IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Underground Festival Metal Ways [Zuidwolde] Vorige pagina | Volgende pagina
Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 17-06-2004 13:14 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

quote:
omdat de bands van te voren 60 euro moeten betalen om op te mogen treden, en dan na afloop het entree geld moeten verdelen...

Meen je dat serieus? Dat zou echt triest zijn. Dat ze de entree mogen verdelen ok, maar dat je moet betalen dat is echt zielig.

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 17-06-2004 13:49 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 16 juni 2004 18:34 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Thanx!!!

GrinRoth hier, trouwens. Ik heb mijn oude username weer terug. (Joepie!)

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 18-06-2004 0:34 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 23:12 schreef Hades het volgende:
naar "ons". Ik ben geen cerridwenstraat tegengekomen hoor

Maar ja, Zuidwolde ligt ook best wel dicht tegen Meppel aan

was dat maar waar, deden ze dat maar... of het renee plein ofzo...

quote:
Op 17 juni 2004 13:14 schreef Basement het volgende:
Meen je dat serieus? Dat zou echt triest zijn. Dat ze de entree mogen verdelen ok, maar dat je moet betalen dat is echt zielig.

dat is wel via via hoor... een vriendin van mij heeft wat met de gitarist van carnal leftovers, en die vriendin van me zei dat dat had ze gehoord van hem ( carnagath)

[Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 18-06-2004 0:35]

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 18-06-2004 0:48 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Dit is echt bizar zeg een metalfestival in Zuidwolde. En dan ook nog 12 euro intree. Wij hebben 14 bands voor noppes! Maar misschien komen we wel even kijken en keuren.
En ronselen voor occultfest natuurlijk.

see you at occultfest!

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 18-06-2004 9:57 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 18 juni 2004 0:34 schreef cerridwen het volgende:
was dat maar waar, deden ze dat maar... of het renee plein ofzo...

Hier op de flat hebben ze me de bijnaam Horst gegeven. Een week daarna kwam ik erachter dat er hier een straat ligt die De Horst heet. En meteen zijn er mensen die dat bordje op mijn slaapkamerdeur willen plaatsen

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 18-06-2004 10:16 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Hier heb je een soort van wijk dat de Horst heet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2004 10:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 0:34 schreef cerridwen het volgende:
dat is wel via via hoor... een vriendin van mij heeft wat met de gitarist van carnal leftovers, en die vriendin van me zei dat dat had ze gehoord van hem ( carnagath)

Jeeeuhh roddel circuit..

en toen zei de tante van mijn achterneef zijn broer tegen de nicht van mijn overbuurvrouw haar man...

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 18-06-2004 10:29 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 10:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Jeeeuhh roddel circuit..

en toen zei de tante van mijn achterneef zijn broer tegen de nicht van mijn overbuurvrouw haar man...

ja maar dit komt mij wel iets geloofwaardiger over... omdat carnal leftovers ook was benaderd voor dit festival...

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2004 10:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 10:29 schreef cerridwen het volgende:
ja maar dit komt mij wel iets geloofwaardiger over... omdat carnal leftovers ook was benaderd voor dit festival...

Ik zeg er ook niks over verder, het kan best wel kloppen. Wel leuk om eens wat over rond te vragen, vanavond en morgen zullen er wel genoeg mensen naar Waldrock gaan die op die dag in Zuidwolde moeten spelen. Ben benieuwd!

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-06-2004 10:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 10:29 schreef cerridwen het volgende:
o het klopt hoor... Control Human Delete is namelijk ook benadert voor dit festival onder die voorwaarden, 20 euro per bandlid kostte het ons.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2004 10:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 10:42 schreef spectre het volgende:
o het klopt hoor... Control Human Delete is namelijk ook benadert voor dit festival onder die voorwaarden, 20 euro per bandlid kostte het ons.

Hahaha belachelijk zeg, mooi dat nog iemand het komt bevestigen.

Zul je zien dat de opkomst (gezien de belachelijk hoge entree prijs) enorm gaat tegenvallen.

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 18-06-2004 10:55 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Dan hadden ze inderdaad een echte fatsoenlijke headliner neer moeten zetten, voor dat geld had dat makkelijk gekund, en dan was het "bands moeten zich inkopen" gerechtvaardigd geweest.
Nu zal er wel 3 man en een halve paardekop staan, en dat is toch jammer voor al die bands (vooral Extreem Eczeem en The Embodiment).

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2004 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep, er is maar 1 verliezer en dat zijn de bands.

Beetje afzetpraktijken dit ...

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-06-2004 11:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 juni 2004 11:02 schreef Jenje het volgende:
Jep, er is maar 1 verliezer en dat zijn de bands. Beetje afzetpraktijken dit ...
Festival boycotten?

I'm not being rude. You're just insignificant.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2004 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 11:03 schreef helmet het volgende:
Festival boycotten?
Niet nodig, denk niet dat er veel volk heen gaat ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2004 11:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 11:04 schreef Jenje het volgende:
Niet nodig, denk niet dat er veel volk heen gaat ..

Denk het ook niet gezien de bands die spelen en die entree prijs in combinatie met de plaats van dit gebeuren.

Bovendien is dit vlak na graspop, is men toch al het geld alweer kwijt.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2004 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom promoot je dit geheel dan?

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 18-06-2004 11:10 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

uitgaande van 15 bands, van ieder 5 personen, moeten er 125 mensen komen, willen de bands het geld (die 20 euro per persoon) eruit halen...
ik wens ze succes!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2004 11:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 11:08 schreef Jenje het volgende:
Waarom promoot je dit geheel dan?

Tja er spelen een aantal bekenden van mij, bovendien is metal 'in de buurt' altijd een goed iets.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2004 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 11:11 schreef MindlessMayo het volgende:
Tja er spelen een aantal bekenden van mij, bovendien is metal 'in de buurt' altijd een goed iets.
Niet als bands er worden afgezet.

Dat die organisatie niets kan betalen hoeft niet te betekenen dat bands daar de dupe van moeten worden.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2004 11:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 11:12 schreef Jenje het volgende:
Niet als bands er worden afgezet.

Dat die organisatie niets kan betalen hoeft niet te betekenen dat bands daar de dupe van moeten worden.

Klopt, maar goed eigen keuze toch..

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-06-2004 11:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 juni 2004 11:11 schreef MindlessMayo het volgende:
bovendien is metal 'in de buurt' altijd een goed iets.
Niet als het de metalbands 'uit de buurt' om zeep helpt... als die lui er hun geld niet uithalen zijn ze nog verder van huis in hun queeste om hun muziek aan de man te brengen.

I'm not being rude. You're just insignificant.

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 18-06-2004 11:15 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

hoe groot is dat gebouw/kroeg/iets? passen daar ooit wel 125 mensen in?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2004 11:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 11:13 schreef helmet het volgende:
Niet als het de metalbands 'uit de buurt' om zeep helpt... als die lui er hun geld niet uithalen zijn ze nog verder van huis in hun queeste om hun muziek aan de man te brengen.

Tja ze kiezen er dan zelf voor, genoeg keuze om toch te kunnen optreden zonder zelf bij te moeten betalen in deze regio.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2004 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 11:13 schreef MindlessMayo het volgende:
Klopt, maar goed eigen keuze toch..
Maar wel een keuze waarmee jij deze uitbuiting steunt.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com