M. |
Schwarzgerät |
|
|
|
Posted 05-07-2004 21:44 by M. |
|
|
De tering. Ik heb echt nieuwe hoogtes van kansloosheid meegemaakt.
We zitten buiten lekker te barbecuen, uiteraard hou ik mijn kamer - met raam open, edoch tralies ervoor - goed in het oog, zien we twee compleet vertiefde zuidoost-europese types over het complex lopen. Ze zien er allebei uit als een jaar of vijftig. Heel traag lopen ze, overal loerend, soms, als er een struik voor het raam staat, die opzij duwend om te kijken of er binnen iets staat. Een beetje kijken doen ze, beetje lopen, het hele complex door. Verder doen ze niets.
Dat soort mensen speelt dus de info door aan de jonge gastjes die het inbraakwerk doen. En het kloterige is dat je niets tegen dit soort 'kijkers' kunt doen, zelfs volgen niet (hinderlijk volgen schijnt een overtreding te zijn). Dat soort mensen zou je toch preventief een kogel door de kop jagen...
Belt vlak daarna mijn broertje op. Hij woont in een kleine stad, in een appartementje waarvan er een stuk of acht in één gebouw zitten. Ze delen de wasmachine, in een washok met een slot. Waarschijnlijk hebben wat oud-bewoners de sleutel daarvan, want terwijl zijn wasje draaide zijn ze binnengedrongen, hebben ze de wasmachine opengemaakt, de enige redelijk prijzige merkbroek (van French Connection, spiksplinternieuw nog) meegenomen en de rest zeiknat op de wasmachine laten liggen.
Mijn god.... het niveau.
Fickt nicht mit dem Raketemensch!!
|