![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
en ik ben natuurlijk ook weer van de partij ![]() ![]() Kankerlul ![]() |
|
Ik zit er zwaaaar aan te denken om toch maar ff een kijkje daar te nemen ![]() ![]() ![]() |
|
Misschien, kijken of ik nog puf/geld over heb na Graspop. ![]() |
|
Waarschijnlijk ben ik er ook. ![]() |
|
Ligt het aan mij of treed Morbid Angel wel HEEL vaak op in Nederland ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
Is het eigenlijk bekend hoe laat dit ongeveer is afgelopen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Inderdaad belangrijk, vooral gezien mijn laatste trein 7 over 12 gaat vanaf Utrecht. ![]() |
|
Al wat bekent over de eindtijd? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hmmm, neen aangezien ze ook al op graspop komen. Mocht ik geld overhebben dan kom ik wel even een kijkje nemen. Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
Textures in het voorprogramma ![]() |
|
quote: Ah kijk, zie ik die met goed fatsoen ook eens. ![]() |
|
quote: Alleen textures? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Kut, daar heb ik net geen zin in. ![]() |
|
hu textures voor M.A. ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: mjah, opzich vind ik textures lang niet gek. Dus wat dat betreft wel een mix voor een puike avond "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ik weet wanneer ik als een dronken hoer aan de bar hang volgende week dinsdag ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: hehe, dat zegt genoeg ![]() Helaas heb ik een tentamen woensdag, dus ik zal me niet gaan volgieten "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: maar je bent er wel? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ik ga er wel proberen te komen, tenzij de ouders moeilijk gaan doen "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: doe maar langskomen, gaan we biertje happen en lullen over Nocturnus enzo ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ik ga m'n best doen ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik gaat er ook bij zijn!!!!! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
HOERRA! Tot vanavond! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Jeetje, dan ga ik ook maar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |