|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik begrijp hieruit dat het geluid dus goed was. Was helaas Zaterdag op Graspop niet fantastisch, desondanks lekker kunnen Bazzio Attacks!!! |
|
Het geluid goed in tivoli. Met morbid angel, een metalband dus. Dat heb ik niet vaak meegemaakt. Goeie zaak. Dus MA heerst Suffo er gewoonweg uit? Speelde MA veel oud werk? Oud Vuil. |
|
Ik pleeg nog liever zelfmoord dan uit te moeten maken welke band meer heerste. Het was gewoon allemaal teveel om te bevatten . Het geluid was goed ja, maar wel K.E.I.H.A.R.D. Ik heb me een paar keer afgevraagd of m'n oordopjes wel functioneel waren. Al heb ik nu gelukkig geen piep in m'n oren (en anderen wel, behoorlijk zelfs heb ik begrepen, HAHAHAHAHAHA!!). Er werd behoorlijk wat oud werk gespeeld, Day of Suffering, Chapel of Ghouls, Rapture, God of Emptiness, Pain Divine, nog eentje van 'Altars of Madness' waarvan ik de titel even vergeten ben... Ik vond de nieuwe nummers ook uitermate vet trouwens, sentimentele lul als ik ben wilde ik meteen dan toch maar 'Gateways to Annihilation' en 'Heretic' aanjopen, maar helaas, er werder geen CD's verkocht. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Er werden geen cd's verkocht, da's niet echt deftig en slim, zeg. Gaaf, 2 zulke heersende optredens achter elkaar. Oud Vuil. |
|
Textures rules! beter dan Morbid Angel |
|
quote: ...... ... .... ...... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mwoaw, toevallig vanmiddag dat eerste liedje van die cd gedowned, via hun site. Is me veels te springerig. Die thrash-stukken zijn lekker, maar de rest is niet mijn cup of thea. Oud Vuil. |
|
textures was ook niet echt mijn style. Ze waren wel strak. Morbid Angel ruled gewoon. Jezus echt. Supperstrak. Ik denk 1 van hun beste concerten tot bnu toe. Lekker gefeest met een aantal zmmers. Ik ben bang dat ik echter morgen spijt heb van mijn gedrag. Ik was behoorlijk uhm..... aangeschoten laten we zeggen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
slaap zacht., Morbid angel rules Ivar. Geen twijfel mogelijk. |
|
hoezo mps?????? |
|
quote: Die 2e reactie was dus van mij. Stomme klote laptop On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
adhd? Oud Vuil. |
|
ja zo zou je Morbid angel kunnen omschrijven. Ivar: gitarist van morbid rules, drummer ook, zanger best wel, slaggitarist vond ik opvallend goed spelen. Roadies waren strak. Groupies...damn...die heb ik gemist (waarom speel ik niet in die band??). enzo. Zillah: Omdat je niet goed genoeg bent voor die band Ief. Dit zijn pas muzikanten..... Ivar: niet goed genoeg?? *zegt ze tegen de beste bassist van NL! Zillah: was ik dat niet? Zillah: einde post On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmmm....Ik vondt textures rete strak maar is niet echt mijn muziek. Begrijp ook de combinatie met Morbid niet helemaal. Morbid Angel had GEEN goed geluid vondt ik. Die solo's knetterde veel te veel. m.a.w. het was te hoog en te schel. Die geluidsman stond ook het hele optreden aan die knoppen te draaien. Af en toe klonk het dus wel goed maar hij moest zonodig weer door spelen met die knopjes. Jammer want deze goden verdienen beter, maar hoe dan ook heb ik ZEER genoten van het optreden... [Dit bericht is gewijzigd door Cornholio the Great op 30-06-2004 1:27] There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Ik vond textures tegenvallen, wat op de cd te horen is vind je niet echt live terug. MA heersde wel, alhoewel het eerste 15 tot 30 minuten wat tegenviel. Daarna met die oude nummers kwam het pas echt los. Lords of all fevers and plague was echt heersent edit: en ja het geluid stond ERG hard, tering. Ik had mazzel dat ik m'n oordoppen vandaag binnen had anders dan weet ik niet of ik nu nog wel iets had kunnen horen [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 30-06-2004 10:41] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het was mega vet, enne zillah, je gedrag viel best mee hoor Kankerlul |
|
quote: wha ze worden anders wel in engelse metalbladen uitgelachen om hun belachelijke naam muwhaahahha |
|
Heb genoten En een plectrum van trey woei! Alleen de foteaux zijn kut geworden maja. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: meer nummers luisteren! quote: zo ken ik er nog wel meer....alsof de naam het belangrijkste is, en engelse bladen zijn per definitie ruk! |
|
|
|
textures is inderdaad een redelijk zeldzame kutnaam voor een band. ze hadden zich nog beter ´the textures´ kunnen noemen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Had je nog gebeld om iets voor me mee te nemen maar je telefoon stond uit. Maar dat had dus blijkbaar toch geen reet uitgemaakt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Morbid Angel was goed maar Suffocation was zondag uiteraard veel beter. oh en Ivar. Textures is een kloteband! [Dit bericht is gewijzigd door kaasplank op 30-06-2004 18:30] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |