IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Goddess of Desire Volgende pagina
grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 09-06-2004 11:23 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

http://www.goddess-of-desire.info/band/samples/

Hier zijn 5 nummers die op de nieuwe CD komen. Dit zijn ruwe en ongemasterde opnames, de CD gaat anders en beter klinken.
We hebben nog geen nieuwe hoes, dus voor de grap heb ik de paintjob van mijn nieuwe gitaar gebruikt zoals hij eruit zag voordat ik de lak eraf geschuurd had.
Zo, hebben jullie weer wat om af te kraken.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-06-2004 11:28]

...only dead people are cool...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 11:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Echt een fucking duidelijke titel.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 12:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

@Chel, juist wel! Er is nog geen algemeen GoD topic namelijk
Enneh, 't optreden laatst in Hengelo was weer lachen , dus van mij mogen ze wel weer in de buurt komen spelen

..."Hate can only create more hate"...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2004 12:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 11:23 schreef grevdrake het volgende:
Zo, hebben jullie weer wat om af te kraken.

een muzikant die niet van zijn eigen muziek houdt! dat is best zeldzaam (of ten minste eerlijk).
Maar nu ik je toch aan de lijn heb, dump nu eens die stupid make up. Jullie muziek is best gaaf maar die make-up. compenseer het dan met meer achtergronddanseressen/zangeressen of zo.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 12:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 12:34 schreef attila_de_hun het volgende:
een muzikant die niet van zijn eigen muziek houdt! dat is best zeldzaam (of ten minste eerlijk).
Maar nu ik je toch aan de lijn heb, dump nu eens die stupid make up. Jullie muziek is best gaaf maar die make-up. compenseer het dan met meer achtergronddanseressen/zangeressen of zo.

Typisch hoor, meer achtergronddanseressen
Maar idd, de make-up vind ik ook niets. Aan de andere kant horen die dierenvellen en make-up ook wel weer bij GoD vind ik. Heb ze nu al een behoorlijk aantal keren zien spelen, maar kan 't me niet voorstellen zonder de schmink.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-06-2004 12:38 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:

Ik vond het juist wel gaaf, je bent sowieso nieuwsgierig naar zo'n band, omdat mensen wel op de hoogte zijn van het uiterlijk, maar nog niet van de muziek, ik was aangenaam verrast toen ik vernam dat het geen blackmetal maar heersende heavymetal was.
Gave show erbij, boeiend al die gaye accesoires, ik kan me er niet aan ergeren, ik zou het juist slecht vinden als ze dat nu opeens weg zouden doen, dan geef je alleen maar toe aan de mensen die er op gekankerd hebben.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 09-06-2004 13:19 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Heb ze gezien op kings of metal en vond het eigenlijk maar niks. Wel grappig van die rondkruipende schaargeklede vrouwen op het podium

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-06-2004 13:34 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:19 schreef Visor het volgende:
Heb ze gezien op kings of metal en vond het eigenlijk maar niks. Wel grappig van die rondkruipende schaargeklede vrouwen op het podium

Wat vond je niks? De muziek of de act?
Ik vond beide erg goed, en erg sneu al die mensen die gelijk na Tankard weg gingen.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-06-2004 13:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Met alle respect voor Goddes (kan de muziek maar ook de show best waarderen) maar TANKARD had hoofdact moeten zijn....

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-06-2004 13:41 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:40 schreef enforcer het volgende:
Met alle respect voor Goddes (kan de muziek maar ook de show best waarderen) maar TANKARD had hoofdact moeten zijn....

Vind ik ook, maar het is tamelijk nutteloos om daar over te gaan keuvelen.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 09-06-2004 14:14 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja tuurlijk maar dat is denk ik de reden dat veel mensen weggingen, die waren alleen voor TANKARD of 1 van de andere bands gekomen...

Ik ben overigens tot ver na het einde can GOD gebleven...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 14:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 12:33 schreef Immortella het volgende:
@Chel, juist wel! Er is nog geen algemeen GoD topic namelijk

Helmet heeft de titel veranderd...er stond eerst: 'Nieuwe Nummers'

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 14:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:15 schreef Chelman het volgende:
Helmet heeft de titel veranderd...er stond eerst: 'Nieuwe Nummers'

Oh, Mijn excuses.. Zullen we het goedmaken in het Vrede Topic?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-06-2004 14:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:18 schreef Immortella het volgende:
Oh, Mijn excuses.. Zullen we het goedmaken in het Vrede Topic?

Ja. Ik ben nu diep gekwetst.

Helaas heeft de stoute Helmet ook de VRede topic dichtgesmeten.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 14:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 14:19 schreef Chelman het volgende:
Ja. Ik ben nu diep gekwetst.

Helaas heeft de stoute Helmet ook de VRede topic dichtgesmeten.

Dan gaan we nu een Oorlog Topic aanmaken en daar Helmet eens flink er van langs geven!

attila_de_hun
Posted 09-06-2004 14:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Komt die Grev alleen maar langs om reclame te maken? Zijn wij niet waardig genoeg om mee te discusiëren?

grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 09-06-2004 15:39 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

quote:

Ik heb de muziek grotendeels gemaakt, ben er zelf tevreden over, maar veel mensen hier vinden het leuk om ons af te kraken. Er wordt niet eens naar de muziek geluisterd (zie reacties in dit topic), maar alleen weer eindeloos doorgezeverd over onze schmink. Tsja beste kijkbuiskinderen, die schmink is nu eenmaal deel van onze show. Sommige mensen vinden het overdreven

quote:

Tsja, we hebben nu eenmaal die show, dat zijn we. Op CD zie je daar niks van (op het boekje na).

grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 09-06-2004 15:41 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

quote:
Op 9 juni 2004 13:40 schreef enforcer het volgende:

Is de laatste band automatisch hoofdact?
Wij speelden als laatste, zodat onze show beter tot zijn recht komt. Als jij vindt dat Tankard hoofdprogramma was, dan waren zij hoofdprogramma en wij de afsluiter. Ik had zelf liever eerder gespeeld, maar dan was het vuurwerk minder tot zijn recht gekomen.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 15:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:39 schreef grevdrake het volgende:
Ik heb de muziek grotendeels gemaakt, ben er zelf tevreden over, maar veel mensen hier vinden het leuk om ons af te kraken. Er wordt niet eens naar de muziek geluisterd (zie reacties in dit topic), maar alleen weer eindeloos doorgezeverd over onze schmink. Tsja beste kijkbuiskinderen, die schmink is nu eenmaal deel van onze show. Sommige mensen vinden het overdreven

Tsja, we hebben nu eenmaal die show, dat zijn we. Op CD zie je daar niks van (op het boekje na).

quote:
Op 9 juni 2004 12:36 schreef Immortella het volgende:
Typisch hoor, meer achtergronddanseressen
Maar idd, de make-up vind ik ook niets. Aan de andere kant horen die dierenvellen en make-up ook wel weer bij GoD vind ik. Heb ze nu al een behoorlijk aantal keren zien spelen, maar kan 't me niet voorstellen zonder de schmink.

Zeg ik

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 09-06-2004 15:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 9 juni 2004 15:41 schreef grevdrake het volgende:
Is de laatste band automatisch hoofdact?
Wij speelden als laatste, zodat onze show beter tot zijn recht komt. Als jij vindt dat Tankard hoofdprogramma was, dan waren zij hoofdprogramma en wij de afsluiter. Ik had zelf liever eerder gespeeld, maar dan was het vuurwerk minder tot zijn recht gekomen.

je hoeft je niet aangevallen te voelen....

wat betreft het vuurwerk heb je gelijk, maar ik hoorde van gerre dat ze niet eens tijd hadden om "alien" te spelen....dat is verder niet jullie schuld maar van de organisator..

Ik vond ed GOD show erg vermakelijk hoor...maar als grote TANKARD fan vond ik het erg jammer geen volledige set te krijgen van hun!

grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 09-06-2004 16:03 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

quote:
Op 9 juni 2004 15:56 schreef enforcer het volgende:
je hoeft je niet aangevallen te voelen....

Oh, zo bedoelde ik het niet
quote:
Op 9 juni 2004 15:56 schreef enforcer het volgende:
wat betreft het vuurwerk heb je gelijk, maar ik hoorde van gerre dat ze niet eens tijd hadden om "alien" te spelen....dat is verder niet jullie schuld maar van de organisator..

Ik vond ed GOD show erg vermakelijk hoor...maar als grote TANKARD fan vond ik het erg jammer geen volledige set te krijgen van hun!

Daar kan ik inkomen, Tankard heeft ook erg goed gespeeld en is een fantastische live-band, maar met festivals is er nou eenmaal een strak tijdschema, anders zou elke band nog later spelen dan gepland, omdat ombouwen ook tijd kost. Er waren in het begin problemen met de stroom, tijdens de soundcheck klapten er een aantal zekeringen uit, dit heeft ook enige vertraging opgeleverd.

attila_de_hun
Posted 09-06-2004 16:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 15:39 schreef grevdrake het volgende:

ach, zolang de muziek maar okee is, doet de rest er niet toe.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2004 19:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ze zijn op zoek naar een nieuwe gitarist, iemand met een voorliefde voor leggings?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-11-2004 19:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nóg een gitarist?

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2004 19:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

grevvie draak is weg

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-11-2004 20:06 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Delilah heeft lekkere billen. Niks mis met mooie vrouwen op het podium. Ja, ok, rolbevestigend en dus politiek incorrect, maar de dames zijn er net zo goed zelf bij

De make-up hoeft van mij niet weg, hoort gewoon bij de totale show. Maar het is wel hetgene dat het minst noodzakelijk is ja. Heb alleen de eerste LP op picture eigenlijk. zal de nieuwe samples 'ns gaan luisteren.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com