|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De Hengelose death metalband Devious heeft om verscheidene redenen besloten niet verder te gaan met zanger Arnold en is daarom op zoek naar een nieuwe zanger met gevarieerde strot en een goede podiumpresentatie. Devious heeft een platendeal op zak en wil volgend voorjaar de studio in voor de opnames van hun tweede CD. Ook staat er voor het najaar een aantal optredens gepland en naar alle waarschijnlijkheid komen daar meer bij. Geïnteresseerden worden in alle knuffelige vriendelijkheid verzocht een mailtje te sturen naar deviousmetal@hotmail.com Check ook http://www.devious.nl |
|
En weg bij Altar en bij Devious...meneer had er genoeg van ofzo? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ja hij ging weg bij Altar om zich onder andere te richten op Devious, hij is zelf niet weggegaan bij Devious maar Devious heeft hem eruit gezet aangezien ze geen begrip hebben voor afwezigheid wegens verhuizing...zodoende.... |
|
ja wie gaat er dan ook verhuizen! |
|
quote: Omdat Zillah vergeten is om de post te plakken KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gezellig weer, die bandperikelen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik snap alleen niet waarom dat zo open en bloot moet. |
|
gaaf he? net een soap, ik wacht nu op een topic waarin de andere bandleden gaan beweren dat het toch echt anders was Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Om te voorkomen dat er een link word gelegd met het vertrek van hem in altar want dat had er niks mee te maken.... |
|
quote: Idd. *pakt de popcorn en chips er maar weer bij* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: volgens mij boeit het echt niemand hier. echt niet. maar ga vooral verder met het uitspreken op fora. |
|
bestaat altar nog wel eigenlijk? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
moet ge niet bbq-en? |
|
quote: Ja toch? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik zeg niks haha! Potentiële nieuwe zangers kunnen zich nog steeds aanmelden via deviousmetal@hotmail.com Wees niet bang, de nieuwe zanger hoeft géén kopie te zijn van Arnold, gewoon je eigen stijl aanhouden. |
|
whaah dat zeiden ze bij idols ook... |
|
Wat zeiden ze daar? Niks? |
|
dat je vooral geen kopie moest zijn, maar je eigen "stijl" moest aanhouden... haha |
|
Naja, als ik heeeeeeeel eerlijk was zou ik zeggen dat waarschijnlijk weinig zangers aan Arnold's strot kunnen tippen... maar dat ben ik niet, dus dat zeg ik ook niet |
|
quote:Hey Nick! Ook hier? |
|
En uuh,10-07-04 in het oude bijenhuis in Wageningen,gecancelled ofzo..??? |
|
Nee hoor, Devious speelt Zaterdag gewoon in Wageningen. |
|
mooi dan kunnen we arnold nog voor de laatste keer zien |
|
That's where you're wrong... |
|
geen arnold dus? wie zingt er nu dan zou leuk zijn om te weten anders is het de moeite niet denk ik |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |