|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geloof er niets van, hehe. |
|
Het zijn The Eagles niet he. |
|
Ja maar... |
|
Troost je, ze zijn nog bezig. |
|
Ach... Een veranderend briesje kan ook geen kwaad. |
|
Jij houdt nog steeds van ze? |
|
Dat kan niet iedereen waarderen. Zie ander topic. |
|
Klopt, hehe. |
|
In Trance, Taken By Force en Virgin Killer zijn hun beste platen imo. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nou... In a new interview with Deutsche Welle, Schenker along with his bandmates, SCORPIONS singer Klaus Meine and lead guitarist Matthias Jabs, were asked what changed their minds about retiring after announcing in 2010 that they would end their career following a three-year farewell tour. http://www.blabbermouth.net/news/scorpions-guitarist-rudolf-schenker-speaks-to-zed-entertainment-italy-video/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://www.blabbermouth.net/news/michael-schenker-on-brother-rudolf-i-cant-trust-him-anymore/ Wat een verhaal. VIESPEUK!!! |
|
Zeker, maar toch ook wel een 13 in een dozijnverhaal als er onenigheid is tussen (ex)bandleden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heeft hij nou destijds in het belang van broerjelief afstand gedaan van zijn credits en doet hij nu huiliehuilie omdat hij niet in de credits vermeld staat of begrijp ik het nou verkeerd? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daar lijkt het wel op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er zit wel meer achter, volgens mij. Z'n broer kan niet gitaarspelen, wil eruit zien als michael. Typische broedertwist. Ik ben een tijdje geleden naar michael live geweest en de bassist en de drummer zijn gewoon die van Scorpions. Sterker, ze speelden nummers van Scorpions. Lovedrive, coast to coast, blackout. Allemaal wel vet. Helaas ook rock you like a huricane. Tig scorpions en ufo nummers en maar twee msg nummers. Helaas. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 16-05-2016 13:18] VIESPEUK!!! |
|
je kunt veel beter uli jon roth live gaan zien deze dagen |
|
Ook een geweldige gitarist! Zwaar fan hier van het fly to the rainbow album hiero, daar is hij de solo man. Maar schenker is echt goed, live. Weer. Iig wel toen ik hem zag. VIESPEUK!!! |
|
Ze staan weer op de festivals dit jaar dus we zullen zien. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Oeps, ik lees nu dat de drummer en de bassist uit scorpions gezet zijn, vandaar. "The last thing they did was 'Winds Of Change' and they cut Herman [Rarebell, former Scorpions and current Temple Of Rock drummer] out, they cut Francis [Buchholz, former Scorpions and current Temple Of Rock bassist] out. They were responsible with them for their commercial success; it wasn't those three. Klaus [Meine, Scorpions vocalist] is the only one with the real talent but it wasn't those three that are calling themselves the Scorpions are proudly walking with the brand name." http://www.metaltalk.net/news2016sg/2016194.php VIESPEUK!!! |
|
Me nooit zo verdiept in deze band eigenlijk. Kende alleen de "hitjes" zoals Still Loving You, Big City Nights, Rock You Like Hurricane, dat werk Ik dacht laat ik eens beginnen met het debuut "Lonesome Crow". Wow... dat klinkt ff anders maar wat ontzettend gaaf ... hoe de hazen lopen ... |
|
Jaren 70 Scorpions is heel anders dan die daarna kwam. Tokyo Tapes is een mooi live overzicht uit die periode. |
|
@faalhaas Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. @hierboven Tokio Tapes en World Wide Live zijn wat mij betreft twee geweldige live albums. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-01-2018 17:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
o, absoluut. world wide live heb ik op cassette grijsgedraaid vroeger. tokyo tapes pas later ontdekt. twee totaal verschillende platen waar maar een dikke vijf jaar tussen zit. |
|
Ik vind Hello Josephine een gaaf nummer van ze. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |