IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ashes to ashes, Doom to dust festival in 013 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

voor de liefhebbers:
29 augustus in 013 de volgende bands:

Bunkur
Moss
Funeralium
Malasangre
Wormphlegm
Thee Plague Of Gentlemen
Forgotten Tomb

zeer extreme doombands allemaal, Forgotten Tomb doet zelfs aan zelfverminking op het podium heb ik gelezen

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-06-2004 17:05 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:02 schreef Mark Z het volgende:
voor de liefhebbers:
29 augustus in 013 de volgende bands:

Bunkur
Moss
Funeralium
Malasangre
Wormphlegm
Thee Plague Of Gentlemen
Forgotten Tomb

zeer extreme doombands allemaal, Forgotten Tomb doet zelfs aan zelfverminking op het podium heb ik gelezen

Ja en de Village People pakken elkaar anaal op het podium

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:05 schreef Iskariot het volgende:
Ja en de Village People pakken elkaar anaal op het podium

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-06-2004 17:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:09 schreef Mark Z het volgende:

Je moet niet alle rare verhaaltjes geloven

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-06-2004 17:11]

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-06-2004 17:11 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dat is wel extreem gaaf ... Wormphlegm en Forgotten Tomb.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-06-2004 17:11 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ich bin dabei

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:10 schreef Iskariot het volgende:
Je moet niet alle rare verhaaltjes geloven

das waar, maar wil de bron wel vermelden:
doom-metal.com
toch een vrij serieuze site waar ze niet zomaar dingen opzetten lijkt me.....

'Forgotten Tomb seems to actively promote suicide and self-mutilation (incl. self-mutilation during gigs).'

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 01-06-2004 17:13]

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-06-2004 17:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:12 schreef Mark Z het volgende:
das waar, maar wil de bron wel vermelden:
doom-metal.com
toch een vrij serieuze site waar ze niet zomaar dingen opzetten lijkt me.....

'Forgotten Tomb seems to actively promote suicide and self-mutilation (incl. self-mutilation during gigs).'
Nouja, vorige keer in ieder geval bitter weinig van gemerkt

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 01-06-2004 17:18 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als die band dat serieus wilt overbrengen, dan zijn het wel een stel sukkels zeg. Maar misschien is de muziek wel cool. Ik ken het in ieder geval niet.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-06-2004 17:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 juni 2004 17:18 schreef judge paul het volgende:
Als die band dat serieus wilt overbrengen, dan zijn het wel een stel sukkels zeg. Maar misschien is de muziek wel cool. Ik ken het in ieder geval niet.

Hou je bek dan. Wie is hier nou de sukkel?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 01-06-2004 17:34 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als je dat opensnijden cool vind, dan doe je dat maar lekker, jochie.

Mensen die zichzelf opensnijden hebben een tekort aan aandacht, en dat zijn de zelfde typen die later een keer een zelfmoordpoging wagen. Let wel > Poging. Meestal zijn ze te laf om het meteen goed te doen. Bovendien zijn ze te egoistisch voor woorden, want degene die ze ermee hebben zijn de mensen die om hun heen leven (ouders, vrienden, etc), en die dus jaren nodig hebben om dat trauma te verwerken.

Daarom vind ik je een sukkel als je dat aan het promoten bent.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2004 17:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:16 schreef Iskariot het volgende:

dan zal ik het maar met een korreltje zout nemen

gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 01-06-2004 17:38 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:34 schreef judge paul het volgende:
Als je dat opensnijden cool vind, dan doe je dat maar lekker, jochie.

Mensen die zichzelf opensnijden hebben een tekort aan aandacht, en dat zijn de zelfde typen die later een keer een zelfmoordpoging wagen. Let wel > Poging. Meestal zijn ze te laf om het meteen goed te doen. Bovendien zijn ze te egoistisch voor woorden, want degene die ze ermee hebben zijn de mensen die om hun heen leven (ouders, vrienden, etc), en die dus jaren nodig hebben om dat trauma te verwerken.

Daarom vind ik je een sukkel als je dat aan het promoten bent.

krijg eerst maar eens achtergrond kennis en ga je verdiepen in FT

trouwens vrij saaie band vind ik

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 01-06-2004 17:39 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Okay, dat zal ik doen.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-06-2004 17:49 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Songs to leave is wel een aardige cd, maar de rest vind ik weinig aan.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-06-2004 19:58 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

DAMN! Forgotten Tomb heeft de smaak van NL te pakken na de Goudvishal zo te zien
Ik ben d'r zeker iig!

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-06-2004 19:59 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:16 schreef Iskariot het volgende:

Ze hadden een paar dagen niet geslapen. Waarschijnlijk geen energie meer over ervoor

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 03-06-2004 18:10 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

tering wat een geniaale line up ik ben zeer zeker aanwezig!

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 04-06-2004 2:56 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 17:34 schreef judge paul het volgende:
Mensen die zichzelf opensnijden hebben een tekort aan aandacht, en dat zijn de zelfde typen die later een keer een zelfmoordpoging wagen. Let wel > Poging. Meestal zijn ze te laf om het meteen goed te doen.

Einar Fredriksen (Funeral, Paradigma) 04.06.73-10.01.03 : geen poging helaas

(edit: automutilatie "promoten" lijkt mij anderzijds ook wel een eng idee, ik hoop dat het woord gewoon slecht gekozen is)

[Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 04-06-2004 2:57]

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2004 0:52 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb er zin in

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-06-2004 1:02 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

Wormphlegm

Forgotten Tomb

wow !!! ik ben er zeker bij !! FT was geweldig vorige keer in de goudvis

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 05-06-2004 2:22 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

aah Entschuldigung harm, ich habe es nicht gewußt. Daar ben ik ook wel bij.

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2004 2:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dann gehen wir sehr viel Deutsche Arbeiters bier trinken und auto-mutilation praktiseren jah!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-06-2004 10:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

voorverkoop begint as zaterdag....

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-06-2004 11:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nice :D ben er zeker bij

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-08-2004 12:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb er zin an...

info over het fest:
http://www.somaworx.com/bunkur/the%20gigs/gigaug/gigaug.htm

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com