|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke CD tegenwoordig niet? |
|
Heb wel een stel CD's met "hidden" tracks. Soms idd voor een nummer of juist na een lange stilte aan 't einde. Persoonlijk haat ik hidden tracks. Het is gewoon fucking irritant als je moet zoeken, of doorspoelen of lang wachten... |
|
quote: absoluut. alleen maar interessantdoenerij. |
|
Ik wacht inderdaad meestal niet op zo'n lang stuk stilte voor er een 'hidden track' komt. Ik vind het maar irritant. Cryptal Darkness - Chapter II The Fallen heeft ook zoiets Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb er zelf ook een erge hekel aan. Vooral als de hidden track erg irritant is. Je weet wel, alleen wat dom gelul. Als het dan nog grappig is, okee. Maar das vaak ook niet zo. |
|
Op Osdorp Posse's Geendagsvlieg zit zo'n track. Kwam ik pas na 2 jaar achter, er zit een erg leuke CD speler in me lesbak, en die pikte em mee. Best een leuk nummer, als je van de Posse houdt, tenminste... (Nee, verder geen Hiphop in huis, alleen de Posse omdat ze bijna altijd gelijk hebben.) [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-11-2001 19:18] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha Eurohousehoeren hadden ze het over toch? Mijn zegen hebben ze! |
|
quote: Welke track is dat dan? Voor track 1? Op Blood Duster - Yeest staat ook een verborgen nummer; bij nummer 1 moet je dan eerst het hele nummer terugspoelen voordat je'm kan horen; iritant wordt 't als je te ver terugspoelt; dan slaat de cd gewoon af!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, voor track 1. Het nr heet Sleur. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ja, alle moeite voor niks! |
|
Hidden tracks.. tjsa.. wel grappig maar vervelend inderdaad omdat ze hidden zijn, maar toch altijd bekend bij vrijwel iedereen, wat dus alleen maar resulteerd in dat je moeite moet doen om zo'n track te kunnen horen, zoals voor nummer 1 gaan staan enzo.. sucks.. - Heb een cd waarbij een hidden track zit, maar ook nog iets anders grappigs, namelijk dat er bij nummer 6 op den duur 666 op het display van de cdspeler staat... niet bij alle cdspelers, maar wel als je er zo een hebt die normaal het volgende laat zien: (bij bijvoorbeeld track 3): 03:01, dan bij vier: 04:01, etc.. loopt de '01' dus op tot 66 lol verder is het inderdaad moeilijk voor bands om nog originele secrets te bouwen op hun albums.. |
|
Je kunt ook bepaalde elpees terugdraaien en dan hoor je een verborgen boodschap. Ik weet alleen dat er zo'n elpee van The Beatles bestaat. Als je hem achterstevoren (of hoe noem je dat??) speelt dan hoor je: Paul is dead, Paul is dead. (Er ging een tijdje het gerucht dat de echte Paul McCartney zou zijn overleden en overgenomen door een look alike.) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 10-11-2001 19:48] the only pleasure is pain |
|
Hmm bij Danzig's 4-album zijn er ook 66 nummers! allemaal stilte. |
|
Mijn cd-speler kan hidden tracks niet vinden! (bijv. die van Cirith). Laatst een cd beluisterd van enkele nummers, daarna heel veel nummers niks, en nummer 66 was zo'n track. Ik bedoel, doe het goed of doe het niet. Het getal 66 is betekenisloos! |
|
op beherit,s complete works beast of beherit staan tussen alle nummers hiden tracks die niet aangegeven worden door me cd speler alleen alles blijft even stil staan .het zijn hele ambiant synt. nummers van ongeveer 1 min. welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Ik vin die hidden tracks zwaar irritant als ze voor nummer 1 staan, vooral als je cdspeler niet automatisch stopt als je terughebt gespoeld, zodat ie weer terugvalt bij nummer 1 als je te lang terugspoeld hmm ik heb het een beetje vaag gezegd..naja |
|
Een ceedee terugspoelen? Heads I win, tails you lose |
|
Monstermagnet en Tool doen dat wel regelmatig... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik weet dat een aantal nummers van de godfathers v/d Industrial muziek, nl. MINISTRY hidden lyrics heeft als je de nummers verkeerd om afspeelt, dit heb ik ook nagecheckt, is immers erg makkelijk met de computer.. zo hoor je 'Moses sucks' en dat soort samples als je dus stukjes achterstevoren afspeelt.. Zo'n zelfde soort hidden sample zit ook op een DISSECTION cd (somberlain), dan hoor je, als je dat stukje muziek achterstevoren afspeelt, een stukje tekst uit een nummer wat pas enkele jaren later op cd werd gezet, (namelijk op de Storm of the lights bane)! |
|
Ik heb d'r nog een paar.. Edguy - Theater of salvation, zit minuutje achter 't titel nummer, kermisliedje ofzo ;-) Children of Bodom - Something wild, ergens achter zit een keyboard - stukje: SAAI! Maiden - Piece of Mind, een van de nummers (titel?) heeft zo'n 'achterstevoren-boodschap' Dat was het ongeveer wel geloof ik.. Ik, Wil Schuurman |
|
Hailz.. ik heb dat sampletje voor de grap maar even online gezet.. Het zijn de eerste 6 seconden ofzo van het 1e nummer van 'The Somberlain' cd.. Als je dat achterstevoren afspeelt hoor je de zin 'FROST IS SPREADING ACROSS THE PLAINS, TO WELCOME THE ETERNAL NIGHT' , een stukje uit 'Where dead angels lie' dus.. Ik heb het nogal omslachtig opgenomen (microsoft microfoontje bij box) dus je moet wel goed luisteren http://www.metalprovider.com/chaos/dissection.wav [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-11-2001 16:41] |
|
Op de cd van Incubus - sience staat een hidden track, laatste nummer tot 21 minuut nogwat doorspoelen en dan krijg je ongeveer 15 minuten shit van de DJ. Ik vind dat eigenlijk beter dan de CD zelf Black Metal ist krieg :-) |
|
ik haat hidden tracks |
|
Als je het allerlaatste stuk van Prince's "Darling Nikki" achterstevoren draait,krijg je #"hel-lo,how are youuuu"# Dwaas,eigenlijk,maar het is zo. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Hij is best wel goed te horen als je boxen op max. zet. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 11-11-2001 19:43] the only pleasure is pain |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |