IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ashes to ashes, Doom to dust festival in 013 Vorige pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-08-2004 12:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

zeker ook zin an, begint al op te schieten

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-08-2004 12:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Forgotten Tomb was echt heerschend in de Goudvishal.

Ik weet alleen nog niet of ik ga

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-08-2004 23:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Forgotten Tomb heb ik de laatste keer gemist. Ik ga hier dus wel bij zijn.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-08-2004 7:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nog één nachtje slapen.

Merlin
Usericon van Merlin
Posted 29-08-2004 12:51 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

Eeeh ja, wij zijn ook van plan om zo in de auto te stappen. 2,5 uur rijden. Kan iemand me vertellen of er nog (veel) kaarten zijn? Heb niet zoveel zin om voor niks heen te rijden. 013 zelf kan ik niet bereiken via telefoon.

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 29-08-2004 14:15 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

De editie gisteren in Gent was goed, al heeft geen enkele band me echt verrast. En te veel extreem trage bands na elkaar is ook niet zo'n goed idee vind ik.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-08-2004 14:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

het was mij allemaal iets te extreem, Forgotten Tomb vond ik wel goed. Ach leuk om een keer gezien te hebben.

edit: wie had de vrijkaartjes eigenlijk gewonnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 30-08-2004 14:57]

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-08-2004 15:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik niet...grmmbl.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Sludge
100% real
Usericon van Sludge
Posted 30-08-2004 23:41 by Sludge Wijzig reactieProfiel van SludgeQuote dit berichthttp://www.metalsludge.com

Prima naar m'n zin gehad aan de bar. Wel geteld 1 1/2 band gezien. Hoera!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-08-2004 18:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb me ook best goed vermaakt, was nog nooit in 013 geweest, erg heerschende tent. Forgotten Tomb was vet, Planet Aids vond ik ook cool, met die zangers met dat ding voor zich met een microfoon erop zodat ze er een beetje als een dictator uitzagen. Van de rest van de bands is me weer eens bijster weinig bijgebleven omdat ik vrij doormekaar was. Nog wat (ex)ZM-ers gezien en een paar CD-tjes aangeschaft. Alleen die terugreis...Ik was weer eens te wazig om de goede trein te pakken, zat ram te flippen in die trein, maar de conducteur was zo aardig om een trein even op me te laten wachten in Eindhoven. Toen stond ik in Maastricht, toen maar noodgedwongen een taxi naar huis gepakt, gelukkig kon ik de chauffeur en heeft 'ie me flink gematst.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 31-08-2004 18:18 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 18:06 schreef Heiden het volgende:
Ik heb me ook best goed vermaakt, was nog nooit in 013 geweest, erg heerschende tent. Forgotten Tomb was vet, Planet Aids vond ik ook cool, met die zangers met dat ding voor zich met een microfoon erop zodat ze er een beetje als een dictator uitzagen. Van de rest van de bands is me weer eens bijster weinig bijgebleven omdat ik vrij doormekaar was. Nog wat (ex)ZM-ers gezien en een paar CD-tjes aangeschaft. Alleen die terugreis...Ik was weer eens te wazig om de goede trein te pakken, zat ram te flippen in die trein, maar de conducteur was zo aardig om een trein even op me te laten wachten in Eindhoven. Toen stond ik in Maastricht, toen maar noodgedwongen een taxi naar huis gepakt, gelukkig kon ik de chauffeur en heeft 'ie me flink gematst.

Gelukkig maar man.
Je maakte zoals gewoonlijk flink vaart met de gouden rakkers.

Was cool je weer eens te zien!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-08-2004 18:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hehehe, ze smaakten goed. Yep, cool je weer eens ontmoet te hebben.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com