![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jiddische terrorist? Ik dacht dat die zich politici noemden en in het Witte Huis woonden? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Da's slechts een splintergroepering http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De meeste metalheads zijn geen terroristen De meeste terroristen zijn geen metalheads En toch legt deze idioot een link tussen de twee dankzij 1 voorbeeld. Goed bezig... ![]() |
|
Niet? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
AAAARGH Waarom discussiert men nog steeds over dit broodje aap verhaal?!?!?! ![]() Kerel heeft het overduidelijk geschreven om reacties uit te lokken en met een fucking KNIPOOG van hier tot Timboektoe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het topic is zeker weer niet intelligent genoeg voor meneer het superbrein ?? ![]() ![]() |
|
quote:Niet alleen voor meneer het superbrein, is gewoon een nutteloze provocatie. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
grrrr. De polen klitten weer samen. ![]() ![]() |
|
quote:Nee hoor, de superbreinen klitten samen. Dat klinkt beter. En nou on-topic liefje ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
zie lultopic.. ![]() ![]() |
|
quote: Nee dat niet. Jij bent echter blijkbaar niet intelligent genoeg om in te zien dat de oorspronkelijke artikel niet serieus genomen diende te worden.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik word spontaan terrorist door dit topic F*ck hippies ![]() |
|
quote: Alles dient serieus genomen te worden. Vooral terrorisme !! Vind jij terrorisme mischien geen serieuze zaak mijnheer de aardappel-wodka-drinker ?? Moet ik dat mischien ff aan Uncle Bush gaan vertellen ?? ![]() |
|
ik zeg het niet graag maarruh, chelman is right.. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |