IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Nieuwe "academie" in Iran Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2004 22:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 juni 2004 22:06 schreef NolthuarII het volgende:
Je kan niet ontkennen dat er niet een ongelooflijk hoeveelheid feiten zijn die de zaak erg vertroebeld maken.

daar ben ik het ook zeker mee eens.
maar dit kan ook voor onder zoek zijn geweest.
quote:
kijk maar een beetje rond op deze site mocht je interesse hebben:

http://911research.wtc7.net/index.html

en dan met name:

http://911research.wtc7.net/sept11/analysis/anomalies.html

ffies geen zin in engels

quote:
paar voorbeelden:

- Alle isrealische maatschappijen zijn een week voordat de aanslag was vertrokken uit het WTC...


dat is inderdaad heel vreemd, maar of dit echt is???

quote:
- Given that Flight 77 supposedly hit the Pentagon on September 11th, it is striking that there is no publicly available evidence of debris from the 80-ton jet, nor are there any photographs of a 757 approaching the Pentagon. The only Five frames of vide made public don't show anything like a jetliner. Video from other sources was seized by the FBI.

zou voor onderzoek kunnen zijn.

quote:
- Flight data recorders (FDRs) record the readings of instruments and positions of the aircraft's control surfaces over time. They are contained in "black boxes" that are designed to survive the worst crashes. The same black boxes also contain the cockpit voice recorders. To date, none of the contents of any of the black boxes have been released to the public, authorities having claimed that all but the recorders on Flight 93 were either not recovered or too damaged to yield data.

zo'n chrash als deze lijkt het me zelfs onwaarschijnlijk dat ze hem hebben gevonden laat staan dat hij intact zou zijn. Het is gemaakt voor vliegtuig crash, niet een instortend brandend gebouw.


quote:
- It is doubtful that the best trained fighter pilots could have executed the maneuver that supposedly crashed a 757 into the Pentagon. It required making a tight 270-degree turn while descending seven thousand feet, then leveling out so as to fly low enough over the highway just west of the Pentagon to knock down lamp posts. After crossing the highway the pilot had to take the plane to within inches of the ground so as to crash into the Pentagon at the first-floor level and at such a shallow angle that an engine penetrated three rings of the building, while managing to avoid touching the lawn. And he had to do all of this while flying over 400 MPH. Quite a feat for a flight school flunky who had never sat in the cockpit of a jet!

zou jij vliegen

quote:
- Of the 19 alleged hijackers, several turned up alive after September 11th. Does the FBI not verify the identities of people it places on its Most Wanted list?


zijn dat geen lijkende mensen

hmm het is allemaal twijfelachtig maar nog geen goede reden het te geloven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 17-06-2004 22:34 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 22:16 schreef ElitE het volgende:
dat is inderdaad heel vreemd, maar of dit echt is???


"Evidence linking these Israelis to 9/11 is classified. I cannot tell you about evidence that has been gathered. It's classified information."-- US official quoted in Carl Cameron's Fox News report on the Israeli spy ring and its connections to 9-11.


quote:

zou voor onderzoek kunnen zijn.



Not only has the government refused to release footage that would clearly show how the Pentagon was attacked, it has also seized footage not belonging to the military. The FBI confiscated video recordings from several private businesses near the Pentagon in the immediate aftermath of the attack. Those recordings, if they still exist, may provide decisive evidence about the attack.

quote:

zo'n chrash als deze lijkt het me zelfs onwaarschijnlijk dat ze hem hebben gevonden laat staan dat hij intact zou zijn. Het is gemaakt voor vliegtuig crash, niet een instortend brandend gebouw.



ehm die black boxes kun je niet uit een vliegtuig rippen en zijn gemaakt om de meest extreme dingen te weerstaan

The storage medium of each recorder is located in a protective capsule, which must be able to withstand an impact of 3,400 Gs (3,400 times the force of gravity). Additionally, each must also survive flames at 2,000 F for up to 30 minutes, and submersion in 20,000 feet of saltwater for 30 days. Typically, to increase their chances of survival, the recorders are located in the tail section of the aircraft, which usually sustains the least impact in a crash.


quote:

zou jij vliegen



tja volgens het officiele verhaal is die vlucht gevlogen ja..

quote:

zijn dat geen lijkende mensen



A sixth person on the FBI's list, Saudi national Waleed Alshehri, is living in Casablanca, according to an official with the Royal Air Moroc, the Moroccan commercial airline. According to the unnamed official, Alshehri lived in Dayton Beach, Fla., where he took flight training at Embry-Riddle Aeronautical University. Now he works for a Moroccan airline.

quote:

hmm het is allemaal twijfelachtig maar nog geen goede reden het te geloven.


tja ik heb ook niet gezegd dat je iets hoeft te geloven alleen maar dat het heel erg dun is allemaal. Verder zijn dit maar een paar voorbeeldjes. Die sitelink die ik gaf staat bomvol informatie (ik denk dat je een maand nodig hebt om alles te lezen)

nog 2 opmerkelijke gebeurtenissen:

The hijackers, we were told, were extreme Islamic fundamentalists, driven by their religious fervor to make the ultimate sacrifice

Yet some of these hijackers had used credit cards to pay for drinks and lap dances at a topless bar the night before, according to the FBI. 1 There are also reports of hijackers leaving copies of the Koran behind, once at a bar, and once in a rental car -- surprising behavior for devout Muslims.

http://www.usatoday.com/news/nation/2001/09/14/miami-club.htm

- The Bush Administration submitted the 342-page USA PATRIOT Act to Congress on September 24th, 2001, just 13 days after the attack. Other legislation would follow, but most of the policies enacted in the name of the War on Terror would be accomplished through executive orders. (de meesten zullen wel niet weten wat de USA Patriot act inhoud...)

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 17-06-2004 22:35]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-06-2004 23:56 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Yet some of these hijackers had used credit cards to pay for drinks and lap dances at a topless bar the night before, according to the FBI. 1 There are also reports of hijackers leaving copies of the Koran behind, once at a bar, and once in a rental car -- surprising behavior for devout Muslims.

Beetje vreemd . Gaat tegen de wet van de moslims in.
Maar er zijn toch genoeg beelden geweest op de tv van een vliegtuig die het WTC in vloog.


F*ck hippies


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2004 8:43 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja nu hebben de Amerikanen het zelf gedaan LOL, hoe paranoia kun je zijn!


Moslims doen tegenover de buitenwereld wel vroom maar ze doen alles wat god verboden heeft dat weet iedereen....ze zullen het alleen noooit en te nimmer toegeven.


Hoe vaak heb ik marokkanen al alcohol zien drinken.....



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-06-2004 12:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ongegronde realisatie... Als iemand zo devoot is zich in de naam van Allah op te blazen, zullen ze zowiezo minder geneigd zijn zonden te begaan die hen ervan weerhouden de hemel in te komen.

Persoonlijk weet ik niet meer hoe ik tegen deze zaak moet aankijken. Er is wel een ouder gezegde:

"When trying to find the guilty party in any kind of crime one usually has only to look for those who stand or stood to gain most from it"

En de Amerikaanse regering is er zeker niet slechter geworden na 11 september.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 18-06-2004 16:16 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 8:43 schreef enforcer het volgende:
Moslims doen tegenover de buitenwereld wel vroom maar ze doen alles wat god verboden heeft dat weet iedereen....ze zullen het alleen noooit en te nimmer toegeven.

Hoe vaak heb ik marokkanen al alcohol zien drinken.....

Je hebt ook gematigde moslims. Die drinken wel alcohol, of moslims die niks met de kerk en al dat gedoe te maken willen hebben. Zelfde als bij de christenen.



F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 18-07-2004 11:49 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Verhaal is gewijzigd, nou zit niet langer Irak achter 911, maar nu is het Iran:

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml;sessionid=S3J0CEBUPSL35QFIQMGSM54AVCBQWJVC?xml=/news/2004/07/18/wiran18.xml&sSheet=/news/2004/07/18/ixnewstop.html&secureRefresh=true&_requestid=102313

Ja, echt het is nu Iran, vergeet gisteren, focus op deze nieuwe waarheid:

http://www.nypost.com/news/worldnews/25264.htm

http://www.time.com/time/nation/article/0,8599,664967,00.html

Iran is evil, Iran is evil, Iran is evil, bevrijd Iran (repeat until fade)

http://www.sundayherald.com/43461

Verwacht een dikkere oplage van Al Sharq al Awsat en een explosie van allerlei schokkend nieuws uit Iran en dezelfde bende idioten die gedachtenloos achter deze propaganda aanlopen als achter de Iraakse massavernietigingsbullshit.

Nog even toevoegen

Attack Iran, US chief ordered British By Michael Smith, Defence Correspondent (Filed: 30/06/2004)

America's military commander in Iraq ordered British troops to prepare a full-scale ground offensive against Iranian forces that had crossed the border and grabbed disputed territory, a senior officer has disclosed.
The incident began last July when Revolutionary Guards pushed about a kilometre into Iraq to the north and east of Basra in an apparent attempt to reoccupy territory which they claimed belonged to Iran.
An attack would almost certainly have provoked open conflict with Iran. But the British chose instead to resolve the matter through diplomatic channels.

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/06/30/wiran30.xml&sSheet=/portal/2004/06/30/ixportal.html

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 18-07-2004 11:53]


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 1:45 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2004 16:53 schreef Jenje het volgende:
Tja ach, sta er eigenlijk niet van te kijken, islam is een haatcultuur, net als het bewind van Hitler. Ze zoeken een zwart schaap om de schuld te geven en dan is alles geoorloofd.


Nogal een boude uitspraak, Jenje. En dat van een redactielid.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-07-2004 1:55 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

En die achterlijke Christelijke cultuur- waar deze hele Westerse wereld doordrongen mee is- is een religie van liefde, vrijheid en blijheid?

Religie is -naast stupiditeit- het grootste gevaar voor de wereld. De combinatie van deze twee is helemaal een verschrikking.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 26-07-2004 1:55]


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 2:26 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

Prettig om te zien dat Oebe, NolthuarII en WMP een brein hebben.

Ga op internet ook eens op zoek naar de Vrijmetselaars (Freemasons) en de Illuminati. Dat is de kliek van machthebbers, industrielen, intellectuelen en hoge geestelijken, jawel. George Bush senior is Vrijmetselaar in de 33e graad (hogepriester) en vele bisschoppen, kardinalen en aartsbisschoppen van het Vaticaan behoren tot deze club die zijn oorsprong heeft bij de Kruisridders. Over te strijde trekken tegen het Midden Oosten gesproken.

Eng? Zeker weten!


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2004 8:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 1:45 schreef MAU het volgende:
Nogal een boude uitspraak, Jenje. En dat van een redactielid.


Wat heeft dat met elkaar te maken dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2004 9:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 2:26 schreef MAU het volgende:
Prettig om te zien dat Oebe, NolthuarII en WMP een brein hebben.

Ga op internet ook eens op zoek naar de Vrijmetselaars (Freemasons) en de Illuminati. Dat is de kliek van machthebbers, industrielen, intellectuelen en hoge geestelijken, jawel. George Bush senior is Vrijmetselaar in de 33e graad (hogepriester) en vele bisschoppen, kardinalen en aartsbisschoppen van het Vaticaan behoren tot deze club die zijn oorsprong heeft bij de Kruisridders. Over te strijde trekken tegen het Midden Oosten gesproken.

Eng? Zeker weten!


Enige kennis van feiten heb je dus blijkbaar niet. De vrijmetselaars worden sinds hun begin dagen met hand en tand door de kerk bestreden. De Masons worden (door de kerk) gezien als een van de grootste gevaren voor de kerk. De vrijmetselaars zijn ook niet zo kwaadaardig zoals jij ze schetst.....

Daarnaast vraag ik me af of je mij kan vertellen wat er precies mis is met clubs van rijke danwel machtige mensen? Iedereen anders mag hun verenigingen/clubs hebben en zij niet?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2004 9:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mau is volgens mij een beetje paranoïde voor alles waar hij niet bij mag ....


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-07-2004 9:48 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Mau moet z'n pilletjes maar weer eens innemen volgens mij ....


MAU
Usericon van MAU
Posted 26-07-2004 15:55 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 9:48 schreef filosofem het volgende:
Mau moet z'n pilletjes maar weer eens innemen volgens mij ....


Ik gebruik geen medicijnen, want die vertrouw ik ook niet.
Zuster! Mag het licht uit?

Iedereen mag van mij bij een clubje hoor. Als dat clubje zich maar niet bemoeit met het dagelijks leven van gewone mensen en richt op het vergaren van nog meer macht en nog meer geld. En al helemaal niet als ze daarbij Lucifer vereren. Ik ken een vent die bij de Vrijmetselaars zit in Den Haag en heb bij hem thuis wat gelezen en gezien. Aardige vent, maar ik kom niet meer bij hem thuis.

En probeer mij niet wijs te maken dat de Rooms-Katholieke Kerk, in dit geval, die massaal en zonder repressailles van de baas kleine jongetjes in de reet neukt en met zijn rijkdom alle hongerigen in de wereld zou kunnen voeden, bezig is met goede dingen.


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2004 16:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 15:55 schreef MAU het volgende:
Iedereen mag van mij bij een clubje hoor. Als dat clubje zich maar niet bemoeit met het dagelijks leven van gewone mensen en richt op het vergaren van nog meer macht en nog meer geld.



Waarom mag je objecteif gezien geen macht en geld vergaren? Waaruit leid je af dat alle vrijmetselaars rijk en machtig zijn? Waarom mogen linkse voddenballen lobbyclubs WEL invloed uitoefenen op het dagelijks leven van gewone mensen?
quote:

En al helemaal niet als ze daarbij Lucifer vereren. Ik ken een vent die bij de Vrijmetselaars zit in Den Haag en heb bij hem thuis wat gelezen en gezien. Aardige vent, maar ik kom niet meer bij hem thuis.



Haha...zoals ik al zei: enige kennis van zaken heb je niet.
quote:

En probeer mij niet wijs te maken dat de Rooms-Katholieke Kerk, in dit geval, die massaal en zonder repressailles van de baas kleine jongetjes in de reet neukt en met zijn rijkdom alle hongerigen in de wereld zou kunnen voeden, bezig is met goede dingen.


Ik maak je niet wijs dat de kerk met goede zaken bezig is. Ik stelde gewoon vast dat de kerk de Vrijmetselaars bestrijdt. Of het een goede of slechte zaak is zal mij persoonlijk een worst wezen. Ik ken wel een aantal mensen in mijn ZEER naaste omgeving die door hun affiliatie met de Masons inmiddels geexcomuniceerd zijn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MAU
Usericon van MAU
Posted 27-07-2004 1:37 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 16:04 schreef Chelman het volgende:
Waarom mag je objecteif gezien geen macht en geld vergaren? Waaruit leid je af dat alle vrijmetselaars rijk en machtig zijn? Waarom mogen linkse voddenballen lobbyclubs WEL invloed uitoefenen op het dagelijks leven van gewone mensen?


Haha...zoals ik al zei: enige kennis van zaken heb je niet.


1. Die vent was niet rijk en ook niet machtig, maar vanuit de organisatie wel met hele rare dingen bezig. Occultisme, satanisme, massapsychologie. Zulke dingen.

2. 'Linkse voddenballen' lobbygroepjes gaan meestal niet voor eigen gewin, maar om iets aan de sociale of economische achterstand van zichzelf of anderen te verbeteren. Kennelijk heb jij dergelijke problemen nooit ondervonden.
En ik ben zo brutaal om uit jouw benaming voor deze sociaal ingestelde groepen op te maken dat je een rechtse, decadente engnek bent die zich nog nooit met het welzijn van een ander heeft beziggehouden.

3. Leg jij het mij eens haarfijn uit dan.





wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


MAU
Usericon van MAU
Posted 27-07-2004 1:41 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 9:39 schreef Jenje het volgende:
Mau is volgens mij een beetje paranoïde voor alles waar hij niet bij mag ....


Jenje, mag ik bij de redactie?


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2004 8:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 1:41 schreef MAU het volgende:
Jenje, mag ik bij de redactie?
Zucht, wie ben jij nu weer, beetje anoniem de internetwarrior uit lopen hangen ....


MAU
Usericon van MAU
Posted 27-07-2004 10:35 by MAU Wijzig reactieProfiel van MAUQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 8:53 schreef Jenje het volgende:
Zucht, wie ben jij nu weer, beetje anoniem de internetwarrior uit lopen hangen ....


Okee, Jenje, die opmerking was om je te stangen. Is kennelijk gelukt. Maar je kan me niet verwijten dat ik zo'n moddergooier ben zoals enkele andere bezoekers.
Biertje?


wiping flecks of foam twisting with rabies bloody we run through these fields of dead daisies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-07-2004 12:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 1:37 schreef MAU het volgende:
1. Die vent was niet rijk en ook niet machtig, maar vanuit de organisatie wel met hele rare dingen bezig. Occultisme, satanisme, massapsychologie. Zulke dingen.
Was jij het niet die mij in de 'verhoogde dreiging tereuraanslagen'-topic aanspoorde open te staan voor de Islam, waarvan jij dacht dat ik het een enge en rare godsdienst vond?

quote:
2. 'Linkse voddenballen' lobbygroepjes gaan meestal niet voor eigen gewin, maar om iets aan de sociale of economische achterstand van zichzelf of anderen te verbeteren.
Niet voor eigen gewin <->iets doen aan economische achterstand van zichzelf?

Sowieso, wat is er slecht aan eigen gewin?

quote:
Kennelijk heb jij dergelijke problemen nooit ondervonden.
En ik ben zo brutaal om uit jouw benaming voor deze sociaal ingestelde groepen op te maken dat je een rechtse, decadente engnek bent die zich nog nooit met het welzijn van een ander heeft beziggehouden.
Ik verheug me op de reactie van Chelman!

Waarom verlang jij van de 'rechtse, decadente engnekken' dat ze open staan en de mening van anderen respecteren, terwijl je zelf constant bot en persoonlijk aan het inbeuken bent op de 'rechtse, decadente engnekken'? Het komt me toch wel enigszins hypocriet over.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 27-07-2004 12:05]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 27-07-2004 12:51 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

'Iran kan binnen enkele maanden kernbom maken'

Uitgegeven: 27 juli 2004 09:56

LONDEN - Iran is nog maar 'enkele maanden verwijderd' van de mogelijkheid uranium te verrijken voor een kernbom. Dit meldde de Britse krant The Times dinsdag op gezag van 'westerse diplomatieke bronnen'.

Het land heeft volgens de bronnen van de krant "tijd gekocht door te doen alsof het meewerkte met het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) en met een diplomatiek initiatief van Groot-Brittannië, Frankrijk en Duitsland".

Nu blijkt dat het land veel verder is met het verwerven van de relevante nucleaire technologie dan iedereen dacht, zei een Britse functionaris tegen The Times. "In feite zijn zij gewoon doorgegaan met onderzoek en nu zijn ze nog maar een paar maanden verwijderd van de completering van het programma."

AAAAAAaaaaaagggghhh paniek, de Hunnen, ik bedoel de Perzen staan voor de deur... babymoordenaars! couveuzevernielers! trapautocoureurs oh nee, wacht.. eh.. Salman Rushdie vermoordenaars! aaaaaghhh...
..vlug vlug bombardeer Iran nu het nog kan, geen tijd meer voor uitgebreide Hitleriseercampagnes, doen we onderweg wel belangrijker is dat iedereen nu weet dat Iran achter 911 zat en met Osama bin Laden onder een hoedje speelt en tegen Osama bin Laden hoeven we geen bewijs hebben want we hebben een videoband met iemand met een baard die als je door je oogharen kijkt wel iets op hem lijkt die iets zegt wat je kan opvatten als dat ie niet is gescbrokken van die vliegtuigen, dus voila dat bewijst dat hij erachter zit. De hoogste Amerikaanse en de Britse fucntionarissen zeggen dit allemaal zelf en ook een commissie van heel erg verstandige en onpartijdige mensen die dat allemaal onderzocht heeft dus moet het wel waar zijn, want zij zouden nooit liegen want als dat uit zou komen zouden ze nooit meer geloofd worden en hoe kunnen we dan nog fatsoenlijk met kritiekloze gunstige pers ons radioaktief afval kwijt worden via onze bommen en granaten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-07-2004 13:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-07-2004 21:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 1:37 schreef MAU het volgende:
2. 'Linkse voddenballen' lobbygroepjes gaan meestal niet voor eigen gewin, maar om iets aan de sociale of economische achterstand van zichzelf of anderen te verbeteren.



Ze streven hun eigen doelen na, ergo doen ze het voor eigen gewin. Daar is normaliter niks mis mee. Helaas denken de collectief ingestelde socialistische figuren dat zij die idealen aan anderen mogen opleggen met dwang en dat zij een gevoel van betrokkenheid kunnen afdwingen op anderen.

quote:

Kennelijk heb jij dergelijke problemen nooit ondervonden.



Hoe weet jij dat? Ik ben gewoon geen jankerd en steek mijn handen uit de mouwen en werk ZELF aan de verbetering van mijn situatie i.p.v. anderen voor mijn situatie verantwoordelijk stellen.
quote:

En ik ben zo brutaal om uit jouw benaming voor deze sociaal ingestelde groepen op te maken dat je een rechtse, decadente engnek bent die zich nog nooit met het welzijn van een ander heeft beziggehouden.



Een grappige zin van iemand die meent dat hij zich niet met moddergooien bezighoudt.

Jouw conclusie is overigens behoorlijk onjuist. Ik hou me weldegelijk met het welzijn van anderen, alleen doe ik dat op vrijwillige basis en tevens uit eigenbelang. Ik ben niet van mening dat dat iets is waartoe je mensen mag verplichten.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 27-07-2004 22:19 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

moet ik toch even wat zeggen!

kijk, doelen nastreven doet iedereen en uiteraard in zekere zin voor eigen gewin!
oke, elkaar idealen opleggen is ook niet echt mijn ding! een gevoel van betrokkenheid afdwingen al helemaal niet, want er zijn ook zat mensen die van mij best dood mogen! dus wie ben ik!
maar... het vervelende vind ik dat er, naar mijn idee, behoorlijk veel mensen zijn die echt geen donder begrijpen van waar ze mee bezig zijn in een maatschappij! een soort dom rijtjeslopen en meegaan met de massa! en schijt of zelf een hekel hebben aan iedereen die in een ander rijtje loopt! maar als het om macht/geld gaat aan iedereen schijt heeft!

ik bedoel dus niet dat dit altijd rechtse mensen zijn, maar de rechtse ideeen gaan naar mijn mening meer in die richting!

begrijp me niet verkeerd, ik heb ook een hekel aan zogenaamde "linkse" jankerds die lopen te hoeren omdat ze zelf geen flikker aan hun leven doen!

ojaa, chelman een decadente engnek!

waar gaat het over?


[Dit bericht is gewijzigd door ryn op 27-07-2004 23:24]


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen