|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Present! |
|
super!! wordt weer een leuk partijtje |
|
Ik ben er ook Ik doe nog een keer mee met Vaultage, want ze hebben nog steeds geen nieuwe bassert. |
|
jammer, maja...dan kunnen wij een feestje make |
|
Ik ben ook van de partij |
|
komen er toch nog wat mensen... was er al bang voor... die reclame daar enzo |
|
Goed bezig Tammiboy |
|
Textures... een brok agressie! Ze staan binnekort ook in mijn eigen stadje WOERDEN! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ja, ik moet toch ergens reclame maken, aangezien dezaal t nog steeds niet gedaan heeft |
|
helaas typisc venloos... |
|
i know, heb al vaker ni perron gespeeld. gelukkig is er dan verder niks te doen als kermissen waar di-rect speelt enzo. |
|
wordt leuk privé concertje dus!!!! |
|
ach, we doen ons best... |
|
Ik heb er wel zin in |
|
ah, er haqngen dus wel posters. das wel fijn |
|
Hoeveel is de entree? Als So What (Ede) niet doorgaat misschien hierheen |
|
|
|
quote:anders dan de poster doet vermoeden, is dit de speelvolgorde: 1Vaultage 2Charlie*Adler 3Infuriate 4Textures |
|
mmm, infuriate tussen 2 apestrakke bands.. |
|
wie is die 2e dan? textures ja... |
|
Hoppa |
|
Sloeber en ik zullen er ook zijn (als Sloeber tenminste weer beter is; heeft vlg. mij lichte zonnesteek/zonneslag) opgelopen op Graspop. Maar ik heb gehoord dat één van de bandleden van Textures een klaplong heeft en in het ziekenhuis ligt. Zwaar klote voor die gast . Wordt geloof ik wel vervangen (weet niet zeker). |
|
quote:Volgens mij hebben we dezelfde bron Maar als deze bron gelijk heeft dan zit het met de vervanging wel snor. Ik zal het morgen wel zien in de Melkweg |
|
Een klaplong? Das minder... En ik kan niet komen, das nog minder Ach, ooit zal het wel goedkomen.... |
|
quote: Eui! Ik ook daar (melkweg en perron55) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |