|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
En wat mag het doel van Black Metal dan wel niet zijn ???Serieuze vraag trouwens dit, ben er niet op uit om te zieken of wat dan ook.... |
|
Wat ik wel vaak zie tijdens gemengde concert avonden bv in Baroeg ofzo, dat je die blekkies altijd verduiveld chagrijnig in een hoekje staan te kijken. Bij een hoop van die figuren lijkt het wel of ze totaal geen lol in het leven hebben. Vind ik best, maar blijf dan bv lekker thuis, kan je lekker chagrijnig tegen je tv of vriendin gaan lopen doen.Dan ga ik toch liever om met Death Metal en Hardcore / Punk lui. Die zijn wat mij betreft veel gezelliger en socialer in de omgang. |
|
quote: Hoezo blijf dan lekker thuis? Misschien is dat hun manier van plezier maken, dan kijk je gewoon een andere kant op. En je zit nu wel erg te generaliseren. Dan kan ik net zo goed zeggen dat alle punkers domme linkse pubers zijn. F*ck hippies |
|
Ach, iedereen wordt uiteindelijk volwassen. Oud Vuil. |
|
Daar ben jij het grote voorbeeld van F*ck hippies |
|
Daarom kom ik altijd zo heerschend over bij concerten. Been there, done that. Oud Vuil. |
|
Nu doe je koffie en thee visites? F*ck hippies |
|
Money makes the world go round. Wat schuift het? Oud Vuil. |
|
Ik dacht dat ik hier al mijn onzin gespuit had, blijkbaar niet. komtie: GAY! I am the 1%. |
|
En ik maar denken dat het over de echte Nachtvorst ging |
|
quote: Dan spuit ik ook nog maar eens wat...Jij bent ook Gay. |
|
En 21 dagen geband F*ck hippies |
|
Wie geband ??? Stoomfiets ?? Denk dat je in de war bent...Waterfiets is geband. Ik zeker niet. Ik ben braaf en netjes . Ik houd me altijd aan de regels. |
|
ontopic fukkers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Un-Tr00 .. |
|
Best maar meer dingen over Nachtvorst kunnen toch niet meer gezegd worden dus ik stel een slotje voor. |
|
quote: NOU EN. |
|
Dat mijn Nachtworst recht is gekomen... [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-05-2004 12:48] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jouw Nachtvorst ????? |
|
lezen hoer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: De compromisloze eeuwigdurende ondergrondse terreur-oorlog tegen alles dat joods, homofiel en/of bosjesneger is, of anders knuffelbaar. Wat dacht je dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Maurice Swinkels; dat is gewoon de zanger van Occult. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Anti islam bijvoorbeeld The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |