IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Blackfield Vorige pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 24-01-2011 14:53 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Sorry, link aangepast.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-04-2011 8:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



Hij is weer erg lekker de nieuwe Blackfield, hij kabbelt wel behoorlijk... neemt niet weg dat het weer prachtige muziek is.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-04-2011 10:17 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik moet eerlijk zeggen dat ie na meerdere luisterbeurten toch niet de indruk op me maakt zoals de eerste twee platen. Er staan absoluut weer pareltjes op, maar ook wat mindere voortkabbelende nummers inderdaad. Misschien toch de afwezigheid van Steven Wilson composities?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-04-2011 10:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Weet ik niet, Geffen heeft ook het merendeel van Blackfield II geschreven.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-06-2011 16:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Deze plaat begint mij steeds meer aan te spreken, hoor toch steeds weer nieuwe dingetjes.. Fijn ja!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-07-2011 21:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik denk dat ik Welcome to my DNA stiekem het beste Blackfield album vind.

Dit komt deels doordat dit album niet klinkt als een Porcupine tree album. En dat deden de eerste 2 wel. Niks mis mee natuurlijk. Ook geniaal. Maar dit nieuwe album heeft gewoon meer z'n eigen gezicht.

Maar het komt vooral door het grote aantal nummers waar ik aan alle kanten kippenvel van krijg. Ik bedoel, Rising of the tide, Far away, Dissolving with the night, Zigota en DNA...allemaal tranentrekkers.

Eigenlijk had ik dat op het eerste album alleen echt met Cloudy now. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het eerste album ook prachtig. Maar dit nieuwe album weet me gewoon dieper te raken (is wel echt een persoonlijk ding)

Ik moet wel toegeven dat er 2 stevige fillers op Welcome to my DNA staan. Go to hell is een beetje een vreemde eend in de bijt. Ik weet niet helemaal wat ik daarmee moet. En Waving is gewoon slappe hap.

Maybe I'm free. But freedom just means that I'm lost.
It's like I'm driving, without ever arriving.



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen