|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
en ik ben natuurlijk ook weer van de partij Kankerlul |
|
Ik zit er zwaaaar aan te denken om toch maar ff een kijkje daar te nemen nu nog kijken hoe ik daar ga komen e.d. |
|
Misschien, kijken of ik nog puf/geld over heb na Graspop. |
|
Waarschijnlijk ben ik er ook. |
|
Ligt het aan mij of treed Morbid Angel wel HEEL vaak op in Nederland LAI LAI HEI |
|
Is het eigenlijk bekend hoe laat dit ongeveer is afgelopen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Inderdaad belangrijk, vooral gezien mijn laatste trein 7 over 12 gaat vanaf Utrecht. |
|
Al wat bekent over de eindtijd? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmmm, neen aangezien ze ook al op graspop komen. Mocht ik geld overhebben dan kom ik wel even een kijkje nemen. Red de fietsen de winter door. |
|
Textures in het voorprogramma |
|
quote: Ah kijk, zie ik die met goed fatsoen ook eens. |
|
quote: Alleen textures? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Kut, daar heb ik net geen zin in. |
|
hu textures voor M.A. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: mjah, opzich vind ik textures lang niet gek. Dus wat dat betreft wel een mix voor een puike avond "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik weet wanneer ik als een dronken hoer aan de bar hang volgende week dinsdag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hehe, dat zegt genoeg Helaas heb ik een tentamen woensdag, dus ik zal me niet gaan volgieten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: maar je bent er wel? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik ga er wel proberen te komen, tenzij de ouders moeilijk gaan doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: doe maar langskomen, gaan we biertje happen en lullen over Nocturnus enzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik ga m'n best doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik gaat er ook bij zijn!!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
HOERRA! Tot vanavond! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jeetje, dan ga ik ook maar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |