|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De bands beginnen rond half 9, is dat niet tifusvroeg, bij ons was het plan de bands half 11 te laten beginnen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:we moeten er in ieder geval rond 7 uur daar zijn, maar k denk dat t inderdaad wat later wordt...maarwel komen ! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
tering vroeg ja maja misschien kom ik ff kiek'n |
|
quote:niks te misschien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hehe pedofiele voetgangers Wil er eigenlijk ook wel heen, wil jou wel eens zien zweten |
|
quote: Bands beginnen daar zo rond 10 uur ofzo. Ik moet trouwens nog effe kijken wat ik die dag ga doen. Ik kan dus niks beloven, kzit dan midden in mijn examens. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:smoesjes gewoon komen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ben waarchijnlijk wel aanwezig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
OMG, ik zie de titel en dacht even dat er "Herrie op het land" stond, dat is een of ander boerenfestijn bij ons in de buurt. Ik vroeg me al af waarom daar hier een topic over geopend werd |
|
quote: welke is jouw band dan? |
|
quote: ik ben ook aanwezig dag erna gezellig naar belgie "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:gezellig @ SiQDiZ : k speel gitaar bij de pedostrians wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hmm mischien ben ik dr zelfs zzz |
|
quote: als je m`n reactie in lultopic nog niet gezien hebt --> neem zo`n cd'tje van je mee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hoho die wil je echt niet! Maar het is dat je zo aandringt hoor! haha. komt goed zzz |
|
quote: is het zulke bagger dan? nouja als het echt zo is kan ik er beter 2 biertjes van kopen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hehe ach, je mag em wel voor een biertje Maar het is nog niet zeker of ik kan komen! zzz |
|
quote: geef er dan een mee aan she devil "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hehe, niet eens over nagedacht! goed idee zzz |
|
ben wel benieuw naar pedostrians... |
|
quote:only 1 way to find out wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
leiden is beetje ver... |
|
quote: In dat geval ben ik er ook! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik kom ook wel even buurten. Hoe meer herrie in Leiden hoe beter! Leuke opwarmer ook voor deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1304913 |
|
quote: gezellig heb dr zin innnn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |