|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mail.yahoo.com |
|
ik weet niet precie hoeveel space x-mail heeft maar hij doet het altijd |
|
IK WIL HIERBIJ WAARSCHUWEN NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT EEN HOTMAIL ADDRESS TE NEMEN!!!!!! BASTARDS... Je hebt daar maar 2 MB ruimte, maar daar valt mee te leven.. Erger is dat de site erg vaak erg langzaam is, en het soms helemaal niet doet (of ben ik de enige met dit probleem?).. Vooral het managen van folders, deleten van messages, etc.. kost gewoon idioot veel tijd.. Volgens mij komt dit vooral door de layout, met 'mooie' buttons enzo, i.p.v. gewoon text-links.. Nog een nadeel is natuurlijk dat je er microsoft mee steunt.. maar dat doe je ook met I.E. , en met windows,,,. maar toch.. ANyway.. ik ben zo'n 3 jaar geleden van Yahoo overgestapt op hotmail , en heb er nog steeds spijt van.. wegens geen zin om iedereen weer naar yahoo te laten sturen laat ik het er toch maar bij .. |
|
Hotmail adres rulezz je hebt teminste ook gelijk een .net passport en kan je msnén enzo. + je kan overal uitlezen en je hebt zoiets als Junk protection en dat rulezz ook Greetz. Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
Ik haat al die fuckin' microsoft .net troep!!! [edit]cool synchroon braken.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 14-11-2001 12:36] |
|
DDS was wel relaxt maar die zijn niet gratis meer Ben ook nog op zoek naar een goede vervanging. |
|
Ik heb nu dus ook een hotmail (meer om van alles tussen school en thuis op en neer te sturen) En het zuigt ... Maar ik wil POP3 mail hebben, en geen focking webbased meel. en vet snelle FTP [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 14-11-2001 12:56] |
|
yahoo kun je poppen maar ze hebben geen ftp. |
|
Tja je kan natuurlijk zonnet enzo proberen. Ik heb een tijdje bij Softhome gezeten maar na een vastgelopen outlook ben ik daar maar mee gekapt bla...bla...bla... |
|
Ik zit bij freeler ... en dat bevalt me prima. Ik weet alleen niet hoeveel mb aan email je mag ontvangen. |
|
bestaat freemail niet meer??? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: www.freemail.nl ? die bestaat nog hoor ! = zwaar kut, maar bestaat nog, schijnt (volgens jester666) dat 12move erg relaxed is ivm pop3 enzow. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 14-11-2001 13:26] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Geen zin om op quote knopje te drukken, maar het gaat over wat iemand een paar posts eerder zei over hotmail/msn.. AAAArrggh .. MSN passport? Klinkt me zowiezo al te bagger in de oren om naar te informeren.. lekkere logica, als je nou op internet ook al een passport nodig hebt.. .. ANyway.. als ze mij maar niet pasportizeren! .. hotmail suckt gewoon hard! Al die extratjes overal hoef ik niet.. als het aan mij zou liggen wil ik gewoon een zwart scherm waar ik niets overbodigs zie, dus alleen een hokje voor username en password. Niet al dat gemeuk wat mijn toch a geringen internet snelheid naar de knoppen helpt |
|
AMEN!!! |
|
gmx.net geloof ik wel goed bereikbaar... |
|
Freemail, krijg ik veel negatieve reqacties over, GMX.net schijnt wel goed te zijn. Yahoo.com hoor ik ook weinig klachten over. Maar je kan bij bijna alle gratis ISP's wel een goed en betrouwbaar POP adres krijgen. voorbeelden zonnet.nl getXS.nl. en de uitgaande (SMTP) server is vaak toch de smtp server van je eigen ISP. zoals mail.home.nl etc. meer mail op http://e-mail.pagina.nl |
|
Wanadoo is ook niet verkeerd Bazzio Attacks!!! |
|
Ik gooi ook eens een balletje op: email.com .. met auto-forwarding .. reuze handig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ben blij dat ik nog een goede oude betaalde provider heb. Eigen subdomein (dus zoveel emailadressen als je wilt), 20 MB webspace, nooit storingen en als ze een keertje voor een half uurtje onderhoud plegen om 4 uur snachts dan wordt dat netjes een aantal dagen van te voren aangekondigd. Het is dat ik niet meer via de telefoon hoef in te bellen, maar ze hebben wel met KPN gefixt dat de inbelnummers 10% goedkoper zijn nu je ze niet meer als voordeelnummer kunt instellen. EN ze hebben een goede newsserver. etc. |
|
en welke provider is dat? |
|
oh demon laat maar |
|
yep ze hebben nog een hele true'e naam ook Tsja het kost geld maar het is wel goed. En ooit zullen ze DSL gaan leveren... dan kan Sonera eruit. |
|
oke....... |
|
Het probleem bij bvb zonnet en wanadoo is is dat je moet inbellen naar hun om je post POP op te halen. Ben nu ook op zoek naar goeie POPs want heb nu BonBon.net gevonden maar volgens mij ga ik daar standaard reclame op krijgen. TotZiens |
|
Je kan ook gewoon betalen voor je internet... Zenial |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |