![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdagavond 25 September is het weer zo ver: een Metalnight in Het Podium Hoogeveen! De bands: Morte Aeterna (Holland) Sufferage (Germany) Deification (Holland) Intro is 5 pleuro en de aanvang is om 8 uur! Meer info: Het Podium ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 24-09-2004 23:01] ![]() |
|
Cool, dat logootje met die schedel is van Powell Peralta skateboards ![]() ![]() |
|
hey Carna, UT student? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ah ok, ik wist trouwens niet dat die site bestond! wat vet ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Deification rules, maar staan die nu als headliner of als opener (ik neem aan headliner ..) ![]() |
|
Geen idee. Zal ik nog even navragen. Lijkt mij ook stug als wij headliner zouden zijn ... ![]() |
|
AI AI AI, óf ze hebben Deifecation verkeerd gespeld, óf het is inderdaad Deification en dan hebben Jan en ik de verkeerde band voor ogen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het Enschedese/Twentse is iig Deifecation. Er is dan wel nog een engelse deification, maar ik denk niet dat die in hoogeveen spelen ... Ik gok op organisatieblundertje ![]() |
|
![]() ![]() Raar valt zomaar al m'n tekst weg.. Maar nogmaals, ik wist niet dat we nog bestonden.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 01-07-2004 17:28] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Als Stigma en ik niks beters te doen hebben.... ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hey cool, maaruh Carnagath, dit had je ook wel ff mogen zeggen tegen mij!!!!!!! Ik zal er uiteraard mijn best voor doen om aanwezig te zijn (weer shirt uit he! ![]() Ik heb het in ieder geval al in mijn agenda gezet! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb het gezien, onze site ligt nu in het virtuele riool, heb je daar ook een adres van?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Site is weer online hoor Hier ff klikken dus! ![]() |
|
quote: vast wel deifecation, Stuif moet al die ruiten die hij doortrapt nog gaan betalen he? ![]() ![]() |
|
quote: wtf, dat lees ik nu ook pas ![]() waarom heeft die jongen dat gedaan dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Den kogel isch door den kerk.. Carnagath heeft laten weten dat hij stopt met Morte Aeterna en zich geheel gaat storten op het ![]() Of het optreden van ons op de 25e doorgaat is nog niet bekend.. Carnie, bedankt en succes met CL ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Nu gaat het uiterlijk van Morte Aeterna er wel een stuk op achteruit... Maar het was te gek die korte tijd dat we samen in Morte zaten ![]() ![]() |
|
Dank je wederom Wim en Boldey voor het begrip! Mocht het doorgaan (Mars vertelde me dat ie waarschijnlijk al een vervanger had) heel erg veel succes en blaas die 2 bands weg! ![]() |
|
Hopelijk gaat het natuurlijk door allemaal. Zou mooi zijn als er idd een vervanger op korte termijn is. Heb wel zin in de 25e! ![]() Carnagath veel succes in Zwolle met CL ![]() ![]() |
|
Grindminded gaat 25 september invallen voor Morte aeterna.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
dus toch nog een beetje Morte Aeterna ![]() ![]() |
|
quote: Vergeet Interbellum Dirge niet te spelen ![]() Enniewees: Good luck dudes! (alweer ![]() ![]() |
|
spam ![]() |
|
Wow alweer GrindMinded ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |