|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Pissed: Slayer, Pantera, Sepultura Dromerig: Ramp, Cris Cornell, Soundgarden Depri: Pink Floyd, The Doors, Radiohead Vrolijk: Janis Joplin, Megadeth, Iron Maiden SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Hmmm, ik doe liever omgekeerd, als het allemaal wat tegenzit enzo, neme dan bv 16 Horsepower, beter voor mijn geestelijke gezondheid dan bv Anathema... EDit: Typfout [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-05-2002 11:42] |
|
neu gewoon waar ik zin in heb, maakt niet uit wat voor emoties ik heb hoewel het soms wel lekker is om in de winter naar Thyrfing te luisteren oid. |
|
Vrolijk > Rhapsody, Vision Devine, Helloween, Nightwish Neutraal > Iron Maiden, Metallica, Godsmack, Alice in Chains Down > Type o Negative, My Dying Bride Bruut> Immortal, Dying Fetus, Morbid Angel, Borknagar etc... |
|
Neuh, ik ben altijd boos e kwaadaardig het weer bepaalt meer mijn keuze warm: oude anathema, cathedral , winter koud: darkthrone, immortal mist: isengard dronken: storm, dropkick murphy's (voetbalkantinepunk ) |
|
tuurlijks je gaat toch geen blije zooi draaie als je diep depri bent.. Only dead fish swim with the stream |
|
dat kan wel je humeur omgooien soms |
|
bedankt voor die verheffende opmerking! in de zomer vind ik Domination van Morbid Angel altijd wel lekker (t-shirtje op de fiets, discman in broekzak tourend naar het centrum van Den Haag) |
|
Het is meer seizoensgebonden welke muziek ik draai. Over het algemeen draai ik s'zomers minder metal, en anders vrolijke, behalve s'nachts want dan blaas ik boze muziek uit m'n speakers. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Blijheid: Rhapsody, Nightwish, Edenbridge Depressie: Lacrimas Profundere, Anathema, Shape of Despair, Officium Triste Agressie: Dimmu Borgir, Immortal, Catamenia Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Blij: alles als t maar rock/metal is Boos: Kringspiertyfus, Mortician Depri: Type-O-Negative Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Nee, winamp bepaald dat. |
|
quote: Dat ook ja, 's winters draai ik meer black metal. |
|
quote:En 's zomers meer H.I.M. ? |
|
in de zomer draai veelal DeathGrind. |
|
ik luister wat ik wil horen, is niet op m'n humeur gebaseerd ofzo. Winamp shuffelt het voor mij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Agressie: Destruction, Sodom, Slayer (eigenlijk de meeste metal die snel en boos is) Gewoon boos: Rammstein (Herzeleid of zo), en veel meer donkere metal Blij: Dropkick Murphys, Manowar, e.v.a. Down: 2 Chord genius, Jefferson Airplane, Stoned: Bob Marley, Beef, AC/DC, Motorhead, en oude hippie muziek "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: playlists |
|
ja wtf denk je dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
CD's zijn niet voor niets in een bepaalde volgorde. |
|
denk je dat ik alles op cd heb? lol Dan ben ik straatarm. Ik ben nu langzamerhand van de goeie shit die ik heb cds aan het kopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nee, maar ik leer een band kennen door een CD te kopen, of bijv. te downen op een bepaalde server. niet door een stel losse mp3tjes talloze keren te draaien. bah. |
|
ja een stel, stuk of 2000 en trouwens ik leer ze kennen door de mp3s te downloaden. Dan koop ik het online [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 31-10-2002 21:06] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
shuffle |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |