|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het idee van een chat staat me wel aan ja. Ik zou er dan ook zeker gebruik van maken als het teminste een beetje makkelijk zou werken want ik ben zo a-technisch als de pest bla...bla...bla... |
|
IIIII RRRRR CCCCC !!!!! |
|
|
|
quote: Niet iedereen gebruikt IRC ... Er zijn mensen die hier zeer a-technisch zijn, ik noem geen namen , en die gaan dit dus ook niet gebruiken ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik haat irc gewone chat is wel ok |
|
quote: mmmja weet je wat het is, ik denk dat als je een chat zou neergooien op zwaremetalen.com dat dan het forum ZEER VEEL MEGA dunner bevolkt zou worden. Denk ik. |
|
quote: And your problem is? Doel is dus een ZM chat, niet via IRC of whatever, dat is voor mij (en voor vele anderen) een barriere. Als er een ZM chat is, blijft het forum zo goed alsverstoken van slowchattopics (ook mede dankzij moderators of course), blijft het dus een mooi metal forum met (voornamelijk) zinnige posts (de posts in het onzin topic zijn ook in zekere zin zinnig...). |
|
mee eens: het forum gaat meer over metal, voor de onzin zoals het reactiestiltetopic heb je dan de chat edit: kzat net ff op irc te kijken en was dus wederom NIEMAND [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-11-2001 23:04] Je moeder. |
|
quote:Ja maar anders kom je terecht op een Java chat en dat wil je ook niet. Een CGI-chat maken is nogal lastig en een PHP-chat kost nog al veel data verkeer, daarom blijft IRC de beste oplossing en voor de rest houden de moderators het slowchatten goed in de gaten Er zijn op dit moment 2 echte slowchat topics (reactiesteilte II en zeg wat over je voorganger) dus dat valt nog wel mee. Maar mensen moeten bij het reageren goed opletten op welk topic/forum ze zitten om te kijken of ze mogen slowchatten. |
|
en je hebt ook nog kans, dat als je een chat opend op zm.com, dat dan het forum bijna niet meer gebruikt wordt, omdat chat gewoon sneller is...en je kan dezelfde dingen bespreken MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
ik weet niet zo veel van computers hoor.....maar wat is er dan mis met java? ik zou zeker gebruik maken van chat |
|
Ik denk dat IRC een goede chat is, en een chat op ZM, kan idd leiden toto minder forum bezoek. |
|
Wat is de precieze ramp van minder forumbezoek? Je moet het trouwens eerder zien als, kwalitatief hoger forumbezoek ... zou ik zeggen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Mijn idee. Maar als een ZM chat teveel of te lastig werk is om aan te maken dan is het niet anders... |
|
Euhm het forum bezoek is nog nooit zo hoog geweest als de laatste paar maanden. |
|
en het blijft stijgen en stijgen MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
ja, maar als je die 2 slow-chat-topics "zeg wat over je voorganger" en "reactiestilte-topic" niet meetelt is er haast geen forumbezoek... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Yeah...ik weet eindelijk hoe de chat werkt en hoe ik er op moet komen. Het was erg gezellig gisteren bla...bla...bla... |
|
quote:Hoe kwam je er gisteren op dan? |
|
FireFox was zo lief het mIRC bestandje naar me te mailen en me stap voor stap uit te leggen hoe dan verder. En zie het resultaat....het is me gelukt. Ik ben zo trots op mezelf. bla...bla...bla... |
|
Heb je die beschrijving en het bestandje nog Als je het bestand nog hebt gewoon eerst opstarten dan snap je vaak de rest ook wel weer! |
|
kan er iemand een leuk IRC kanaal maken? "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote:er bestaat een leuk IRC kanaal op undernet namelijk #zwaremetalen |
|
Ik ben webtechnisch niet zo'n held maar kijk eens op www.spinchat.com een voorbeeld van een goed gebruikte chat van spinchat staat hier: http://members.tripod.com/~EmperorX_/chat2.htm Ik ga daar nu ff hangen, zolang er geen ZM webchat is kunnen we daar afspreken. Hij is namelijk al een aantal jaren helemaal leeg (dit had je niet verwacht valorian ?) |
|
Op mijn site is ook een chatbox aanwezig. (die overigens altijd leeg is) Maar die kun je heel goed gebruiken als zm chatbox. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |