|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je ook mp3's online? |
|
Nou, gefeliciteerd! |
|
Gelukkig zitten er in die scene nog genoeg bands die wel serieus bezig zijn met black metal. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Tja, ehm... ontzettend bedankt voor deze verheldering. Nou hoef ik dus niet meer nachtenlang wakker te liggen en me twijfelend en zielsschreiend af te vragen wat er nou van Nachtvorst terecht is gekomen. |
|
Poe, poe, ongelofelijk he, de kracht van genadeloze satire.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nachtvorst?? Ehh?? Onbekend F*ck hippies |
|
Ja...en dit wilden we weten, omdat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Lekker loos topic. Slotjuh F*ck hippies |
|
Wat is de stelling eigelijk? |
|
Wat is nou de bedoeling!!! IK SNAP ER NIKS VAN Oud Vuil. |
|
Dat alle nachtvorst fans in de maling genomen zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nachtvorst = gay F*ck hippies |
|
Is er nog kans op een reünie? En een reünie-tour met bijbehorende DVD? |
|
Nachtvorst is nu wel cult he? zijn er nog tot 3 stuks gelimiteerde oplages van jullie 2e demo te krijgen? |
|
Zeg, even over dat heel snel opnemen van die demo's. Tis dat je de naam Bestial Summoning liet vallen, dus ik heb die LP uit '92 er even bij gepakt, maar die is ook opgenomen in 1 dag, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 26-05-2004 19:44] Oud Vuil. |
|
Dan zal Bestial Summoning ook wel als grap zijn bedoeld! |
|
quote: Ow daar ben ik dan wel ingetrapt. Ik heb wat werk van hun 1 keer gehoord maar dat klonk toch wel erg goed. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
LEUK LEUK LEUK, ik weet niet wat zieliger is: dit concept (al zooo vaak gedaan), het feit dat je DIT hier post, of jullie zelf... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik kan ze echter wel gelijk geven... en bestial summoning is bij mijn weten geen grap, big deal dat het in één dag is opgenomen... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
grim true evil cvlt zeg |
|
Misschien tijd voor een reunion tour met Nargaroth? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Als ze alles zo onorigneel vinden, waarom maken die mongolen dan niet iets origneels? Het is zeker moeilijk om constructief te zijn in plaats van deconstructief. F*ck hippies |
|
Blaaaaaaaaaa zelfde onzin als toiletterreur SLOTJEEUUHHHH |
|
Toiletterreur is gaaf....dus Nachtvorst moet ook gaaf zijn. Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |