|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb alleen Ten. Echt een heel goed album www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
idd, Pearl Jam: nostalgie alom. Heb die altijd super gevonden. Jammer genoeg nooit cds aangeschaft, want in mijn 'tienerjaren' pikte ik die van mijn oudere broer met meer zakgeld voor cdtjes Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Kan nooit kwaad om een Pearl Jam even op te zetten. Helaas heb ik ze maar 1x live gezien, maar mochten ze Nederland weer een keer bezoeken ben ik zeker van de partij. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik ben niet zo enorm gecharmeerd van Pearl Jam als de topicstarter. Ik vind het wel leuke muziek, maar meer ook niet. Misschien ben ik er wel net iets te jong voor. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Apart dat er nog geen PJ topic was Ik vind Pearl Jam zelf ook een stuk interessanter dan Nirvana, maar het haalt het niet bij Alice in Chains Om het buiten grunge te plaatsen; dit is een van de beste bands die bestaan (hebben), niet in de minste plaats omdat ze het voor elkaar weten te krijgen om goede albums te BLIJVEN maken, en dat terwijl ze al 15 jaar bestaan! Ik moet wel zeggen dat de latere albums me wat minder leuk aanspreken, maar dat neemt niet weg dat het gewoon goede muziek is. Favoriet album: Ten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik vind Ten de leukste liedjes hebben maar de beste album vind ik persoonlijk Vs. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dweil muziek Geef mij maar Alice in Chains en Soundgarden. |
|
TENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!! |
|
Alice in Chains en Nirvana vind ik wel vet, maar Pearl Jam niet zo. Ik moet eens wat beter hun albums uitchecken. Overigens luister ik pas een jaartje of zo naar dit soort muziek, niks geen tienernostalgie dus . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Soundgarden al eens geprobeerd dan? Vind ik wat technischer en ontoegankelijker, metname oudere werk (superunknown en ouder) |
|
Nee, nog niet, komt ook nog wel . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een must have is Badmotorfinger |
|
quote: Ja, daar heb je een goed punt. Ik zat ook te twijfelen tussen Vs. en Ten, maar denk toch dat ik Ten beter vind. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Soundgarden ontoegankelijk? Badmotorfinger is een van de meest makkelijk in het gehoor liggende platen in mijn bezit. Het oude werk van Soundgarden lijkt overigens enorm op Pearl Jam en niet zonder goede reden. Gossard en Ament zaten vroeger in Mother Love Bone. Toen dat uit elkaar viel dankzij de overdosis van de zanger hebben ze een tribute band voor hem opgericht; Temple Of The Dog. Zij vroegen recruiting Chris Cornell en Matt Cameron van Soundgarden erbij en daarnaast recruteerden ze de toen onbekende Eddie Vedder en Mike McCready. In ieder geval hebben beide bands een solide, gezamenlijke root en derhalve is hun vroege werk zeer vergelijkbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jaaaa dude!! ALICE IN CHAINS...!! Dat is echt de beste band ooit, echt Oh ja... Het klopt dat je me nog niet eerder gezien hebt hier... ik ben nieuw hier op dit forum...(goh) Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: treedt binnen en wees welkom Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dank je wel... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Alleen was Soundgarden al bezig voor Temple of the Dog en Pearl Jam ook ... In cd boekje stata ook Eddie Vedder form Pearl Jam ... |
|
quote: Toen ik net begon met "harde muziek" luisteren, vond ik Soundgarden (Badmotorfinger) i.d.d. maar moeilijk te verteren, nu vind ik het wel heel erg meevallen. Pearl Jam en AIC zijn mijn favoriete grunge-bands, Nirvana kon me gestolen worden. En Soundgarden hangt daar een beetje tussenin. Heb Badmotorfinger en Superunknown op MC, maar wil dat binnenkort toch eens (nice-price!) gaan inkopen. Hen alleen een cdspeler in de oto, nl. |
|
Temple Of The Dog, ook werelds. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-06-2004 22:36] Oud Vuil. |
|
quote:Het mooie van Pearl Jam vind ik nou juist dat ze na Ten steeds MINDER commerciële muziek gingen maken. Veel mensen weten zelfs niet dat ze nog steeds goede nummers schrijven en platen uitbrengen. De Aardschok schreef laatst dat Pearl Jam er maar beter mee kon stoppen, maar waarom zouden ze stoppen als ze nog steeds willen doorgaan met muziek maken?? Diep respect voor deze eigenzinnige en eigenwijze band! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Soundgarden wel. Die hebben in 1988 in eigen beheer (dacht ik) een plaatje uitgebracht. Pearl Jam is vlak voor TOTD gevormd maar ze hebben niks gereleased voor TOTD(1990). Ten stamt uit (1991). SOundgarden en Pearl Jam hebben beide een zeer vergelijkbare sound en zijn sowieso vergelijkbaar IMHO. Soundgarden heeft wellicht wel wat meer metal invloeden dan Pearl Jam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Idd Het MTV unplugged optreden van PJ is nog steeds een veel gedraaide iets hier. En dan vooral Black... brrr.. kippevel. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dit nr heerscht [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 12-06-2004 11:43] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Superunknown is idd vet gaaaf! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |