|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, wie kent ze?? kheb net de promo besproken en o o o o o wat geweldig! Kyuss liefhebbers, kopen deze schijf!!! heerlijk!!!! Resencie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/2756.html I Find That I Am Not There... |
|
Weet iemand waar ik Amplifier lyrics kan vinden? Er staan er geen in het boekje en dat vind ik behoorlijk jammer. edit: Op de officiele site. Laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 29-06-2004 20:44] |
|
Eh, juist. Dit is dus heel erg vet!! Whaha!!!! En iedereen moet dit kopen, net zoals ik ga doen (). Amplifier heerst de pannen van het dak! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nog een CD die ik wil hebben. Mijn arme portemonnaie |
|
Ik zou de cd eerst gewoon krijgen, maar dat zit er waarschijnlijk ende helaas niet in. Dan maar kopen, want dit is wel een heel erg vette plaat!! En ben benieuwd hoe ze live zijn (21 november in het voorprogramma van Therapy? in 013) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Deze band gaat groot worden, mark my words |
|
hebben ze al een nieuwe platen deal dan??? I Find That I Am Not There... |
|
Niet dat ik weet... Eigenlijk ook wel raar, zo'n band zou ik gelijk een contract aanbieden als platenlabel zijnde. Ik denk overigens niet dat ze heel groot gaan worden... Wel grotér. maarja, da is en blijft koffiedik kijken Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ze hebben in oktober jl. een EP uitgebracht, getiteld The Astronaut Dismantles HALL. een EP van 6 nummers en bijna 40 minuten speeltijd, in de vertrouwde maar o zo lekkere Amplifier stijl. Heb m vandaag gehaald en mensen die het debuut kunnen waarderen zullen smullen van de EP. Er staat geen tweede Airborn of UFO's op, maar alle nummers zijn lekker |
|
Jaja, ik heb al week of 2 die EP in huis, het was mijn eerste kennismaking met de band. Erg goed cd'tje Ik ben erg benieuwd naar de volgende plaat en het album wat hiervoor zit! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het s/t debuut is ook erg mooi, met alleen een wat saai middenstuk. De eerste en laatse nummers zijn de beste van die cd, zoals het net genoemde Airborne ( ) en mooie UFO's. Werkelijk schitterend! Maar ook Panzer en One great Summer mogen er zijn. Check die nummers en kijk of je tot aanschap over gaat |
|
ik heb gisteren een stuk gehoort van die eersteling, op het eerste gehoor toch niet zo als de ep, ik wacht wel op de volgende plaat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Chaos is onzichtbare orde! |
|
wel aardig. Suck my piss |
|
Kreeg hier onverwacht een promo van, maar ik werd volledig van de sokken geblazen. Wat een geweldige band! Ze schijnen het met name in Engeland al bijzonder goed te doen, dus komt wel goed met die gasten. Maar gauw het oudere werk eens checken... no text supplied |
|
Nieuwe plaat al uit dus??? dubbelcheck Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou vandaag uit moeten komen ja no text supplied |
|
naam? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
no text supplied |
|
Momenteel staat de tweede full-length: "Insider" voor nop te luizteren op de luisterpaal van de VPRO! http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ Wooptidoo! |
|
Amplifier CD Lottery - Win Full length Album or Radio Promos : http://www.gothtronic.com/?page=6&id=3085 |
|
WOOPTIDOO! Ik heb mezelf maar even op de mailinglijst gezet en die prijsvraag beantwoord! Yeah! |
|
Slechte zaak, op mailinglists moeten komen voor prijsvragen. Maar goed, ik ben wat dat betreft een ongelooflijke hoer, even proberen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben tempted om ook die te proberen, ja. De nieuwe CoF heeft iets... intrigerends... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |