|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was weer eens naar de geweldige cd 'Entombed in the Midnight Hour' aan het luisteren, en wou eigenlijk wel eens weten of ze nog meer uitgebracht hebben.. helaas kan ik nergens een site vinden... ze zaten eerst bij hammerheart records, maar die site bestaat ook niet meer omdat dat overgegaan is in karmageddon media, en daar zit dead silent slumber niet bij. Weet iemand waar ik meer informatie over deze band kan vinden? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Je kan ook gewoon naar goeie muziek luisteren en geen zaken doen met die joden van Hammerheart |
|
Je bent pas een domme eikel als je niet weet dat Hammerheart niet meer bestaat. |
|
1-0 voor Jenje "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dead Silent Slumber is "slechts" een soloproject van Jens Rydén van Naglfar. ("Slechts" tussen aanhalingstekens want Entombed In The Midnight Hour is minstens zo'n gave plaat als Sheol van Naglfar.) Maar of hij hier ooit nog een vervolg aan gaat geven, kan ik je helaas ook niet vertellen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Lees eens goed voor je iemand probeert af te zeiken... "Ik was weer eens naar de geweldige cd 'Entombed in the Midnight Hour' aan het luisteren, en wou eigenlijk wel eens weten of ze nog meer uitgebracht hebben.. helaas kan ik nergens een site vinden... ze zaten eerst bij hammerheart records, maar die site bestaat ook niet meer omdat dat overgegaan is in karmageddon media, en daar zit dead silent slumber niet bij." Jenje 'domme eikel' |
|
quote:Waarschijnlijk had Jenje het niet over Kramy, maar over Vigrid. Wie is er nu de 'domme eikel'? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Juist. |
|
Nee, meneer Vigrid kan ook lezen, ik las dat de heren van Hammerheart nu onder een andere naam actief zijn, dus feitelijk bestaan ze toch noch, dus jenje is toch een eikel |
|
Om toch nog even tegen een dood paard te trappen; dat jenje een eikel is, staat volledig los van wat hij zegt of doet. Ontopic: Entombed in the Midnight Hour is inderdaad een vet plaatje De beste vergelijking die ik nu kan maken, die ook in het NP-topic staat is dat DSS voor black doet, wat At the Gates voor death deed. Een simplificatie van black metal, met wat meer heavy metal invloeden zonder in irritant bombast te vervallen, heersend! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In the Glare of the Moon http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Een aardig schijfje, niet meer dan dat. Zijn stem vind ik nogal irritant. |
|
Ligt er idd of je de stem goed vind of niet aangezien die nogal veel aanwezig is; ik vind de stem te gek en deze plaat ook The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ken er maar één nummer van, dat op een cd van Hammerheart Records staat, maar dat nummer klinkt erg oke. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-05-2005 14:38] |
|
Yep die ken ik ook wel vet numer |
|
De stem van zanger Jens Ryden is idd nogal aanwezig. Toch wel een klein minpuntje imo. Maar verder een heerlijke plaat. Ook het "lieflijke" titelnummer is schitterend! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind persoonlijk de gehele plaat briljant *inclusief* de stem van Jens Rydén. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Met zijn stem is helemaal niks mis. hij gaat immers door merg en been. Maar af en toe wat meer stukken zonder zang had ik prettiger gevonden. Maar ja ieder z'n ding. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind zijn stem inderdaad briljant! Jammer dat hij weg is bij Naglfar. |
|
quote: Precies! iets minder aanwezig mag ook wel (de stem), maar goed... t'is zijn eigen projectje natuurlijk. |
|
Ik heb ook helemaal geen problemen met z'n stem, ik vind het zelfs een van de best luisterbare "black"-screams die ik gehoord heb. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik lees trouwens net dat Jens Ryden sinds febrauri (minstens) uit Naglfar is. In z'n statement staat in ieder geval wel dat hij niet helemaal uit de metal stapt, dus misschien een tweede DSS? (*hoop*) quote: www.naglfar.net Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3752.html Sinds januari dus al Maar er bestaat idd een kasn dat hij na zijn studie de draad weer oppakt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: God, heb je hem weer, hoor Er moet eens een koppeling komen tussen band-topics en nieuwsberichten. Of ik moet de FP als graadmeter voor de aanwezige informatie gebruiken en niet de fora (laatste post Naglfar topic was uit 2002, vandaar ). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ook altijd de FP in de gaten houden he! Je denkt toch niet dat ik alle geposte FP artikelen ook in het forum ga plaatsen wel? Jij lui zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |