|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe demo van mijn melodic (death) metal bandje ERROR is af, en te koop voor 6 euri! er staan 4 nr's op, bij elkaar zo'n 16 min. Op onze website staan o.a wat samples, niet even goede kwaliteit als op de CD maar toch. voor de geinteresseerden: de demo is te bestellen via de site nouja we horen het wel chris [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 23-06-2004 15:21] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ja, over die samples: we hebben nu een betere master, maar omdat ik thuis zelf niet het cdtje heb met de mp3s, maar alleen geripte nr's die ik niet kan editten kan nog geen nieuwe samples uploaden, wat ik wel ga doen. Ik zal er rekening mee houden www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ben benieuwd.. |
|
Oke, nieuwe langere samples staan nu op www.error-band.tk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wakker worden! Ja eh, we kunnen niet allemaal thrash spelen he www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
*bump* luisteren honden! yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Weet je zeker dat het deathmetal is? De zang komt me iig over als blacky metal. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb het geluisterd, maar ik kan helaas niet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben. Aan de hand van samples is het altijd moeilijk om een goed oordeel te vellen, maar aan de volgende punten mag nog wel gewerkt worden: -Zang, vooral de scream achtige zang klinkt niet bepaald lekker, erg geforceerd en niet krachtig. -Originaliteit, voor zover ik uit de samples heb op kunnen maken, heb ik dit allemaal al 100 keer eerder gehoord, dus een beetje meer eigen gezicht zou geen kwaad kunnen. -De produktie is ook niet helemaal je van het vind ik. Het gitaargeluid vind ik niet echt wat. Het klinkt niet echt lomp en de lead gitaar klinkt veel te ingeplugd, om het zo maar te zeggen. De accoustische gitaren klinken iets te iel en pieperig. In het nummer Asymptony zit op een gegeven moment een zoom, maar volgens mij is dat een gitaar die te ver naar achter is gemixed. -Het mag hier en daar wel wat strakker [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 03-07-2004 13:54] |
|
Muzikaal steekt het best leuk in elkaar voor zover ik kan horen. Misschien wordt het ooit nog eens wat met jullie. Alleen die bandnaam is wel een beetje gay Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Gasten zijn wel pas 16.....met het oog daarop vind ik dit helemaal niet zo slecht...nu nog die blacky vokills weg..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dit is in de verste verte geen death metal |
|
Weet ik, dat zegt iedereen en vinden we zelf ook niet.. maar ik kan niet echt een betere benaming bedenken trouwens ik ben 15 hoor, en 1 van de gitaristen ook www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Mooi, heb je nog heel veel jaar om een goeie naam te bedenken |
|
Ja, zoals Terror.. maar die zal al wel bestaan. Maar in iedergeval gaat het de goeie kant en zeker als jullie nog zo jong zijn. De zang moet iig echt anders. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:alle 3 of alleen de hogegrunt of de lagegrunt of de cleane zang? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Tering, ook al zijn jullie nog jong, spelen kunnen jullie zeker! Zo slecht vind ik de vocals trouwens niet eens. De afwisseling tussen grunt, scream en clean heb ik altijd wel tof gevonden. Ok, de cleane vocalen kunnen wat beter. En de grunt mag iets voller, iets bruter... Maar potentie hebben jullie zeker! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
bedankt www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ik vind de grunt en de cleane vocals juist nog wel goed te pruimen ik vind vooral de screams niet best. Ik wist overigens niet dat jullie met zulke jonge lui zijn. Wat dat betreft zal het dan nog wel goed komen als jullie nog wat meer een eigen gezicht weten te krijgen. |
|
quote: Ok, de meningen verschillen weer eens... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:euhm waar lijken wij dan vooral op? misschien kunnen we dan ook eindelijk een betereomschrijving vinden yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Eerlijk gezegd vind ik melodische death metal best een goede omschrijving, want ik vind dat jullie zo in straatje oudere in flames, Insomnium en dergelijk zweeds gothenburg geneuzel passen. Alleen klinken jullie door de produktie en vocals wat minder death metal achtig. |
|
quote: Hallo, wat heeft een produktie in godsnaam met een muziekstroom te maken. Je kunt Priest ook niet ineens death metal laten "klinken". Dat is heel andere muziek. Leuke untersign trouwens. |
|
quote: Ik wil niet vervelend doen maar als jij een death metal plaat op zet verwacht jij toch een lompe zware produktie. Ik tenminste wel en als alles dan een beetje ielig klinkt. Klinkt het in mijn oren toch een stuk minder death achtig om het zo maar te zeggen, dus minder snel de associatie met death. Zeker als het gaat om een bandje wat al niet geheel 100% death metal is, maar goed dat is mijn beleving. Ik zeg trouwens nergens dat je doormiddel van een produktie de muziek tot een ander genre maakt. Ik bedoel alleen dat je bij een bepaald genre ook bepaalde verwachtingen hebt van hoe het geluid (dus ook de produktie) is. quote: Dank u. Zoals wijlen Claw/JFrost al eens zei: "Waar TMDC een jaar over doet, dat doen wij tijdens het strikken van onze veters" [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 04-07-2004 0:28] |
|
quote: Death metal is een stroming, een bepaalde manier hoe metal gebracht wordt, net als heavy metal en thrash, het is een bepaalde manier van spelen, qua riffs, drums en zang. Dan hoeft het nog niet eens zwaar te klinken. Er zijn zat bands die zwaar klinken maar zeker geen death metal zijn. Ook al gaat Venom superzwaar klinken het zal nooit death metal worden. P.S. Ik zie de overeenkomst tussen kopofobie en TMDC niet echt, jij wel? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |