IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Bepalen jullie emoties wat je draait? Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-11-2001 9:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2001 21:44 schreef madeline usher het volgende:
Heheheh...(grunt)Ramm-stein,ein Mensch brennt...

Op de een of andere manier kan ik nu voorlopig ff geen ramm-stein meer horen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-11-2001 10:34 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 9:13 schreef FireFox het volgende:
Op de een of andere manier kan ik nu voorlopig ff geen ramm-stein meer horen


Wha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha


Wiegen Meister !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-11-2001 10:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Heel verschillend.

word heel vrolijk van Rapsody

voel me heel stoer en kan alles aan als ik naar howitsher (of hoe je dat schrijft) luister grrrr.

en als ik wil dromen Immortal wat heeft die gozer (abbath) toch een lekkere kont

haha en alles wat daar tussen zit tja voel ik me gewoon (jaja kan ook nog)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-11-2001 10:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

er moest nog ergens een u tussen whatever


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 13-11-2001 10:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Cadaveria,

met het icoontje is het mogelijk om je posts naderhand te wijzigen (bijvoorbeeld om spelvauten te verbeteren)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-11-2001 11:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oh ok dan weet ik dat ook weer, alleen het probleem is dat ik nog steeds niet weet hoe ik het nu precies schrijf.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 11:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 9:13 schreef FireFox het volgende:
Op de een of andere manier kan ik nu voorlopig ff geen ramm-stein meer horen


Ik sluit me bij FireFox en Shadow_smile aan.... Rammstein is leuk voor een keer maar niet de hele avond....


bla...bla...bla...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-11-2001 11:47 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Het gebeurt niet echt bewust maar op zekere momenten heb ik echt behoefte om een bepaalde cd te horen, of soms één bepaald nummer. Als ik daar dan niet naar kan luisteren word ik onrustig en voel ik me niet prettig tot ik wel die mogelijkheid heb. Ik ben dan soms in staat één nummer vijf of zes keer achter elkaar keihard te draaien en er helemaal in verloren te raken. Daarna is alles dan weer goed.


Dead things grow from deep inside...


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-11-2001 12:27 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 13 november 2001 11:40 schreef Lady Rose het volgende:
Ik sluit me bij FireFox en Shadow_smile aan.... Rammstein is leuk voor een keer maar niet de hele avond....


YEP!!


Please give blood. Vampires are an endangered species!


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 13-11-2001 13:14 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 11:47 schreef SheRa het volgende:
Het gebeurt niet echt bewust maar op zekere momenten heb ik echt behoefte om een bepaalde cd te horen, of soms één bepaald nummer. Als ik daar dan niet naar kan luisteren word ik onrustig en voel ik me niet prettig tot ik wel die mogelijkheid heb. Ik ben dan soms in staat één nummer vijf of zes keer achter elkaar keihard te draaien en er helemaal in verloren te raken. Daarna is alles dan weer goed.

Heb ik ook soms, alleen dat alles daarna niet "goed" is, maar de kriebels zijn tenminste weg.

Ben zo ooit eens een cd dubbel gaan kopen, gewoon omdat ik anders zot werd... Had 'm ni mee, en kon niet echt zonder...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-11-2001 13:46 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 13:14 schreef |MoRGaN| het volgende:
Ben zo ooit eens een cd dubbel gaan kopen, gewoon omdat ik anders zot werd... Had 'm ni mee, en kon niet echt zonder...


Wow
Dat noem ik nou liefde voor muziek


bla...bla...bla...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-11-2001 17:54 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 0:48 schreef Vargen666 het volgende:

Als ik me kut/woest voel: Dan moet 't hard en snel.
Blij: Hard en snel.
Bezopen: Hard en snel.



Alleen bij abnormale koppijn o.i.d. gaat het bij mij iets rustiger aan met bands als Kampfar, bathory (hammerheart) o.i.d.
Voor de rest;


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-11-2001 19:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik geloof niet dat er een vorm van logica zit in het kiezen welke cd ik ga spelen

Aan de stemming ligt het in ieder geval niet, ik ben namelijk 99% van de tijd vrolijk, en ik draai toch bijna altijd 'trieste' muziek...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 13-11-2001 20:00 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ja, als ik goed depressed ben, luister ik:
Metallica (oud: Master of Puppets) of Iron Maiden, ouwe swamp-blues of rock 'n roll
Blij: W.A.S.P., KISS, AC/DC, Van Halen
Kwaad: Motorhead, Priest, Metallica (alweer), Alice Cooper (luister ik in elke gemoedstoestan) en Dokken
Dromerig: Led Zeppelin, Black Sabbath, Rainbow
Really pissed off: Thin Lizzy: Thunder & Lightning


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2001 23:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

M'n emoties bepalen eerder wat ik in ieder geval _niet_ zou moeten draaien.

Als ik een beetje depri ben (zoals nu) heb ik geen zin om vrolijke/heftige muziek te draaien, maar jongens, als ik dan die muziek ga draaien waar ik dan wel 'zin' in heb (Radiohead, Swans, Dead Can Dance e.d.) sjonge... zelfmoordscenario, bij wijze van spreken.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 14-11-2001 6:49 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 13 november 2001 13:46 schreef Lady Rose het volgende:
Wow
Dat noem ik nou liefde voor muziek

Viel wel mee hoor. Heb m'n dubbel exemplaar later nog duurder kunnen doorverkopen


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 30-04-2002 20:21 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

als ik me kut voel:hard/snel of echt rustig(the eldar van blind guardian bv)
vrolijk:maakt me niet uit, als het maar metal is.
ja, mijn emoties bepalen het best wel.


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-04-2002 20:26 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

nope.


Dit slaat nergens op.


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 30-04-2002 21:11 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Depri:my dying bride,Saviour Machine
Woest:Marduk,Destruction,Fluisterwoud,Burzum Dark Funeral en Houwitser
blij:Heideroosjes en nog wat blije punk af en toe,Savatage en Tjolk


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-04-2002 21:39 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik zie hier minstens 2x Judas Priest staan bij agressief/boos. Vreemd! Ik draai JP alleen als ik blij ben


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 30-04-2002 22:04 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Mijn gemoedstoestand bepaalt wel vaak wat voor muziek ik op zet.
Heel vaak My Dying Bride of Lacrimosa als ik depri of neerslachtig ben, maar zit ik vol woede of ben ik erg onrustig, dan zet ik "The butterfly effect" van Moonspell op, of "The dreadful Hours" van MDB. Die eerste nummers van die cd's zorgen ervoor dat die emoties uit mijn lijf verbannen worden.


Bring The People Together


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-04-2002 22:23 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ja..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 30-04-2002 23:40 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Yeps, hetzelfde geldt ook voor muziek maken ..... een ballade die ik ooit geschreven heb (Inner Alchemy, solonummer) schreef ik toen ik me heel kut voelde, een snel metal nummer met veel gepiel schreef ik toen ik melige zin had ....

Hetzelfde heb ik dus met muziek luisteren .. als ik depri ben zet ik satriani ballades op, als ik in een blije bui ben dan is het eerder shred of steve morse of zo (die country dingen, heerlijk, hahaha) en als ik gewoon lekker wil beuken, maw zin heb in metal, dan draai ik Meshuggah of zo Verschilt nogal. Bij depri buien wil ik ook wel es Alice in Chains draaien of zo.




Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 30-04-2002 23:48 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

vrolijk: iron maiden(altijd toepasbaar) metallica, iced earth, ac/dc
depri : mar1lin man5on, sepeltura
pissed off : malevolent creation, slayer
-
maar dan kort samen gevat


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 01-05-2002 0:15 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

bij depressies: doom metal en ook wel gothic
bij agressie: black en death metal
bij blijheid: power metal

zo ongeveer een grove indeling, loopt ook wel door elkaar natuurlijk


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen