IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dead Silent Slumber Vorige pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2005 11:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou ja, tot nu toe loop je me aardig achterna met die dingen En op zich vind ik het geen slecht plan, als de poster van het nieuwsbericht ook wat achterlaat op het forum, met een linkje natuurlijk alleen, om die lamme personen die zich slechts tot het forum beperken naar de FP te lokken.

O ja, toen dat op de FP kwam, kende ik zowel Naglfar als Jens Ryden niet, dus ik heb het denk ik daarom overgeslagen. Verder houd ik het natuurlijk perfect in de gaten!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-05-2005 11:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2005 11:00 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, tot nu toe loop je me aardig achterna met die dingen En op zich vind ik het geen slecht plan, als de poster van het nieuwsbericht ook wat achterlaat op het forum, met een linkje natuurlijk alleen, om die lamme personen die zich slechts tot het forum beperken naar de FP te lokken.

Oh heb ik jou wel vaker bestookt met corrigerende tikjes dmv links naar de FP?
Trouwens denk ik dat die luie mensen alleen maar luier worden als ik hier de linkjes plaats. De FP staat btw ook los van het forum, maar ik probeer de mensen er idd wel eens op te wijzen ook de FP in de gaten te houden.
Daarnaast halen wij hier ook wel eens feitjes vandaan hoor. Zoals bijvoorbeeld die van Dissection laatst.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2005 11:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2005 11:15 schreef NecRobert het volgende:
Oh heb ik jou wel vaker bestookt met corrigerende tikjes dmv links naar de FP?
Trouwens denk ik dat die luie mensen alleen maar luier worden als ik hier de linkjes plaats. De FP staat btw ook los van het forum, maar ik probeer de mensen er idd wel eens op te wijzen ook de FP in de gaten te houden.
Daarnaast halen wij hier ook wel eens feitjes vandaan hoor. Zoals bijvoorbeeld die van Dissection laatst.

Nou ja, iig vorige week met Slumber

Ja, je hebt wel een punt wat betreft de FP, maar goed, die koppeling zou wel mooi zijn

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-05-2005 11:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2005 11:39 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, iig vorige week met Slumber

Oh die Je vroeg waar dat interview bleef. Had je natuurlijk zelf ook ff kunnen opzoeken he? De ZM service is nl niet 24 uur per dag paraat

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2005 11:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2005 11:44 schreef NecRobert het volgende:
Oh die Je vroeg waar dat interview bleef. Had je natuurlijk zelf ook ff kunnen opzoeken he? De ZM service is nl niet 24 uur per dag paraat

Ik heb in dat topic al gezegd waarom ik het niet gezien had, maar goed, ik zal wel even de ZTR-service aanzetten...

quote:
oeps

edit: hij stond wel bij de search, maar ik was alleen op de eerste woorden van de zinnen aan het scannen

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 11-01-2006 17:39 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 8 juni 2004 17:53 schreef Koffies Kip het volgende:

Jenje 'domme eikel'

whoa, in 1 keer z'n volledige naam goed

Vette plaat iig, hoop dat er nog een vervolg gaat komen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com