|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het een goede plaat . |
|
Ik ook. Zeker geen harde metalplaat, maar wel erg goede nummers. In ieder geval wel beter dan Unbreakable. Bareuh... |
|
quote: Gisteravond weer eens gehoord. Wát een plaat! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=8nTGTCSGj30 Wow, das oud! Lijkt btw wel een beetje op whole lotta love, hehe. En over de fly to the rainbow plaat gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=V7c28LhgVbA Hell fuck damn yeah! edit: en over mooie plaatjes bij een mooie plaat gesproken!!!: http://www.youtube.com/watch?v=QnlKXzVw1RA [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-03-2008 16:19] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Uli Jon Roth liet gisteren in Kerkrade nog eens horen hoe de songs Pictured Life, The Sails of Charon en Polar Nights moeten klinken. |
|
World Wide Live is het enige dat ik van ze heb maar dat is dan ook meteen een van de beste liveplaten ooit. 'Coast to Coast' is een kippenvelnummer van jewelste, zeer sfeervol opgebouwd en met weergaloze melodielijnen. |
|
Toch grappig hoe vaak mensen de band The Scorpions blijven noemen terwijl het toch echt Scorpions is, of is dat soms de laatste jarten gewijzigd? Vooral oude Scorpions blijft geweldig, platen als In Trance, Virgin Killer, Fly To The Rainbow, Taken By Force, Tokyo Tapes (bij verre een veel betere liveplaat dan World Wide Live, Mischa, ik raad je aan die eens te checken.) Maar ja dan ben ik dan ook een ouwe zak Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
(Toch grappig hoe je Mischa schrijft terwijl het toch echt Misha zonder c is ) |
|
quote: Damned dobbelstenen ook. Ik twijfelde dus stelde even is Mischa, oneven is Misha en er kwam een 4 uit, dus vandaar. Maar wel grappig ja, aangezien iok over Scorpions, The Scorpions zat te zeuren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
wel raar dat ze geen tepels heeft eigenlijk.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
wat raar is is dat er geen scorpionsrevival is! Winds of Change is de soundtrack van de eenwording!!! |
|
quote: Dat mag dan wel zo zijn maar het is en blijft een draak van een nummer. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: +1. Net als Send Me An Angel, overigens. Bareuh... |
|
quote: Wil je hebben dat ik vannacht nachtmerries krijg? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nou, pak de zakdoeken maar en begin met huilen, want ze gaan ermee stoppen: http://www.nu.nl/muziek/2169174/scorpions-stopt-ermee.html Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hehe, nog effe een laatste wereldtournee om de beurzen te vullen. Ik gok dat ze rond 2015 weer bijelkaar komen... spelfout weggehaald... |
|
Die komen dus vast nog wel een keer als headliner op Wacken te staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze hadden eigenlijk na het optreden in Wacken in 2006 moeten stoppen. Dat was namelijk het hoogtepunt. Bareuh... |
|
Volgens mij zaten zij met still loving you en winds of change wel op hun hoogtepunt. Maar toen trok ik ze al niet meer zo, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach, The Eagles zijn ook nog steeds op (de zoveelste) afscheidstour als ik me niet vergis. |
|
Wind Of Change vind ik ook een zeiknummer, maar Still Loving You vind ik behoorlijk goed, eigenlijk. Met hoogtepunt bedoel ik voor mij persoonlijk het hoogtepunt. Dat was dat Wacken-optreden, 3 uur lang alle klassiekers en géén Wind Of Change en géén Send Me An Angel. Bareuh... |
|
Deed michael schenker niet ook mee met dat optreden? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat deed ie zeker. En Uli Roth ook. Bareuh... |
|
Damn! Dát had ik nou wel willen zien. Naar ik denk niet dat psycho pippi dat zou trekken, hehehe. Die heeft al sinds 1985 oid een gruwelijke hekel aan ze. Ik had fly to the rainbow op een bandje voor haar gezet, was ik helemaal debiel van in die tijd. En zij vond het gruwelijk... En nog steeds. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |