|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Onverwachte dingen, DAt doet wat. Voorbeeld: op bepaalde plaatsen rond onze tuin (groot ding) zit er draad onder spanning I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hey, wat hoorde ik nou? Dat was de postbode! F*ck hippies |
|
je ken natuurlijk ook een leuke netpython in je kamer leggen als je weg gaat... alleen als je thuis komt moet je het beestje wel weer ff op een vielige plek zien te krijgen anders ben je zelf niet echt veilig het handige is dat je van je inbrekers waarschijnlijk weinig terug vind... dusss... moet die al wel lekker groot zijn natuurlijk metertje of 6 a 7 wil wel lukken When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
quote: zo prinses chelman maarre M. ook al werkt het alleen vertragend, dat is al wat. De doorsnee crimineel (lees luie junk) die wil liever niet opvallen en in zo'n complex zitten best wat mensjes. Als hij herrie loopt te maken dan zullen mensen gaan kijken wat er aan de hand is. En daarnaast komt een beroepscrimineel echt wel binnen, alleen zullen die niet voor studentenhuisjes gaan. De lul die bij jou heeft ingebroken was of een junk, of iemand die er woont. Gewoon altijd doen alsof er bij jou niets te halen valt is ook altijd wel een goed idee. Ik ben blij dat ik op de 1e verdieping zit, bij ons wordt ook regelmatig ingebroken. |
|
quote: Je bedoelt.....o horror....dat het aan hemzelf te wijten is dat hij crimineel is en niet door de ongelijke kansen en gebrek aan feminisme in onze samenleving?!?!?! Je wordt bij deze geroyeerd van alle linkse voddenballen clubs. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: doe niet zo sneu |
|
Ik vind het niet kunnen om inbrekers als luie junks te bestempelen. Zij kunnen er toch niks aan doen dat zij een slechte jeugd gehad hebben? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: gefrustreerd? Ik geen enkele linkse rakker die er zo over denkt anders. Moet jij niet naar de Macdonalds ofzo? |
|
Kom op zeg laat je niet zo stangen, hij wil je gewoon op de kast jagen en je geeft 'em precies wat ie wil... (denk ik ) Even on topic echter: Bij ons is een maandje of vier terug ook ingebroken, via de voordeur, het type "luie dief" waarschijnlijk, want alleen de portemonnee van me pa en wat papieren van m'n moeder waren weg (misschien heeft iets hem of haar of hen of het gestoord), we zijn echter alleen maar de voor en achterdeur beter gaan beveiligen, voor de rest niets... Ik heb eerst geprobeerd om aan de hand van dit voorval een hond in huis te krijgen (ook voor andere redenen natuurlijk) aangezien ik denk dat er weinig dingen afschrikwekkender zijn en beter beveiligend als honden als het op huisbewaking aankomt. Waar schrik jij als dief erger voor, een blaffend boos beest met scherpe tanden wat je binnen vijftien meter heeft ingehaald? Of een stickertje met "alarm" erop? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb het idee als dit topic doorlees dat de mentale schade eigenlijk vele malen hoger is als de materiel schade. Klopt dat een beetje M? het lijkt me ook niet gek aangezien de gedachte dat een stel vreemden zomaar je huis kunnen binnendringen en dingen meepikken niet echt een geruststellende gedachte is. M, je hebt het in het begin als erg duidelijk over "geen hond". Waarom niet? regels van huis? bang voor honden? |
|
quote: Waarom schaam jij je als je het wachtwoord herhinnert? [linkse chelman-modus]en alle dieven zijn natuurlijk het slachtoffer van uitbuitingen door rijke lui zoals jij en je familie.[/linkse chelman modus] |
|
[KKK-mode]Als ze bij Chellie inbreken nemen ze alleen terug wat aan echte Nederlanders toebehoort![/KKK-mode] |
|
quote: Pas trouwens maar op. Met mensen die grapjes maken met de oostblok maffia, die helaas exponentieel toenemen in het westen, loopt het zonder uitzondering slecht af. dit is natuurlijk een algemene opmerking. Ik wil niet insinueren dat "sjellie" iets met zulke lieden te maken heeft natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-06-2004 11:55] |
|
Chellie a.k.a. De Bilnaad Gelukkig zijn er in Delfzijl geen inbrekers .. Alleen struikrovbers en piraten |
|
quote: Centen en spullen zijn niet zo heel relevant -- uiteraard is de mentale schade veel hoger. Bij de één gaat dat anders dan bij de ander; ik ben iemand die vrij rustig blijft en pas later de gevolgen merkt van het gebeurde – dus dat is een gevoel van machteloosheid en geïrriteerdheid, en natuurlijk de angst dat je ruitje wéér aan gort ligt en mensen zich hebben vergrepen aan je eigen spullen. Niet dat je er depressief van wordt of zo, maar het is gewoon een extra stressfactor. Eigenlijk wil je thuis blijven zitten met je PC onder je reet. Wat ook wel irritant is is dat ik nu nauwelijks slaap. Ik heb wel slaap om elf, twaalf uur ’s avonds maar ik word elk uur wakker, niet eens omdat ik lig te piekeren, maar je slaapt dan blijkbaar heel erg licht. Hehe, ik hoop dat dat snel ophoudt, telkens wakker worden is leuk als er een mokkel naast je ligt maar niet als er ingebroken is . Ik wil nog lang geen hond, bovendien houd ik niet van grote honden. Ook twijfel ik aan de effectiviteit van zo’n beest, hij kan wel het huis bij elkaar blaffen maar als je er niet bent (en ik ben er vaak genoeg niet) heeft een dief schijt aan zo’n beest. Een kleintje richt niets uit (hij kan wel blaffen, maar in 10 seconden kan er al iets moois gejat zijn), maar het is ook zo dat de meeste honden een inbraak met hun leven moeten bekopen. Maar ik zit ook totaal niet in de situatie dat ik een hond kan nemen – een alleenstaande met een fulltime baan, dat schiet natuurlijk niet op, ook nog een keer wonend op een studentencomplex . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat een kutzooi, Doet me denken dat ik ook nog geen verzekering heb afgesloten, gelijk even doen ik heb toch aardig wat spulletjes staan die niet erg goedkoop zijn. Trouwens, vaak zijn die dieven gelegenheids-criminelen, als het makkelijk is, is het vaak een impulsief besluit om dat huis te nemen. Door het een beetje moeilijker te maken zullen ze al sel een ander object uitkiezen. Dus dat folieglas? zal zeker effect hebben. 100% garantie heb je helaas nooit. O ja, KUTKNEUZEN! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-06-2004 12:11] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hmm vervelende situatie ja... maar tralies... Ik woon nu weer thuis, en mn ouders (met name m'n vader haha) zijn een tikje paranoia. Nu is het ook wel zo dat er bij ons in de buurt heel vaak wordt ingebroken, veel mooie huizen enzo, en waarschijnlijk omdat je van hieruit heel gemakkelijk wegkan naar god-weet-waar... Ik geloof dat ze zowat in elk huis in onze straat al minstens één keer hebben ingebroken, ondanks het feit dat de flikken hier een paar keer per nacht passeren (als ik 's nachts thuiskom moet ik soms m'n identiteitskaart laten zien ) Het schijnt allemaal niet veel te helpen, dus is m'n vader wat beginnen knutselen... het begint ermee dat als je binnen de vijf meter van ons huis komt er een aantal buitenlichten aangaan, ik snap niet dat niet iedereen dit doet trouwens, en ehm, de rest zal ik maar niet vertellen, maar hier komt dus niemand binnen zonder de hele buurt wakker te maken... Nadeel is wel dat als we de sleutels weer eens vergeten zijn we zelf ook hoegenaamd niet meer binnengeraken en we dus zelf 'inbrekertje' mogen gaan spelen, waar we dan toch een goed aantal uur mee zoet zijn |
|
quote:Probleem van tralies is dat je er zelf ook niet meer uit kan (bij brand of zo...) Dat klinkt die glasfolie wel ok (wel dure troep trouwens!) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Nuja, daar heb je ook een punt inderdaadn maar ook gewoon het idee om achter tralies te zitten... Zou ik toch niet willen, er zijn subtielere manieren idd. |
|
quote: In welke politiestaat woon jij? |
|
Tja, inderdaad, maar wat moet ik doen, ze niet tonen en vervolgens meegenomen worden op verdenking van inbraak ofzo |
|
Wat erg scheelt is natuurlijk op een hogergelegen verdieping te wonen. Ik woon ook in een studentenflat (96 units ofzo) verdeeld over 1 begane grond en 3 verdiepingen. Op de beg. grond is het vooral op de warmere dagen van het jaar elke keer weer raak. Overdag, terwijl mensen aanwezig zijn (en dus ramen open) kruipen de junks geruisloos naar binnen en nemen de meest onmogelijke dingen mee. Verder: buitendeuren sluiten onvoldoende af...afijn, lijkt me duidelijk. Hoe hoger je woont hoe beter IMO.(er van uit gaande dat de toegangswegen dan ook afgesloten kunnen worden) [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-06-2004 13:51] |
|
bij ons is er pas voor de 7e keer ingebroken en de dag erna in onze auto, dus hebben we bij het asiel een flink herdertje gehaald en elke marrokaan schijt 7 kleuren in z'n broek 2 jaar geleden ook al een hond gehad toen was het ook stil zelfs tot 1 jaar na zijn dood. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kut man dat er bij je is ingebroken. Hier is ook een keer een poging gedaan alleen was de betreffende huisgenote toen thuis dus die heeft het hele huis bij elkaar geschreeuwd. Toen was de inbreker snel verdwenen . Valt me trouwens mee dat het niet vaker is gebeurd want wij wonen niet bepaald in een fijne buurt. Gelukkig is mijn kamer het moeilijkst te bereiken dus daar zullen ze niet snel komen. Kan me trouwens goed voorstellen dat je nu bepaalde maatregelen wilt nemen. Volgens mij is zo'n goedkop alarm dat veel lawaai maakt op zich wel een uitkomst. Ik denk dat de gemiddelde in breker daar sneller door afgeschrikt wordt, dan door een slot wat hem iets meer moeite kost om open te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |