|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb hem thuis staan, maar nog geen tijd gehad ernaar te luisteren. Zal daar dan maar verandering in brengen als hij zo goed is... (btw, toevallig geen hoesje te veel van? ) |
|
Mooi, ik heb van de week de MP3's gedownload, ik wilde'm nog op CD branden voor in de auto, dat moest ik dan maar gauw gaan doen. De verlanglijstjes tijd komt er toch weer aan |
|
Cool, istie er?? Vanmiddag eens kijken... |
|
MM, die cd heb ik nog nooit gehoord. Ik heb zelf wel "Strange old brew" heerlijk albumpie op een paar nummers na. Black shining leather vind ik ook erg VET. Carpathian Forest Wel de naam goed schrijven Black Metal ist krieg :-) |
|
Een goede cd-zaak met grote collectie black/death metal had hem nog niet |
|
Carpathian Forest's album Defending the Throne of Evil will be released on the 17th of March 2003. Season of Mist felt it necessary to push this release, since Carpathian Forest's anniversary album We are going to hell for this is just in the stores. With only three new studio songs (all others are either covers or re-recordings) the latter can be considered as a warming up for the full-length studio album: Defending the Throne of Evil. Defending the Throne of Evil was recorded in Sound Suite Studio, France, together with producer Terje Refsnes and will be the first full length from Carpathian Forest in over 3 years! Season of Mist: http://www.season-of-mist.com Bron: Vampire Magazine. |
|
Staan er al MP3's van Defending the Throne of Evil online? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
die gasten zijn ook niet erg snel met nieuwe nummers en ceedees uitbrengen, zeg. heb zelf " through chasm, caves and titan woods " op lp en die black shining leather op ceedee. Oud Vuil. |
|
"Bloodlust and Perversion", "Through Chasm, Caves and titan woods" en "In these trees are my gallows" waren ooit in mijn bezit, maar ik heb ze maar weg getrade. Ik vind de muziek nou niet echt geweldig. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik vond het een matige cd met totaal geen nieuwe toevoegingen aan de muziek wereld, behalve de combo van bm met dat laatste nummer dan, om te janken |
|
Carpathian Forest Roeleert. Heb zelf Morbid Fascinations of Death Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: "first full length from Carpathian Forest in over 3 years!" eh, strange old brew en morbid fascination of death waren mini's dan?? (wel vlak na elkaar opgenomen, dat weet ik)Ik volg eventjes niet meer helemaal. Ok, de meeste nummers waren lang geleden gescheven, maar toch.... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-11-2002 15:58] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
als iemand ff naar DC gaat dan kan hij van mij ff mp3 Downen mijn HD staat vol mp'3's van Carpathian Forest. Vind het trouwens een beetje erg naar immortal klinken ik weet niet waarom Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Psies ook mijn gedachten! En Immortal vind ik dus echt misplaatst!!! |
|
immortal - CF lijken op elkaar? ik weet niet hoe je daar bij komt... Iedere CF fan weet toch dat Black shining Leather de beste plaat is.. die is ook pas na 4 jaar voorbereidingen opgenomen |
|
zou het wel aan mij liggen,mijn verontschuldiging Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wie heeft wat meer info over de aankomende dvd van CF? Ben namelijk erg benieuwd . . . . . . . . . ? |
|
quote:Zie interview op www.vampire-magazine.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, klasse, die gast is echt maf...doet gewoon zijn ding, ...groot is hij niet maar hij maakt wel grootse black metal [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-05-2004 17:11] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik ken hem nu 4 jaar en geloof me,hij is echt heel maf hahaha. Ben zelf wel benieuwd naar die DVD Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eindelijk is er de officiele website van Carpathian Forest: www.tnbm.tk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heh, heb ik iets gemist? is dat nieuw, met dat TNBM gebeuren? |
|
is dat niet gewoon True Norwegian Black Metal? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dat is wel een vet nummer, een beetje die old school stijl cp. pre-"fuck you all!!!" periode... [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 06-12-2004 12:13] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Carpathian Forest tijdens deze tour (foto van het optreden in Zweden) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |