|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je links met bandsites? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bruce Banner |
|
quote:jawel want die ken ik al en is niet echt een interessante band Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en wie mogen we aldaar verwachten? buiten de bands natuurlijk ik ben er iig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik vind See My Solution eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Maar ik hou dan ook meer van het hardere werk. |
|
quote: ik denk dat ik er wel ga zijn ende shit (misschien eens gewoon bier drinken ) |
|
quote: See my solution is wel geweldig! Vind ik dan he! En die lui zijn ook zo onwijs aardig, je kunt wel met ze lachen! |
|
Ik ben er niet zowieso geen slaapplaats of mensen die ik ken die deze richting op gaan, bovendien speelt carnal leftovers ook op deze datum. |
|
quote: goeie muziek en goeie lui idd |
|
quote: ze geven een rete goede show weg en de muziek zit goed in elkaar. het schort alleen, behoorlijk, aan originaliteit (naar mijn idee dan ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
anders zonde van de flyer: en the Embodiment (winnaar vorig jaar) sluit dus de finale af Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Recalme groter dan de bandlogo's .. das apart |
|
ZM zal present zijn in de jury *grinnik* Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: tsja, als je nix betaald krijg je natuurlijk minder ruimte Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Go kick some ass Borgia! (op de Metal Battle wel te verstaan) "We thought her dying whilst she slept, and sleeping when she died. " |
|
quote: Ehmm valt het misschien erg op dat we vriendje en vriendinnetje zijn Droakje? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Huh, wie? Wij? Sssst! Nu verpest je alles man. "We thought her dying whilst she slept, and sleeping when she died. " |
|
quote: wat een 1ste klas RUK band Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
goed, net voor the Embodiment naar huis dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ook aanwezig |
|
Aanwezig |
|
Eeuhh, See My Solution death-Metal; zo zou ik zelf nou niet bepaald omschrijven.... |
|
quote: Waarom heb ik deze flyer nog nergens zien hangen? Het lijkt me sterk dat die alleen voor het internet ontworpen is |
|
quote: Dat is nu juist de enige band die nog een beetje de moeite waard is |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |