|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wist 't wel.... Tuig dat Metal volk. |
|
Erg, hè? Dit forum dient derhalve ook per direct gesloten te worden. Een grove schande, dat het nog on-line is. Oud Vuil. |
|
Een broeinest voor ondergrondse terroristische gedachtengoeden. |
|
Ik dacht al, wat voel ik me broeierig, maar vandaar. Oud Vuil. |
|
volgens mij leidt terrorisme tot metal :p |
|
Metal leidt niet tot terrorisme, imams leiden tot terrorisme. Raar volk, die Amerikanen... |
|
quote: amerikanen leiden evenveel tot terrorisme :p |
|
klopt wel,als ze mosh-pitten ook tot terrorisme rekenen .. |
|
Ik vind dat ze de auteur van dat artikel moeten opblazen. Hoe durft ie?! Metalvolk voor terroristen uitmaken. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Motley Crue is ook echt Zóóóóóóóóó extreme argresief daar word je gewoon terrorrist van. np Motley Crue - Don't go away mad .. |
|
jongens, dit is waarschijnlijk geschreven door een metalhead, het sarcasme springt je tegemoet... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
my thoughts exactly! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Niet iedereen leest de eerste post.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
is wel bevorderlijk voor de ontdomming van de samenleving als mensen eerste posts zouden lezen... Dan kunnen ze namelijk proberen inhoudelijk te reageren zonder vervolgens erop gewezen te worden dat hun posts nergens op slaan... Maar hé, he who is without stupid posting cast the first flame. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Zal ik beginnen dan? |
|
Hmm..de meeste mensen beschouwen metal wel als sonisch terreur Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Of in ieder geval de posts van de intelligente mensen die zeggen dat het verhaal waarschijnlijk onzin is (IK IK IK IK IK IK IK IK) [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-06-2004 23:53] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hmmm metal zet aan tot terreur.... volgens mij is het heel anders... Als de wereld aan het instorten is zijn er nog metalheads die daar een eind tune bij air playen op hun gitaar (onder het motto: i really don't give a sh*t) als er ergens een relaxte groep mensen leeft is het wel die rare metalheads... die kunnen tenmisnte hun agressie kwijt in hun muziek... rare jongens die amerikanen (hoe zouden trouwens indianen en andere verdreven volkeren denken over terrorisme in de wereld?) ligt dan het as van het kwaad dan niet in een heel ander land als afganistan of irak of waar dan ook? of ben ik nou weer terroristische leuzen aan het uiten? When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
Lol (Oh, dit zou eigenlijk niet onder "nieuws" mogen staan.. Waarom maken ze metalheads toch altijd uit voor alles? )(Ze zijn gewoon jaloers, ze willen ook ruig zijn, maar dat mogen ze niet van hun mama? ) Terrorisme was meer iets van extreem-religieuzen, dacht ik, niet van een stelletje langharige heidenen Masturbation is not the same. |
|
quote: perfect you are not, my young padowan "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Je padowans mag je in je terrarium kweken Joda. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*kuch* YODA *kuch* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Het was een combinatie Star Wars/Joden grpaje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zat zojuist Slayer te luisteren en nou heb ik ineens zoiets van "Kom, laat ik een bom gaan leggen bij het Amerikaanse consulaat." Mijn vraag derhalve: weet iemand van jullie waar het consulaat zit en heeft er iemand zin om mee te gaan? Het is nogal lastig om een bom te leggen en tegelijkertijd CDs te wisselen. Gratis biertje voor de moeite. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |