|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus chelman is een hoer? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ik heb 'm ook (de digipack met de 4 bonustracks). Maar niemand hier weet waar mijn huis woont toch? *kijkt schichtig om zich heen* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Kun je nooit bewijzen Kopietje hebben jochie | |
|
Heel veel mensen die ik ken hebben hem ook, met zon kartonne kaft zegmaar... Als ie er nog is, zul je hem wel gewoon in de free record shop kunne krijgen. Ik heb trouwens zelfs in de free record ook nog legions van mayhem zien ligge Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: neen, dat was een tv-programma dat aandacht besteedde aan een metalfestival in nederland. Toen lieten ze een groot deel van het concert van Slipknot zien (in witte overalls) |
|
wat ik ervan gehoord heb was saai en matig net zoals de eerste twee CD's... |
|
quote: je bedoelt waarschijnlijk de eerste drie. of vond je "Iowa" niet saai en matig? |
|
Nou ja die eerste "officiele" CD was toch een veredelde demo althans dat is mij verteld! |
|
quote: dat zou ook kunnen. ik dacht dat het een officiele release was (welswaar mogelijk in eigen beheer). ik heb trouwens nog toxik live op dynamo te pakken gekregen. |
|
Kijk now you're talking! |
|
quote: je dekt toch niet dat ik niet meer van thrash hou he? Niks is minder waar. ik luister daarnaast ook wel eesn naar wat anders (zei het dat de meeste andere stijlen toch nog knoerhard zijn) maar het is een opname die denk ik ooit op de radio is uitgezonden in heel goede kwaliteit (en ik was er zelf ook toen, dus dat is nog eesn extra leuk) |
|
quote: Bij mijn weten was het een in eigen beheer uitgebrachte CD. Waarmee overigens alle nergens op slaande argumenten van: 'Slipknot is een gemaakte band' als sneeuw voor de zon verdwijnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: volledig waar. Kijk, ik heb er geen moeit mee dat mensen de muziek kut vinden. maar geef dan wel zinninge argumenten of zeg gewoon dat het je smaak niet is. standpunten zoals: "de band kan niet spelen" of "het is een nep-band" laten weten dat men maar wat loopt te roepen. |
|
tjah die nieuwe cd... kheb hem bij een maat ff geluistert, valt bij mij onder het kopje 'gaat wel'bepaalde stukken kunnen me wel boeien en andere stukken spreken em absoluut niet aan. slipknot vind ik uberhaupt 'gaat wel' met uitzondering van de 2 geniale nr's 'Wait and Bleed'en 'My Plague' Repent! |
|
quote: Mmmm dynamo, oohja! *begint een lichtje te branden* die heb ik inderdaad ook nog gezien. Dat vond ik toch wel de beste tijd hoor, lekker ruig zonder die hele show er opm heen gewoon lekker rocke met surfacing Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Dat vond ik juist de wat mindere nummers Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Het intronummer is zoals altijd zwaar irritant en klote, The Blister Exists vind ik een kutnummer, voor de rest wordt de cd naar gaande weg beter, ja, ik ga hem wel kopen, gaaf weer, verre van een teleurstelling. |
|
Hehe, is die digi met get this, interloper en despise limited ja? Ik heb hem voor 5 euro overgenomen van elfensteen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hierzo het bonusnummer Scream, van de Japanse versie van de nieuwe cd, te downloaden van de officiele site. Best een goed nummer. |
|
quote: hey, bedankt. vetnummer trouwens. ik kan het nummer aleen maar beluisteren. is er geen mogelijk om het "echt" te downloaden of moet ik de criminele sferen van SLSK weer induiken? |
|
Gewoon hierzo rechtermuisknop Opslaan Als doen. Makkelijk zat. |
|
idd, is best makkelijk atilla! behalve als je een mac met 1 muisknop hebt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ywaarvet album met goede nummers yoals Pulse of the maggots en before i forget, duality enz |
|
Hebben de Kroatische toetsenborden een andere indeling dan de Nederlandse? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 09-08-2005 17:25] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |