|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Even voorstellen: Wij zijn een rockcafe in het centrum van Den Haag, we hebben iedere vrijdag en zaterdag livebands staan, rock 'n roll, surf, punk, metal, als het maar hard en lekker klinkt. In Den Haag zijn we een van de weinige podia voor dit soort muziek. Maar de Confusion zit in financiele nood, de belastingdienst zit op onze nek. Doel is om in een paar maanden tijd iedereen wakker te schudden en samen proberen de tent open te houden. Dit door o.a. zoveel mogelijk bands te programmeren. Vinden jullie het belangrijk dat een mooi stukje cultuur blijft bestaan: Help ons! En kom spelen! Hoop snel van jullie te horen: cin17pipel@hotmail.com en surf naar www.theconfusion.tk |
|
Hey, Tof dat er nu eindelijk een goede site is. Maare ons optreden op 3 juli begint op 21:00 en niet om 20:00 Maargoed verder niks te klagen. Al Schrok ik er wel van dat het nu echt erg slecht begint te gaan met de conf. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Aerodis for president. Dat is nou een goed idee. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zal ns beetje rondvragen Confusion moet blijven! |
|
ze hebbe mail |
|
u heeft mail |
|
Wij willen best een keertje komen spelen... www.enforcermetal.com @Arjan, ik kom ook kijken LOL het blijkt dat de band van een goede vriend van mij samen met jullie speelt! |
|
hehe wij willen volgend jaar wel spelen (offtopic) enforcer unleashed staat op de ftp Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tof man...zal straks effe kijken! |
|
quote: Ja ik weet het, hij was erbij toen met overkill. Ga jij 4 juli nog naar Death angel in de effenaar toe? Iig over ons optreden kunnen we in dit topic verder brabbelen! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1406890 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dit is toch gewoon een kroeg? Hoezo problemen met de belastingdienst er is hier dus gewoon sprake van wanbeleid. Dat ze bandjes willen hebben die gratis komen spelen okay. Maar als de achterliggende reden is dat ze hun belastingen niet betaald hebben of niet op orde vind ik dat weer een beetje This is Zodiac speaking... |
|
Wanbeleid is het nou zeker niet te noemen. Maar ze hebben gewoon een slechte tijd achter de rug omdat er een tijdje problemen waren met de programmering waardoor er op een paar avonden geen bandje stond en geen bandje dat betekend dat er geen hond op af komt. Edit, en dat kan nogal slecht uitpakken voor een kleine kroeg als er amper inkomsten zijn. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 24-06-2004 12:02] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
moeten die bands voor niks komen spelen? |
|
quote: Ja, en zonder bands geen inkomsten. This is Zodiac speaking... |
|
Er is standaard een vergoeding voor de bands. Echter hebben wij van Asbest besloten om ons deel aan de confusion te geven i.v.m. de huidige financiële situatie van de confusion. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ehh, quote je nu het verkeerde bericht? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wij willen altijd spelen, zolang we maar uit de onkosten komen (benzinekosten). Vanuit Limburg dus. |
|
quote: Dat is netjes, wordt dit nu van alle bands verwacht? i.v.m. de financiele nood dus... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Nee dat wordt dus niet verwacht. Het is slechts een optie. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dan wens ik ze veel succes This is Zodiac speaking... |
|
kunnen ze dan geen deurprijs optredens geven? de entree voor de bands, de drank omzet voor de zaal! |
|
The big confusion is een keigave tent!!!! Absolute aanrader voor alle bands!!!!! Publiek gaat er altijd uit zijn dak, er is Hertog Jan uit fles, en er wordt tussendoor ook goede metal gedraaid. Wat wil een band nog meer??? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nou, dat je op z'n minst uit je benzinekosten komt bijvoorbeeld |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Evident. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |