|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.goddess-of-desire.info/band/samples/ Hier zijn 5 nummers die op de nieuwe CD komen. Dit zijn ruwe en ongemasterde opnames, de CD gaat anders en beter klinken. We hebben nog geen nieuwe hoes, dus voor de grap heb ik de paintjob van mijn nieuwe gitaar gebruikt zoals hij eruit zag voordat ik de lak eraf geschuurd had. Zo, hebben jullie weer wat om af te kraken. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-06-2004 11:28] ...only dead people are cool... |
|
Echt een fucking duidelijke titel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: een muzikant die niet van zijn eigen muziek houdt! dat is best zeldzaam (of ten minste eerlijk). Maar nu ik je toch aan de lijn heb, dump nu eens die stupid make up. Jullie muziek is best gaaf maar die make-up. compenseer het dan met meer achtergronddanseressen/zangeressen of zo. |
|
quote: Typisch hoor, meer achtergronddanseressen Maar idd, de make-up vind ik ook niets. Aan de andere kant horen die dierenvellen en make-up ook wel weer bij GoD vind ik. Heb ze nu al een behoorlijk aantal keren zien spelen, maar kan 't me niet voorstellen zonder de schmink. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik vond het juist wel gaaf, je bent sowieso nieuwsgierig naar zo'n band, omdat mensen wel op de hoogte zijn van het uiterlijk, maar nog niet van de muziek, ik was aangenaam verrast toen ik vernam dat het geen blackmetal maar heersende heavymetal was. Gave show erbij, boeiend al die gaye accesoires, ik kan me er niet aan ergeren, ik zou het juist slecht vinden als ze dat nu opeens weg zouden doen, dan geef je alleen maar toe aan de mensen die er op gekankerd hebben. |
|
Heb ze gezien op kings of metal en vond het eigenlijk maar niks. Wel grappig van die rondkruipende schaargeklede vrouwen op het podium Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Wat vond je niks? De muziek of de act? Ik vond beide erg goed, en erg sneu al die mensen die gelijk na Tankard weg gingen. |
|
Met alle respect voor Goddes (kan de muziek maar ook de show best waarderen) maar TANKARD had hoofdact moeten zijn.... |
|
quote: Vind ik ook, maar het is tamelijk nutteloos om daar over te gaan keuvelen. |
|
ja tuurlijk maar dat is denk ik de reden dat veel mensen weggingen, die waren alleen voor TANKARD of 1 van de andere bands gekomen... Ik ben overigens tot ver na het einde can GOD gebleven... |
|
quote: Helmet heeft de titel veranderd...er stond eerst: 'Nieuwe Nummers' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh, Mijn excuses.. Zullen we het goedmaken in het Vrede Topic? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja. Ik ben nu diep gekwetst. Helaas heeft de stoute Helmet ook de VRede topic dichtgesmeten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan gaan we nu een Oorlog Topic aanmaken en daar Helmet eens flink er van langs geven! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Komt die Grev alleen maar langs om reclame te maken? Zijn wij niet waardig genoeg om mee te discusiëren? |
|
quote: Ik heb de muziek grotendeels gemaakt, ben er zelf tevreden over, maar veel mensen hier vinden het leuk om ons af te kraken. Er wordt niet eens naar de muziek geluisterd (zie reacties in dit topic), maar alleen weer eindeloos doorgezeverd over onze schmink. Tsja beste kijkbuiskinderen, die schmink is nu eenmaal deel van onze show. Sommige mensen vinden het overdreven quote: Tsja, we hebben nu eenmaal die show, dat zijn we. Op CD zie je daar niks van (op het boekje na). ...only dead people are cool... |
|
quote: Is de laatste band automatisch hoofdact? Wij speelden als laatste, zodat onze show beter tot zijn recht komt. Als jij vindt dat Tankard hoofdprogramma was, dan waren zij hoofdprogramma en wij de afsluiter. Ik had zelf liever eerder gespeeld, maar dan was het vuurwerk minder tot zijn recht gekomen. ...only dead people are cool... |
|
quote: quote: Zeg ik ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: je hoeft je niet aangevallen te voelen.... wat betreft het vuurwerk heb je gelijk, maar ik hoorde van gerre dat ze niet eens tijd hadden om "alien" te spelen....dat is verder niet jullie schuld maar van de organisator.. Ik vond ed GOD show erg vermakelijk hoor...maar als grote TANKARD fan vond ik het erg jammer geen volledige set te krijgen van hun! |
|
quote: Oh, zo bedoelde ik het niet quote: Daar kan ik inkomen, Tankard heeft ook erg goed gespeeld en is een fantastische live-band, maar met festivals is er nou eenmaal een strak tijdschema, anders zou elke band nog later spelen dan gepland, omdat ombouwen ook tijd kost. Er waren in het begin problemen met de stroom, tijdens de soundcheck klapten er een aantal zekeringen uit, dit heeft ook enige vertraging opgeleverd. ...only dead people are cool... |
|
quote: ach, zolang de muziek maar okee is, doet de rest er niet toe. |
|
Ze zijn op zoek naar een nieuwe gitarist, iemand met een voorliefde voor leggings? |
|
Nóg een gitarist? Oud Vuil. |
|
grevvie draak is weg |
|
Delilah heeft lekkere billen. Niks mis met mooie vrouwen op het podium. Ja, ok, rolbevestigend en dus politiek incorrect, maar de dames zijn er net zo goed zelf bij De make-up hoeft van mij niet weg, hoort gewoon bij de totale show. Maar het is wel hetgene dat het minst noodzakelijk is ja. Heb alleen de eerste LP op picture eigenlijk. zal de nieuwe samples 'ns gaan luisteren. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |