![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben Belg... ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: 10.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 bands, elk op hun eigen manier. maar ik moet er wel bijzeggen dathet natuurlijk niet allemaal deathmetalbands zijn.(voor de volledigheid: Thanatos zit er niet bij, candlemass wel) ![]() |
|
quote: Zo, de enige Belg in het Universum en die post hier, wat een mazzel? De rest zijn toch Vlamingen of Walen zunne????? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Die beginriff deed me even denken, dat jullie idd de nu-metalkant opgegaan zijn. Tot 00:39, hehe. Het is niet echt mijn smaak, maar het klinkt allemaal goed. Speel je de gitaarsolo's van de plaat ook live? Dezelfde solo's als op CD, bedoel ik. Of improviseer je ze, á la Kerry King. Oud Vuil. ![]() |
|
King V, we doen geen politiek uitspraken, dat maken ze er in Duitsland van. Er zijn afgezien van die lijpe pers daar genoeg mensen die niet meer zo krampachtig alles met WO II linken, als zijn de linkse hippies daar wel meteen heel erg extreem. Over de solo's. Dit is op de drums na bij mij thuis opgenomen en voor de grap hebben we ons eerst zat gezopen in Grafenwalder 8,6% bier voor we gingen soleren. ook hadden we maar 1 kanaal over dus ze zijn niet echt stereo. Live improviseren we inderdaad, solo's exact naspelen is niet leuk en te moeilijk. De solo's zijn bij ons juist de stukken waar we even uit de band kunnen springen en Spinal Tapachtige poses kunnen aannemen zonder constant op de hals te hoeven kijken. ![]() |
|
quote: Hehe, ik viel je niet aan ofzo. Ik improviseer zelf 90% van mijn solo's op het podium. Ik vroeg het me gewoon af, toen ik de mp3's beluisterde. Hehehe, dronken solo's inspelen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-07-2004 20:48] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Wat is dan wel jouw smaak? Judgemnent Date? ![]() |
|
quote: Ouwe lullen houden van ouwe muziek, vuistje. Dat jij daar geen last van hebt. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik heb al die ouwe zooi vanaf 1978 in de ban gedaan. En ik heb alleen nog de cd's vanaf 2000. Ik hou van modern en 'n lekker vettig geluid. ![]() |
|
Webblaster, ik voelde me ook niet aangevallen hoor. Ik vertelde het gewoon even. Nou, nog eentje dan. Over de zang ben ik niet te spreken, dat is te gehaast erop gezet, we hadden maar een uurtje, maar het idee is er. Demotrack: 1917 Spring Offensive http://www.rsgsteenwijk.nl/monolith/ftp/brutal/1917.mp3 ![]() |
|
quote: WTF? Ik kan TMDC best waarderen en heb hun schijfje dan ook thuis liggen. Maar waarom zou je in Gerrit Zalm's naam een band moeten steunen alleen maar omdat het uit je eigen land komt? ![]() Als je vind dat iemand zaadmuziek maakt dan moet je dat vooral vinden of ze nu uit Nederland of uit Lapland komen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Rutan, dankjewel, KingV bestaat hier niet. Of jullie al dan niet politieke uitspraken doen, zal me een worst wezen. Feit blijft dat jullie status in Duitsland verre van best is (bij bepaalde groeperingen). Dit omdat, de pers toch de opiniemaker blijft. Overigens, zwaar heerschend die "Metalheads against racism" banner op de frontpage van jullie site. En dan ook weer het commentaar lezen van die bepaalde organisatie. Lekker relletje heb je weer gesticht. quote: Goh, stoere vent, in beschonken toestand solo's opnemen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Zolang de Rockhard onze vriend is maak ik me niet zo'n zorgen om die undergroundblaadjes in Duitsland. Hoe harder de rel is hoe meer volk er komt. Zie Type o Negative begin jaren 90 Zat een solo spelen is gaaf, zeker als het slechts om demonummers gaat. ![]() |
|
mjah.. iets minder ego mag ook wel, past niet bij het 'hyper moderne death-metal jasje' ![]() |
|
Waarom niet? Touché, pussycat! ![]() |
|
![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Ik vind zoiets altijd ietwat ironisch klinken. Moet je doen wat 'de normaal' doet, of 'wat past', kom op, het is en blijft Metal. ![]() |
|
Metal staat voor bluf, een negatieve uitstraling naar de buitenwereld, doen waar je zelf zin in hebt zonder je iets aan te trekken van wat anderen vinden. Precies wat wij doen dus, what's te point? ![]() ![]() |
|
quote: Waarom dan toch dat persbericht, Michiel? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Je vergeet bier drinken..... [Dit bericht is gewijzigd door kaasplank op 20-07-2004 10:31] ![]() |
|
Laten we elkaar toch respecteren om wie we zijn.. Inclusief de kleine onhebbelijkheden die éénieder wel in meer of mindere mate heeft.. Uiteindelijk willen we toch met z'n allen door 1 deur passen? ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Wordt dan wel een big fucking deur ..... ![]() |
|
quote: Jij mag buiten blijven hoor jenje. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |