![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb sinds afgelopen zaterdag de cd in huis. In één woord: geweldig! ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Op hun myspace site zijn fragmenten plus een complete song van het nieuwe album te horen: http://www.myspace.com/blackfieldband Zo te horen weer een verplichte aanschaf.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
oj oj oj, Mooi dat nieuwe album!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
En in februari komen ze naar Nederland waaronder in Helmond ![]() ![]() |
|
Ik ga ze zien in Zoetermeer. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Vandaag de nieuwe CD gekocht. Steven Wilson laat hier *alweer* horen dat hij simpele ideeën kan vertalen in arrangementen om werkelijk je v.i.n.g.e.r.s. bij af te likken. Pure kwaliteit dit ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Helemaal mee eens!!!! Fan-tas-tische plaat! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Inderdaad, geweldig mooie cd. Stuk voor stik killer nummers ![]() ![]() |
|
Prachtige cd! ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
vosselaar zondag was in ieder geval mooi ![]() ![]() |
|
Wie doet die grunt eigenlijk in Epidemic? Als het nummer begint lijkt het bijna alsof ik naar een Cradle of Filth nummer zit te luisteren ![]() ![]() |
|
Ik heb overigens onlangs de vinyl-versie van Blackfield II gekocht, heb ze nu dus beide op vinyl... Ziet er echt heel mooi uit allemaal, mooie gatefold! Blijft een heerschband, en was een heersch concert. Blackfield II is zeker een top 5 kandidaat in mijn 2007 jaarlijst! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: +1 ![]() Ik moet toch echt eens een nieuwe naald voor mijn platenspeler scoren. Of gewoon een nieuwe platenspeler kopen, ook een idee.. Dan kan ik ook weer eens wat LP's aanschaffen ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
wellicht interessant voor Blackfield liefhebbers, SW will take a “busman’s holiday” to play guitar for his friend Aviv Geffen on his first solo tour of Europe in January (whilst also taking the opportunity to do some local press and promotion for Insurgentes along the way). The dates are: 21st Jan - Melkweg, Amsterdam, Netherlands The band will be the full Blackfield line up (with Tomer Z, Seffy Efrati, and Eran Mittelman), but note that while there’s sure to be a few Blackfield songs performed, most of the songs will be from Aviv’s forthcoming debut English language solo album (produced by Trevor Horn). ik heb mijn kaartje iig. net gehaald ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Ja, weet het nog niet ivm vervoer/overnachtig. Zou er graag bij zijn uiteraard ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
net setlist gezien van 't optreden in Polen een paar dagen geleden, en dat bestond voor de helft uit Blackfield nummers. heb opeens nog meer zin in vanavond ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Is dit project een stille dood gestorven of horen we hier nog eens wat van? Het laatste nieuwe op de site is al zo'n 2 jaar oud! ![]() |
|
Wilson schijnt gezegd te hebben dat er wel een vervolg komt maar wanneer weet ie niet. Als PT klaar is met de Incident tour gaat ie eerst aan het volgende solo album werken en hij is nu aan het schrijven voor een project met ene mr Akerfeldt.. en Geffen is ook nog bezig met touren voor z'n solo plaat staat voorlopig dus in de ijskast denk ik the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
quote: of niet... op de Blackfield facebook pagina: The band's third studio album is well underway and currently scheduled for release in March. It will be followed by European and American tours, so please check back here for more news, music and tour dates soon. ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Preview nieuwe plaat: http://vimeo.com/channels/blackfield#18648464 ![]() edit: link verbeterd [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-01-2011 14:52] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Is toch een oud nummer? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Komen er nieuwe nummers op te staan dan? ![]() |
|
quote: gaat om de 3e video, Welcome to My DNA is de titel van de nieuwe plaat the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |