|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Doelende op DeadBitchFuck dusch... Drummer nodig? |
|
quote:Ik denk niet dat we op wonderen moeten hopen. quote:Jazeker, we speelden Rot Away zelfs, destijds. quote:Die plannen zitten voorlopig in de ijskast. [Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 21-07-2004 16:40] "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Hehehe, dat is waar. quote: Ok, weet ik voldoende. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hahaha , nee hoor. geen dubbele bodem in dit geval! waarom spelen jullie weer met die boudewijn samen. Jij hebt toch met de zanger/bassist gorefest opgericht? ik zou het best wel interessant vinden hoe jullie zouden klinken zonder hem. en speel "Rot away" maar weer eens! |
|
Gorefest/TMDC topic inéén? Oud Vuil. |
|
Gorefest is net zo destructief als TMDC |
|
quote: TMDC en Nile topic inéén? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 21-07-2004 18:46] - Mutatis mutandis - |
|
ik snap eigenlijk niet zo goed waar jullie het over hebben. spelen jullie nou covers? [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 21-07-2004 22:49] One for the pain and two for my name |
|
quote: Whahahaha briljant When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Heeft misschien iemand het telefoonnummer van Guido voor me en kan diegene dat misschien aan me doormeelen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |