![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Vast wel maar ik zou kijken naar beelden zonder geneuzel van wat überfans tussendoor. Hier staan wel wat opnames bij elkaar: https://www.hellorayo.co.uk/planet-rock/news/rock-news/rush-los-angeles-kia-forum Anika in Tom Sawyer op ongeveer 3:20 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-06-2026 12:58] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Alstublieft: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Ik stuur het door naar de liefhebber. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Prima optreden. Goede setlist ook. En Geddy Lee is gewoon Geddy Lee. Geen topzanger maar ook geen niveau James Labrie. Ik heb hem slechter horen zingen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-06-2026 13:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Voor het geval hij dat leuk vindt ook maar even de 2 uur en 40 minuten durende drumcam (Anikam Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
| Index / Muziek algemeen |