|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker. bub |
|
quote: +1 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Zekers When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: |
|
Ik zet Act III liever nog een keer op. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat, of Frolic through the park. Die doet het hier ook goed. Eigenlijk hetzelfde als zo vaak, het oude spul heeft de voorkeur. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Frolic is hun beste voor mij. Daarna Act III idd. Maar dit nieuwe spul klinkt ouderwets en toch fris. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het zal de nostalgie wel weer zijn. Ik had vroeger Act III op tape, op de andere kant stond Suicidal Tendencies - Lights Camera Revolution. Veel naar geluisterd ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik heb alleen de eerste op lp en dé demo op tape. Dat frolic vond ik al niks meer, de rest langs me heen laten gaan. Zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The Ultra Violence Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die vind ik dan weer niets aan When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Nostalgie speelt zeker mee. Ik had m geleend bij de bieb en opgenomen op tape. Op de andere kant stond "Punishment for Decadence" van Coroner (ook van de bieb). Wat een platen. Wat een tijden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ze klinken inderdaad met dat nieuwe nummer weer meer naar de roots waar ze vandaan komen en hoe ze dus begonnen. Dat bleek live ook al afgelopen 5-12-2018 in 013 Tilburg dat ze weer veel van The Ultra Violence speelden. En ze het weer begonnen te begrijpen. Want ze raakten inderdaad al gauw de weg kwijt, zeer zeker met Act 3. Werden ze me ook nog met die plaat gebombardeerd tot headliner van Dynamo Open Air 1990. Met The Organization was wel duidelijk dat de felheid van The Ultra Violence voorbij was. |
|
Lekker nummer ja, maar ook niet super net als de laatste platen eigenlijk. quote:Was je er ook bij in Vera in 2003? |
|
quote: Nee. Avondje Act III integraal? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Toch bijna en ook bijna heel The Ultra-violence. https://www.setlist.fm/setlist/death-angel/2003/vera-groningen-netherlands-5bdf9378.html |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Leuk! https://www.setlist.fm/setlist/death-angel/1987/tivoli-utrecht-netherlands-5bc2d794.html 1987 zag ik ze in tivoli. Maar ze waren de laatste band en ik moest de trein van 00:25 terug naar Veenendaal halen, alleen de eerste drie nummers gezien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lekker setlistje mja. Frolic was net uit toen ik net paar maandjes aan metal snuffelde. Vond en vind ik nog steeds door t punky, frisse geluid een wereldplaat. Bovenstaande setlist had ik graag willen meemaken! When your people matter, menstrual health matters |
|
Death Angel Wacken 2022 stream. https://www.magentamusik.de/death-angel-wacken-open-air-2022-9208205928595338837 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |