|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Oh heb ik jou wel vaker bestookt met corrigerende tikjes dmv links naar de FP? Trouwens denk ik dat die luie mensen alleen maar luier worden als ik hier de linkjes plaats. De FP staat btw ook los van het forum, maar ik probeer de mensen er idd wel eens op te wijzen ook de FP in de gaten te houden. Daarnaast halen wij hier ook wel eens feitjes vandaan hoor. Zoals bijvoorbeeld die van Dissection laatst. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou ja, iig vorige week met Slumber Ja, je hebt wel een punt wat betreft de FP, maar goed, die koppeling zou wel mooi zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Oh die Je vroeg waar dat interview bleef. Had je natuurlijk zelf ook ff kunnen opzoeken he? De ZM service is nl niet 24 uur per dag paraat Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb in dat topic al gezegd waarom ik het niet gezien had, maar goed, ik zal wel even de ZTR-service aanzetten... quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: whoa, in 1 keer z'n volledige naam goed Vette plaat iig, hoop dat er nog een vervolg gaat komen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |