|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is jouw mening erover dan? Misschien wel handig als je dat vermeld. Har har! |
|
CD onlangs gekocht. een van de beste cd's dit jaar waarschijnlijk (en dat terwijl dit jaar reeds uitzonderlijk goed is wat releases betreft). Ieder nummer is goed tot zeer. De stijl is ook meer gevarieerd dus het wordt nooit saai.(de nieuwe therion regeert ook mateloos, dit even terzijde). |
|
Als de nummers a la Duality zijn lijkt het me een tof schijfje |
|
Veel geschreeuw, heel weinig wol. |
|
quote: Ik vind het zeker geen slechte plaat, vooral het nummer, opium of the people is naar mijn mening erg gaaf. Het is niet zoals je van sliknot gewend bent, maar toch heeel erg gaaf. (het is toch wel weer even wennen, van al die blackmetal ineens slipknot luisteren..) Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: niet allemaal. er staan wel een paar acoustische nummers op, maar ook wat erg brute nummers, een erg gaaf industrieel achtig nummer en wat typische slipknot nummer. anders moet je eens wat materiaal uitsjekken met p2p want die staat inmiddels vol met hun materiaal. |
|
quote: IIk vind het juist meevallen, hij schreeuwt en zingt te gelijk heel raar... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Hmm misschien gewoon kopen .. p2p heb ik niet hier |
|
Ik ga hem halen in't weekend. Ook mijn s/t opnieuw kopen 'k had een hele mooie LTD USA-release digipakje....die is door een of andere hoer gejat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja. dat is idd een erg goed nummer. ik vind het openingsnummer erg mooi. heel rustig maar wel een mooie melodielijn. verder vind het industriƫle op-een-na-laatste nummer ook erg goed door die erg zware vette riff die opeens wordt gespeeld met het slayer-achtige drumwerk(traag weliswaar). de muzikanten zijn erg goed. wie dat ontkent is een pure slipknothater of heeft opgedroogde vogelpoep in zijn/haar oren. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-05-2004 22:42] |
|
quote: Het zal je maar gebeuren Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: in plaats van een schone achtergrondzangeres staat in slipknot een lelijke clown mee te brullen (dus schreeuwen). vandaar... |
|
quote: Daarom wil Chel em hebben .. nu snap ik het |
|
quote: oei.is dat die versie waar dat supernummer "get this" op staat? |
|
quote: Zeker, The virus of life heet dat nummer. Het is inderdaad een heel gaaf nummer... En toch blijft opium of the people vetter Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Jep, die had 4 bonustracks: Me Inside Get This Interloper Despise KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Get this is echt zon lekker hersenloos mosh nr Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: die is volgens mij ook nog hier en daar in Nederland te krijgen hoor(ook een dp).een maat van me heeft'm ook. dus met wat mazzel heb je die weer zo te pakken. moet ik in de gaten houden en je waarschuwen als 'm tegenkom? |
|
quote: en het leuke is dat ze dat nummer een keer live in Nederland hebben gespeeld (heb ik op tv gezien, nietin het echt ). |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ga ze zien de 21e met metallica volges mij word dat wel een leuk dagje... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: waardan op tv? de dvd? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Hey die limited versie .. staat hier in de kast |
|
Ik heb ook geleze dat ze in japan, een soort rare uitgave hebben van Volume 3, met een extra bonus track, genaamd 'Scream' ik denk eigenlijk dat het een soort get this zal zijn Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Die LTD versie van s/t was een aantal jaar terug al uitverkocht overigens. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |