|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, de 'volwassenen' zitten voor mij op een te eenzame hoogte. Panta Rhei |
|
Dus je kwalificeert je al vrijwillig als een wannabe... |
|
Nightwish! Postpakketje met Nightwish enveloppe,Nightwish postzegel en gehandtekende foto.En uiteraard...Het Nightwish bier Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Amen. |
|
quote: Dit klopt natuurlijk niet. Metallica is ten nadele van stijl verandert, maar ze spelen geen nerderige-zwijmelkots-top40pop. Oud Vuil. |
|
quote: S&M versie van Nothing else matters??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Blijft wel een goed nummer, hoor. En nog steeds geen nerderige-zwijmelkots-top40pop. Hooguit nerderige-zwijmelkots-top40rock. Oud Vuil. |
|
quote: geef mij toch maar de originele versie Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
geef mij maar kill 'em all HATSA! tsjah iedereen weet mijn mening over metallica hier dus gah ik jullie niet mee vervelen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Geef hem een Vulcan leraar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Anathema sell out? wat een nonsens, anathema maakt nog altijd behoorlijk ontoegankelijke muziek voor het grote publiek. Als je iets anders dan metal maakt ben je niet gelijk een sell out. Zijn ook weinig mensen buiten de metal die bekend zijn met Anathema. En op Radiohead lijken ze totaal niet Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Kweek eens een eigen mening zou ik zeggen... schaap! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Misschien moet Vander gewoon maar ophoeren en mensen op het fok-forum lastigvallen met dit soort domme vragen. Mijn god, wat een mongool. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind het eerlijk gezegd van een grotere treurigheid getuigen als mensen serieus op die vraag ingaan (en er zijn er toch een aantal die dat gedaan hebben). Nee, dan ben je geen mongool... |
|
quote: Jouw reactie op wat je als mongool beschouwt maakt jezelf de ergste... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
halford natuurlijk, wat een mietje!! zzz |
|
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de reacties op dit onderwerp. De mensen met reacties op mijn persoon ook. Gelukkig bestaat er nog een plek waar jullie van alles kwijt kunnen. Aan de webmaster: Het spijt me van het misbruiken van dit forum. Zoals eerder gezegd was dit vooral uit verveling voortgekomen, mede gestimuleerd naar nieuwsgierigheid over het gebruik van dit forum. Dit is echter niet bedoeld als verontschuldiging aan de rest van de forum-gebruikers die mij terecht lieten merken dat hun reacties wel altijd van (sociale) intelligentie en wijsheid betuigen. Deze mogen verkrampen achter muis en toetsenboord Oh, vergeten, laatste noot: 'Wake up and smell the sarcasm' Panta Rhei |
|
Sarcasme moet je alleen gebruiken als je het beheerst. Wat bij jou dus maar zeer te betwijfelen is... |
|
WMP: je hebt helemaal gelijk, er zijn bedroevend weinig mensen die sarcastisch kunnen zijn, en ik hou me hier ook weinig pretenties voor. Toch, in het land van de blinden ... Anyway, ik ga mn roes uitslapen, trusten allemaal Panta Rhei |
|
Jammer, die kids van na 1980 die zeggen dat ze Metallica sell-outs vinden. Anathema is volwassen muziek gaan spelen. Alles voor Judgement is ruk. Eternity was een goeie stap in de richting maar niet goed genoeg. Het heeft nix met meer geld verdienen te maken (hoewel dat geen slecht streven is, meer geld krijgen heerst immer.), het heeft te maken met betere en mooiere muziek maken te maken. |
|
quote: Smoesjes. |
|
quote: Ik ruik liever koffie als ik wakker word. aaah, Koffie!! |
|
is dit zinloos genoeg? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: De muziek van Anathema komt recht uit hart en ziel van de bandleden (dat kan je a. horen en b. lees maar enkele willekeurige interviews). Dat het dan mischien veel op Radiohead lijkt so be it. Ze spelen wat ze willen spelen. Niet voor het geld maar voor hunzelf. Anders hadden ze wel de stijl aangehouden waarmee ze bekend werden. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |