|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zal er waarschijnlijk wel weer zijn |
|
quote: ik ook "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
geinig logo, Arrebier Ik ben er niet, zit dan in Kathy, bij Duitsland (of toch andersom ) Bruce Banner |
|
Zal d'r zijn arjan..samen met m'n vriendin Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
ik zal er ook zijn , hehehe logish want ik ben de zanger van incremental :D |
|
en toen waren er al 3 mensen die kwamen en zit de confusion dus al lekker vol |
|
ASBESTT!!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
misschien dat ik nog ff langs kom, arie. |
|
Staat al in de agenda! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
De flyercampagne loopt goed! Op graspop zijn we toch veel mensen tegengekomen die we er eentje konden geven. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat verval en levithanica ook komen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Klopt! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hee Rensykdom en Digerdoden, hoelaat spreken we dan af op Delft station? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
op msn reageer ik idd een stuk sneller |
|
Ik heb nog een paar grappige foto's van jou en Digerdoden gisteravond... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
was leuk...zowiezo gezellig maar de opkomst had beter kunnen zijn, gelukkig zit het daar al snel vol. |
|
het was inderdaad leuk , wij speelden als 1e , helaas was het toen nog nie zo vol maar het was wel lache |
|
Incremental was wreed... Jullie demo wordt ook nog wel gedraaid in de Confusion af en toe. Asbest wordt later nog welles strak ... hopen we Panta Rhei |
|
Ja als we een nieuwe drummer bassist en gitarist hebben misschien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
en dan vooral de zangers, nodig aan vervanging toe Panta Rhei |
|
Ja precies er kunnen daar beter 2 mooie blonden grieten met cup d gaan zingen, dan krijgt te band veel meer groupies "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mja ... maar de band wil geen mannelijke groupies ... dus als de band 2 blonde zangeressen met cup D neemt is dat alleen interessant als er Bi-seksuele vrouwelijke groupies worden aangetrokken ... Maar zulke zangeressen is misschien wel een idee voor laten we zeggen ... en gitarist en een bassist? Panta Rhei |
|
zijn ernst en ik niet genoeg als groupie? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Ja precies, van die groupies die naar de wc gaan en daar hele gesprekken in het deens gaan voeren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |