|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, heel de tijd die gvd vergelijking met RH alzijnde sellout vind ik nogal krom... ik bedoel kom op man, het lijkt er niet eens op! ik ken honderden deathmetal bands in nederland alleen al, die meer kopieren dan de copier in mijn buurtsuper om de hoek. Wat een crap. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, idd. Volgens die definitie zouden bijna alle bands sell-outs zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
my piont Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat er nog niemand opgemerkt heeft dat het in 99 van de 100 gevallen het label is wat de muzikale koers en marketingtechnische aspecten eraan verbonden bepaalt.. |
|
tja, dan ben je als band echt fout bezig naar mijn inziens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Soms hebben ze geen keus. Kijk eens naar Annihilator. Die band is helemaal om zeep geholpen door die roadracer gup (hoe heet die ook alweer). |
|
Ik ga voor Devious. Het schijnt dat ze nu Gothic gaan maken omdat ze geen goede Death Metalstrot meer kunnen vinden. |
|
oehh, dat is eng ! |
|
Godverdomme....nog steeds geen sell-out-je KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Monte Conner The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen Metal, maar KISS zijn wel de meest weerzinwekkende sell-outs ooit. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 13-07-2004 16:31] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Ja, die was het. Door hem is ook de death metal begin jaren negentig om zeep geholpen. Money, money, money... |
|
quote: Iedereen die geld vies vindt wil ik bij deze aanbieden om mijn bankrekening als stortplaats voor jullie verguisde geld te gebruiken. Jullie blij, ik blij. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-07-2004 21:18] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ook weer waar: kijk maar naar bandjes die na een hele tijd met een label uit de sub-top (het moet een naam hebben) bij iets als Nuclear Blast gaan nestelen: sommigen gebruiken de extra middellen goed om hun producties echt in de verf te zetten (Therion bvb) anderen verzuipen in een belachelijk commercieel circus (NIgthwish, Dimmu Borgir,...) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Verzuipen? Hoe weet je dat het geen bewuste keus is? Als het een bewuste keus is dan gebruiken ze de middelen juist heel goed aangezien ze hun doel ermee bereiken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Okay,.... je hebt helemaal gelijk. Jammer voor je dat ik ver onder het minimum zit qua inkomen. |
|
Covered in Ashes |
|
Sell outs? I wish .... |
|
quote: oh, dus ik kan die demo nog steeds bij je bestellen ? |
|
quote:Zekers .... |
|
quote:Wat is je rekeningnummer? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Je mag het anders ook overmaken naar mijn rekeningnummer. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 14-07-2004 0:49] |
|
quote: Als je gothic gaat spelen wil ik wel komen zingen. |
|
quote: Tuurlijk.....Die eerste drie platen van Anathema zijn baanbrekender geweest dan wat ze nu doen. Die langzame vorm van Death Metal was toendertijd superorigineel en heeft als invloed voor velen gefungeerd wat je niet kan zeggen van de nieuwere cd's. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat de nieuwe stijl kut is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |