|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha, ja idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zie mezelf ook geen piano meeslepen bij de NS.. maar met een goede laptop kan ik ook uitstekend werken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
och, Korg nanokey mee en dat opnemen gaat deftig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In de trein zou ik genoeg hebben aan Sibelius, zolang er maar een beetje een fatsoenlijke laptop met een goede VST onder hangt.. Het moet wel een beetje makkelijk blijven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:net gecheckt maar een seconde of 12 deed ie erover hier op de laptop (ezdrummer met dfh addon als vsti in reaper) maar addictive klinkt idd wel dikker ja! en kun je leuk je geluidjes tweaken in die plugin zelf. puur voor metal vin´k zelf ezdrummer+dfh fijner tho. makkelijker/sneller restultaat en sneller passende (strakke) sound bij mn (demo)gitaargeluid. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-10-2010 1:06] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |