IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Terrorizer / Nausea (LA) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 20:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 19:33 schreef Mutilator het volgende:
Weird! Ik ging vandaag naar een tweedehands zaak waar ik Terrorizer had zien liggen om hem -weer- te kopen; was ie weg maar wat ik wel vond was Nausea - Crimes against humanity; door dit topic die maar aangeschaft...

nou ik hoop maar dat de cd je bevalt.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 19-05-2004 21:20 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Onwijs gaaf, die plaat van terrorizer. Wat mij betreft staat hier ook het allerbruutste drumwerk van Pete Sandoval op. Lekker clean drumgeluid !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-05-2004 22:38 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 19:33 schreef Mutilator het volgende:
Weird! Ik ging vandaag naar een tweedehands zaak waar ik Terrorizer had zien liggen om hem -weer- te kopen; was ie weg maar wat ik wel vond was Nausea - Crimes against humanity; door dit topic die maar aangeschaft...

Bij Sounds in Delft zag ik de Terrorizer cd (nieuw) pas nog staan voor 10 euro.

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 19-05-2004 22:39]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2004 23:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 mei 2004 22:38 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Bij Sounds in Delft zag ik de Terrorizer cd (nieuw) pas nog staan voor 10 euro.


De blauwe of de groene versie?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-05-2004 1:58 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 23:53 schreef Mutilator het volgende:
De blauwe of de groene versie?

uh... World Downfall...


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 2:00 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 1:58 schreef RrroooaaarrR het volgende:
uh... World Downfall...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2004 2:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 mei 2004 1:58 schreef RrroooaaarrR het volgende:
uh... World Downfall...


Het gaat over de basiskleur van de cover;

Ik heb de blauwe versie op cd; de groene versie op lp dus ik zoek nog de groene op cd en de blauwe op lp.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-05-2004 2:06 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 2:00 schreef Mutilator het volgende:
Het gaat over de basiskleur van de cover;

Ik heb de blauwe versie op cd; de groene versie op lp dus ik zoek nog de groene op cd en de blauwe op lp.

oh zo... Wist niet dat er verschillende versies waren.
Het was de groene cd-versie (die ik zelf ook heb).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2004 2:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 mei 2004 2:06 schreef RrroooaaarrR het volgende:
oh zo... Wist niet dat er verschillende versies waren.
Het was de groene cd-versie (die ik zelf ook heb).


Cool! Dan wil ik die wel hebben.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-05-2004 13:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 23:53 schreef Mutilator het volgende:
De blauwe of de groene versie?



uuh ik heb de grijs bruine groene versie

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 20-05-2004 13:17]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-05-2004 13:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Daar zit gewoon schimmel op.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 20-05-2004 13:21 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 21:15 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Klinkt interessant! Ga ik zeker (proberen) te checken. Dat album van Terrorizer behoort nog steeds tot mijn favoriete albums.

Jemig dat "CRIME AGAINST HUMANITY" LP / CD
is uitgebracht op Wild Rags Records! Hoezo cult label!
Ben wel bang dat het behoorlijk zoeken wordt naar dat album van Nausea...



Wild Rags Cult ?? Je bedoelt Rip off zeker...


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-05-2004 13:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

lol
nee maar wat is nou het verschil in de kleur cover? staat precies hetzelfde op zijn geen rereleases dus u mag mij het verschil vertellen


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


nekro
Usericon van nekro
Posted 20-05-2004 13:27 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

weet ik veel...bij mij zo erg dat ik Terrorizer's World Downfall enkel maar ergens op tape heb liggen...Zwaar onder het stof


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-05-2004 13:29 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik heb de blauwe uitvoering, een gezellige cd



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-05-2004 13:41 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 13:21 schreef nekro het volgende:
Wild Rags Cult ?? Je bedoelt Rip off zeker...

Geen idee. Maar bedoelde meer oud en nostalgie. Net zoiets als New Renaissance Records...


nekro
Usericon van nekro
Posted 20-05-2004 14:09 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ok in zo een geval dus...maar feit is dat een hoop bands in het verleden door Wild Rags zijn afgezet. Eerst door z'n zine en later het platen label.......


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2004 20:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 mei 2004 13:23 schreef Orion het volgende:
lol
nee maar wat is nou het verschil in de kleur cover? staat precies hetzelfde op zijn geen rereleases dus u mag mij het verschil vertellen


Euh nou ja de kleur dus


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2004 22:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier ook maar ff:

...
In other MORBID ANGEL-related news, the group's drummer Pete Sandoval has
told Sonera Plaza that he hopes to enter the studio later in the year to
record the long-awaited new TERRORIZER album. "I know that there has been
rumors over the years [about the band recording the follow-up to 1989's
'World Downfall'] but this time it's really going to happen, I'm going to
force the other guys into the studio with me if I have to]! On the album,
there's going to be me, Oscar Garcia [vocals] and Jesse Pintado [guitar,
NAPALM DEATH, LOCKUP].

With regards to the musical direction of the new TERRORIZER album, Sandoval
said, "It's gonna be like the first TERRORIZER album... I mean, the sound of
the album is going to be about the same. Maybe I'll play a little bit faster
though..."

On the subject of other possible side projects, Pete said, "I really love
classical music and composers like Beethoven, Chopin and Mozart. I have
written some music on piano and keyboards over the years and I hope to one
day release an album which will contain only drums and piano. And maybe a
female singer could sing on some of the songs as well.

"I am also going to release an instructional video for young drummers,"
Sandoval added. "I am going to sell it via the Internet. So many people have
come up to me and asked me, 'How do you play such and such song?' and I
can't explain it in words, I have to show them how I play! So I am going to
play, for example, some MORBID ANGEL songs for that video. I will start by
playing slow and then I will gradually get faster until I am finally playing
the song at full speed. I really want people to see how I play these songs
like 'Bil Ur-Sag'."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-07-2004 23:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ben benieuwd, World Downfall draait nog regelmatig een rondje hiero....


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-07-2004 1:08 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Insgelijks!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-07-2004 12:36 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hier ben ik ook zeer benieuwd naar . "World Downfall part 2" *droom*. Met wederom een blauwe en groene cover .


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-07-2004 12:45 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik ben benieuwd...



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-07-2004 12:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 12:36 schreef TNightmare het volgende:
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar . "World Downfall part 2" *droom*. Met wederom een blauwe en groene cover .


ik heb ook een witte japanse fanclub edition......jaja, wat ik ermee moet.....ik heb em nog nooit gedraaid.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-07-2004 13:18 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Aan mij doneren...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen