|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
MA opgedoekt? |
|
Nou dat moet ik dan gvd maar eens bekijken dat Kreint Mainded in Hgv. Niet goed dan ga ik die drummer eens beuken |
|
quote: nope.. de sfeer is nu zweer aangezien het al bekend was dat MA gestopt was voordat Bak en ik de kans kregen om even persoonlijk met Marcel te hierover te praten dus is Marcel (begrijpelijk) behoorlijk over de pis.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ok, ik denk dat we de hulp in moeten roepen van een aantal biertjes begrijp ik..... |
|
hoppa |
|
Euh KICK hahah |
|
Ach joh GrindMinded zal hier ook wel weer gaan heerschen denk ik, zal weer foto's maken en ze nu wel op het net zetten hahaha (via via waarschijnlijk!) |
|
quote: Ach hij vind het jammer idd. Dat het niet helemaal zo gegaan is als hij wilde. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hij barst van de talent en als hij nou met Beef wat serieuzer aan de gang gaat dan staat hij binnen een jaar of 2 weer op het podium met een zwaar heerschende band.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Helemaal mee eens. Hij is een stabile guitarist. Nu de wil nog om weer door te gaan. Zoveelste band. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nah....ik moet het nog zien..ik hoop dat het hem allemaal gaat lukken, hij is idd zeer getalenteerd, maar ik heb er een hard hoofd in. [Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 22-09-2004 1:35] piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Okee guitarist vervangen door bassplayer en wat zien we dan??? |
|
quote: Een gedegradeerde Marcel?!?! Nee, maar Mars is idd een goede gitarist. Heb nog niet van hem gehoord hoe het met Bloodlust gaat overigens ... van wat ik heb gehoord klinkt het erg vet! |
|
quote: |
|
quote: |
|
|
|
quote: Succes vanavond.. Skup eehm een poar taanden bie oine uut de bek.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Idem Wim Beuk ze plat daaro! |
|
trouwens, wie weet wat er is voorgevallen toen kringspiertyfus in Hoogeveen speelde?? [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 25-09-2004 12:18] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Vanavond aanwezig.. |
|
Helaas niet aanwezig vanaovend Beetje ziekjes snif snif Veel plezier allemaal! |
|
O ja ennuh KICK |
|
was leuk vandaag cewle bands....en uh by by hoogeveen ,eindelijk na 15 jr oefeneruinte in azzen [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 26-09-2004 7:07] |
|
Was idd een leuke avond bende s kijken....alle bands waren goed! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |