IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Reagan dood Vorige pagina | Volgende pagina
northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 11:07 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 11:05 schreef enforcer het volgende:
Bush is alleen een uithangschild zoals elke andere president van de USA dat zijn geen beleidsbepalers.

Ach we hebben hier met zijn allen op de heer balkenende gestemd...zegt dat veel over NL?

het is een kwestie van afwegingen maken...kijk het is vaak zo dat het kiezen is uit de minst kwade..

Als ik kon kiezen tussen balkenende en een of andere gigantisch itelligente (voor zover die er zijn) linkse intellectueel zou ik ook op balkenende stemmen gewoon omdat ik niet wil dat een jan Marijnissen (voor zover die gigantisch interelligent of intellectueel is LOL) de macht krijgt.
dat betekent geenszins dat ik het met balkenende 100% eens ben! (integendeel!)

Zo is het in de USA ook, mensen willen niet dat figuur X het "voor het zeggen" krijgt dus stemmen ze op figuur Y...

hefet niets te maken met of ze er echt achter staan, maar meer met de aversie tegen het alternatief.





tegen wie heeft reagan campagne gelopen?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-06-2004 11:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nixon dacht ik



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-06-2004 11:35 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Carter...


northblackdeathsatan
Usericon van northblackdeathsatan
Posted 07-06-2004 11:37 by northblackdeathsatan Wijzig reactieProfiel van northblackdeathsatanQuote dit bericht

er zijn hier dinosaurussen...

93 is toch mooie leeftijd é. hij zal wel een gezonde levensstijl gehad hebben.
nooit slippertjes btw?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-06-2004 11:44 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 6 juni 2004 14:00 schreef Vinay het volgende:
misschien is het daarom nodig ,in deze tijd, ivm veiligheid terrorisme etc , omdat het makkelijker is geworden kernwapens te ontwikkelen voor ( niet-democratische ) landen ,die dat vroeger niet konden .

innovatie ( ook mbt tot defensie ) is , volgens mij , nodig om te overleven ,bv om nieuwe problemen die zijn onstaan op te lossen .



Het probleem is dat als Amerika het Star Wars defense program afmaakt onder de debielende leiding van George W. Bush, ze een dermate grote militaire macht zijn geworden dat ze in principe helemaal geen tegenstanders meer hoeven te dulden...

Als je een land de macht geeft om andere landen te vernietigen zonder te hoeven bang zijn dat daar represailles op volgen van een nucleaire aard haal je een heel groot gedeelte van gelijke munt weg, Amerika zou in principe na het voltooien van het Star Wars project ervoor kunnen kiezen om een nog agressiever militaire politiek te gaan voeren omdat ze als economische grootmacht willen voort blijven bestaan.

Als Amerika dan zeg pakweg over twintig jaar de behoefte voelt tot het verbruiken van meer olie, wie gaat hen dan tegenhouden als ze helemaal ontastbaar zijn geworden?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-06-2004 11:48 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Eerst maar eens zien of dat Star Wars Defense Program überhaupt goed werkt...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 07-06-2004 14:20 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 7 juni 2004 11:44 schreef Phriar het volgende:
Het probleem is dat als Amerika het Star Wars defense program afmaakt onder de debielende leiding van George W. Bush, ze een dermate grote militaire macht zijn geworden dat ze in principe helemaal geen tegenstanders meer hoeven te dulden...



ik weet niet hoe ver men is met het project .
volgens mij ,was de bedoeling , dat er zou worden samengewerkt met andere landen ;zij zouden ook toegang toe hebben tot de technologie .




[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 07-06-2004 14:24]



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-06-2004 16:32 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

mooi, weer een yank minder



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-06-2004 16:34 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 juni 2004 16:32 schreef 1i1ith het volgende:
mooi, weer een yank minder


Ik denk niet dat hij het zelf nog mee heeft gekregen dattie dood was..


Een kleine snol zit zo vol.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-06-2004 10:56 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik denk dat hij al dood is gegaan, teruggebracht is om nog vijf jaar langer aan de beademing te lijden om vervolgens, als de republikeinen in de penarie zaten (politiek gezien), te "sterven" en het Amerikaanse Volk (tm) met zijn dood terug zou laten denken aan mooiere republikeinse tijden teneinde de zwevende ouderen bij volgende verkiezingen over te halen...


Ik ga Oliver Stone eens bellen voor een scriptmogelijkheid...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-06-2004 18:10 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 juni 2004 10:56 schreef Phriar het volgende:
Ik denk dat hij al dood is gegaan, teruggebracht is om nog vijf jaar langer aan de beademing te lijden om vervolgens, als de republikeinen in de penarie zaten (politiek gezien), te "sterven" en het Amerikaanse Volk (tm) met zijn dood terug zou laten denken aan mooiere republikeinse tijden teneinde de zwevende ouderen bij volgende verkiezingen over te halen...




Ik ga Oliver Stone eens bellen voor een scriptmogelijkheid...



Lijkt op "wag the dog"

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 08-06-2004 18:11]


Een kleine snol zit zo vol.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-06-2004 19:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 10:56 schreef Phriar het volgende:
Ik denk dat hij al dood is gegaan, teruggebracht is om nog vijf jaar langer aan de beademing te lijden om vervolgens, als de republikeinen in de penarie zaten (politiek gezien), te "sterven" en het Amerikaanse Volk (tm) met zijn dood terug zou laten denken aan mooiere republikeinse tijden teneinde de zwevende ouderen bij volgende verkiezingen over te halen...


Ik ga Oliver Stone eens bellen voor een scriptmogelijkheid...

"That's so ridiculous, it has to be true!"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 19:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-06-2004 19:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 19:50 schreef Chelman het volgende:




Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-06-2004 11:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Chelman kan er gewoon niet tegen dat er weer een plausibele complot-theorie is omhooggebracht die het beeld van de "democratische" Staten immer meer een onderdrukkend en dictatoriaal tintje geeft...

Reagan is dood, lang leve Reagan!!!

Hier kan ik me zo aan opreagan...


p.s. ik kan het plaatje niet in voldoende kleuren zien dus ik weet niet of hij schokkend is ofwel gruwelijk aanmatighend...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-06-2004 11:54 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 juni 2004 19:50 schreef Chelman het volgende:




MAGIKMEEDOEN?MAGIKMEEDOEN?MAGIK?MAGIK?MAGIK?

Als ik aan 1 hondesoort een hekel heb dan zijn het wel deze blaffende muizen..
Is er iemand op het forum met een slang die dit soort ongedierte vreet? Als hij Maltezer leeuwtjes lust is het ook goed..


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 11:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 11:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
MAGIKMEEDOEN?MAGIKMEEDOEN?MAGIK?MAGIK?MAGIK?

Als ik aan 1 hondesoort een hekel heb dan zijn het wel deze blaffende muizen..
Is er iemand op het forum met een slang die dit soort ongedierte vreet? Als hij Maltezer leeuwtjes lust is het ook goed..


Laat Immo dit niet horen!

Het is namelijk haar hondje...

ONTOPIC dus!


Anyway. Ik hoorde van mijn moeder dat er veel vlaggen halfstok hingen in Polen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2004 12:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 11:56 schreef Chelman het volgende:
Laat Immo dit niet horen!

Het is namelijk haar hondje...

ONTOPIC dus!


Anyway. Ik hoorde van mijn moeder dat er veel vlaggen halfstok hingen in Polen.


Dat is natuurlijk voor Quorthon!! Wat betreft respect voor blackmetalmuzikanten kunnen wij Nederlanders nog wel wat leren van de Polen (maar dat is dan ook het enige).
Voor Reagan heeft gelukkig niemand hier de vlag uitgehangen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-06-2004 13:20 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Heeft Reagan tijdens een bezoek van Beatrix aan de Amerikaanse senaat (19-04-1982) haar niet aangekondigd als "The Queen of Belgium?"


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 13-06-2004 15:41 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Reagan, wikkel zijn mythes met hem in een vlag, sla een houten paal door het blok beton in zijn borst en begraaf hem in nucleair afval. Helaas wordt hij tussen de boeken begraven hoor ik, hetgeen iets is dat hem net als Bush die er prat op gaat geen kranten te lezen en die zelfs zijn P.D.B.’s nog wordt voorgedragen een ironische gniffel rechtvaardigt.

Reagan werd president in 1981 met de deals die vice president en de latere president Bush (G.W.H.) voor hem sloot met het regiem van Khomeini om voor wapens en geld de gijzelaars in Iran pas na zijn verkiezing te laten vrijlaten.
Dezelfde Bush was van zins enige tijd later door een aanslag op hem te laten plegen door een zekere Hinckley van vice president een stap hoger te komen. De cover-up was Hinckley gek

Reagan is een van de grootste schurken die er op Aarde rondgelopen heeft en laten we hopen dat er uiteindelijk een grotere gerechtigheid is dan die van dit ondermaanse.

Van wal met de Koude Oorlog mythe:

Reagan of Thatcher hadden niets van doen met de beeindiging van de koude oorlog, eerder met de verlenging ervan.
Georgi Arbatov, hoofd van het Instituut v/d Studie van de V.S. en Canada te Moskou schreef zijn memoires in 1992 dat de druk voor verandering door het inzien van de tekortkomingen en gebreken van het Sovjet totalitarianisme ten opzichte van de economische en politieke systemen in het Westen al in de hoogste regionen van de macht al sinds de dood van Stalin in 1953 (http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2793501.stm) spelen.
Arbatov levert niet alleen bewijs in zijn memoires dat deze veranderingen ook zonder druk van buitenaf zouden worden doorgevoerd, hij gaat verder door te zeggen dat de defensie-uitgaven tijdens de Reagan jaren deze veranderingen tegenhielden.
George F. Kennan stemt daarmee in. Volgens hem is “de suggestie dat enige Amerikaanse regering de macht had om het verloop van een enorm ingrijpende politieke verandering in een ander groot land aan de andere kant van de wereld precies naar hun hand te kunnen zetten is simpelweg een kinderlijke fantasie.” En “het overheersende effect van extremisme in de Koude Oorlog was eerder uitstel dan de bespoediging van de veranderingen die de Sovjet Unie overkwamen.”
Alexander Yakovlev, Gorbatsjov’s naaste adviseur, antwoordde op de vraag of Reagan’s uitgaven aan oorlogmachinerie en zijn “Rijk van het Kwaad” retoriek de Sovjet Unie tot een meer gematigde positie dwongen: “Het speelde geen rol, geen enkele. I kan je dat met het volste vertrouwen zeggen. Gorbatsjov en ik waren klaar voor onze politieke veranderingen ongeacht of de Amerikaanse president Reagan of Kennedy of een liberaler iemand was. Het was ons duidelijk dat onze defensie-uitgaven enorm waren en we moesten dat terugdringen.” Gorbatsjov zelf zei in december 2003, dat de val van de Sovjet Unie niets van doen had met wapenwedloop. “Toen het ons duidelijk was dat het een-partij systeem gefaald had, wezen we het af. Een nieuwe generatie van meer ontwikkelde (en meer geinformeerde) mensen werd actiever en samenleving had vrijheden nodig, de samenleving vereiste vrijheid.”
Totalitaire systemen kunnen niet zonder de absolute controle over informatie, het oude Sovjet propaganda-apparaat was te cru en daardoor te doorzichtig. De in 1980 ontstane “Solidariteits”beweging in Polen onder Lech Walesa maakte definitief korte mette met de egalitaire mythe. En ondanks dat solidariteit verboden werd gingen de dissidenten door zich te organiseren in Polen alsook in andere sattelietstaten. De vooral in de V.S. bezongen en bewierrookte Vaclav Havel bijvoorbeeld zei meer beinvloed te zijn door Frank Zappa en John Lennon dan door Thatcher en Reagan en ook anderen hadden weinig op met Reagans democratische praatjes. Voor wat dat betreft is het net als met de huidige president praatjes. Reagan steunde om maar een paar voorbeelde te noemen de mujahedeen in Afghanistan, de in die tijd ernstig repressieve regering in Turkije, de genocide onder de indianen in Guatamala, de ongelooflijke wreedheden en de doodseskaders in El Salvador, de steun aan de uitzonderlijke wrede psychopathische dictators Duvaliers en hun dooseskaders in Haiti en de drugsmokkel, de terroristische Contra’s in Nicaragua, die hij “freedomfighters” noemde en die vooral “zachte doelen” aanvielen (gewone Nicarguaanse boeren en hun families) en waarvoor de V.S. dan ook dankzij enkele advocaten die op basis van een klein aantal zaken, representatief voor een niet noemenswaardige fractie van de dagelijkse terreur die de V.S. tegen Nicaragua procedeerden ook daadwerkelijk als enig land is veroordeeld voor terrorisme door het Internationaal Gerechtshof. Om deze terroristische Contra’s van wapens en geld te voorzien en de fondsen buiten officiele begrotingen te houden, had hij een drugssmokkel operatie en liet hij de de vooral zwarte ghetto’s overspoelen met crack. (Uitgebreid gedocumenteerd in Gary Webb’s boek Dark Alliance) Hij had net als Bush weinig met alle niet-blanke mannen van middelbare leeftijd die als ze homo’s zijn zolang ze er maar niet voor uitkomen op en Aidspatienten mocht ie ook niet, maar dat terzijde.
--
Het ANP berichtte nog: Nicaragua wilde Reagan nog voor rechter slepen
Gepubliceerd op maandag 07 juni 2004

MANAGUA (ANP) - De Nicaraguaanse oud-dictator Daniel Ortega vindt het jammer dat de Amerikaanse oud-president Ronald Reagan is overleden zonder dat hij verantwoording heeft afgelegd voor de misdaden die hij zou hebben begaan. Volgens Ortega had Reagan geen greintje respect voor het internationaal recht.

Hij zei dat zondag in navolging van de Libische leider Kadaffi. Ortega zei: ,,Wij betreuren het heengaan van een mens. Het is echter betreurenswaardiger dat deze persoon, die als president van de Verenigde Staten een enorme macht had, misdaden heeft gepleegd, niet alleen in Nicaragua maar ook in andere delen van de wereld, en dat deze misdaden onbestraft zijn gebleven.''

De Verenigde Staten steunden in de jaren tachtig onder Reagan de Nicaraguaanse contra-rebellen, die het linkse regime van Ortega (1985-1990) omver probeerden te werpen. Ook legde de Amerikaanse marine mijnen voor Nicaraguaanse havens. De burgeroorlog eiste tienduizenden mensenlevens.

Het Internationaal Gerechtshof in Den Haag veroordeelde de VS in 1986 tot het betalen van een schadevergoeding aan Nicaragua. Het Hof oordeelde dat het optreden van de Amerikanen, tegen een land waarmee zij niet in oorlog waren, in strijd was met het internationaal recht. De VS hebben tot dusver echter geen cent uitgekeerd aan het straatarme Midden-Amerikaanse land.
--
De rechtse media conformeert zich vrijwel zonder uitzondering aan Amerikaanse propaganda, zoals hier ANP weer. De leider van de Sandinisten Daniel Ortega heeft de Nicaraguaanse dictator Somoza in 1981 een coup omvergeworpen. Daarna heeft hij een interim regering geinstalleerd en die werd ook gesteund door de V.S. Daarna maakte hij de fout om aan te kondigen sociale hervormingen te willen doorvoeren, zoals scholing, ziekenhuizen, vakbonden etc. In 1984 werd hij gekozen in een verkiezing die uitgebreid is gemonitored door buitenlandse waarnemers en die volgens hen volkomen eerlijk is verlopen met 63% van de stemmen. De V.S. noemde de verkiezings gefraudeerd en haalde er vanzelfsprekend de Sovjet-Unie erbij die Nicaragua zou steunen en zelfs de Sandinisten van wapens voorzien. Hier is vanzelfsprekend niets van waar, het zou politieke zelfmoord zijn en daar was Ortega te slim voor. In ieder geval wil maar gezegd zijn dat ongeacht de feiten ANP er geen bot in ziet Ortega gewoon “De Nicraguaanse oud-dictator” te noemen en zo weer een aantal Nederlanders die dit lezen voor te liegen.

Voorts is de uitspraak van het Internationaal Gerechtshof ook maar (laat ik het netjes zeggen) half weergegeven en ontbreekt bijv. het stuk dat eist dat de terroristische activiteiten onmiddellijk moesten worden gestaakt. Waar vanzelfsprekend evenveel gevolg aan is gegeven als aan de betalingen. Men is gewoon doorgegaan met het terrorisme en vermoorden van Nicaraguanen tot de bevolking duidelijk aan het verstand was geappelleerd dat men ofwel de Amerikaanse keuze accepteerde ofwel de mogelijkheid te worden afgeslacht.

Noam Chomsky over Reagan’s nalatenschap:
http://www.commondreams.org/headlines04/0607-08.htm

En alhoewel we er weinig over gehoord hebben van de rechtse media in de aanloop naar de campagne om Irak onder te smijten met nucleair afval alsof dat op een of andere wonderlijke manier democratie voortbrengt, waren Reagan en Saddam natuurlijk de beste maatjes.

Met betrekking tot het vergassen van Koerden in de Anfal-campagne bijv. dat een grote rol speelde in het opzwepen van oorlogskoorts in de internationale gemeenschap (wel, de minder intelligente expemplaren daaronder dan) in Noord-Irak had de Iraakse brigadier-generaal Zekki Daoud Jabber in een IPS interview daar over te zeggen dat de Reagan administratie nooit een serieuze poging ondernam om Irak te beletten chemische wapens te gebruiken. Dat de V.S. wisten dat het Iraaks beleid was om chemische wapens te gebruiken tegen het Iraanse leger. “Wij vertelden hun dat en zij bleven ons helpen.”
Met betrekking tot de gifgasaanval op Halabja, waarover overigens nog steeds veel onduidelijkheid bestaat, is een speciaal C.I.A. team heengestuurd om de schuld in de schoenen te schuiven van de Iran. Stephen Pelletier, de leider van dat team schreef in de aanloop naar de oorlog nog een artikel daarover in de New York Times, maar dat is toen door vrijwel niemand opgemerkt, omdat het op dat moment toen niet paste en men liever de fabricaties van Judith Miller las over enorme hoeveelheden chemische en biologische wapens en alumnium buizen die – ook door Powell voor de Veiligheidsraad bezweerd – nergens anders voor gebruikt konden worden dan voor de opwerking van de enorme bergen yellow cake die Saddam uit Niger haalde.

Weet je wat? Ik ben flauw van het typen.

Oef..Behalve dan dat ik nog vermelden moet de informatie uit essays van Stephen Zunes (Foreign Policy In Focus) en William Blum (auteur Killing Hope, Rogue State) en anderen en beslist heb op het laatste moment niet de lyrics van Sacred Reich bij Nicaragua te halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 13-06-2004 15:59]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2004 20:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Hoera!! Oebe leef weer. Dan kan ik tenmnste weer eens drie uur aan een post besteden (en daarna drie uur aan Chelma's reply ).

Oebe, luister vooral naar:

M.D.C.: bye bye Ronnie
D.R.I: Reagonomics


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-06-2004 20:26 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Tja, niemand leeft eeuwig he.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 14-06-2004 7:30 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Voi Attila, het ware uiteindelijk onvolegiaans gewezen, waart ik dood gebleven. Wij deden al aan wederopstanding toen Abraham nog niet eens een knipoog van een melkboer uit Egypte en een zwoele blik van een glazenwaster uit Kopenhagen was geworden (je moet niet altijd geloven wat geschiedenisleraren je vertellen, beter nog, je moet ze nooit geloven.)

Maar nog even over de speelkameraadjes Ronnie & Saddam:

http://www.ipsnews.net/interna.asp?idnews=24164

http://www.sundayherald.com/42647

http://www.sundayherald.com/42648

http://www.informationclearinghouse.info/article2038.htm

http://www.gwu.edu/~nsarchiv/NSAEBB/NSAEBB82/


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-06-2004 9:24 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

goed gefundeerde en beargumenteerde post


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2004 17:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 7:30 schreef Oebe het volgende:
(je moet niet altijd geloven wat geschiedenisleraren je vertellen, beter nog, je moet ze nooit geloven.)



Ja dat zeiden mijn ouders ook altijd. Wel om ietwat andere redenen dan jij denk ik zo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen