|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
dat op wat nerds na niemand irc gebruikt. wat ik bedoel is gewoon een chatbox óp de site, niet een initiatief ernaast Je moeder. |
|
Die IRC was ook zo'n denderend succes ..... (sarcasme!) |
|
quote: Chatbox op een site kun je ook via IRC laten werken, sterker nog, dat scheelt je een hoop gedoe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja, dat weet ook lang niet iedereen hoor maar goed, het is dus blijkbaar zelfs nog makkelijk ook als ik het zo hoor Je moeder. |
|
Lijkt mij niet eens zo'n slecht idee, maar dan wordt MMayo boos denk ik.. |
|
quote: Tsja, het hele protocol ligt er al. Vast ook servers waar je een eigen channel kan aanmaken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
maar log je dan in door op zm een knopje in te drukken of moet je dan eerst irc downloaden en al die andere drempels die niemand wil nemen? zo ja, mooi makkelijk Je moeder. |
|
Eerste optie, het kan direct via een interface op een site. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ah nice! robbemans! paul! Je moeder. |
|
Wissel gezellig elkaars msn uit ofzo . Een ZM chat is gewoon contra van dit forum. Een leeg forum omdat iedereen kansloos zit te chatten, gezellig. |
|
je was niet de eerste die zo dacht... quote: maar als je alleen het slappe gelul van het forum filtert, kan het best. ipv "ontopic! -> lultopic" wordt het dan "ontopic! -> chat" Je moeder. |
|
quote: Gewoon op msn elkaar toevoegen in 1 chat venter probleem opgelost. Het is de lichtinval ;') |
|
op msn moet je toegevoegd worden, dat kan je niet zelf doen Je moeder. |
|
quote: Nou iedereen heeft wel iemand van zm op msn dus allemaal steentje bijdragen Het is de lichtinval ;') |
|
Ja, rot maar lekker allemaal op naar MSN en laat de grote mensen hier in alle rust verder praten She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: irc was reuze hip hoor.. in 96 ofzo Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: ja en ieder topic op slot met een verwijzing naar google Je moeder. |
|
quote: Pffff,ik héb niet eens MSN, waar hebben we het over. En slap lullen heerst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ga op solemio dan, dan kun je daar zon kamertja aanmaken Against God and Government |
|
Sterker nog, een heel huisje. http://www.solemio.nl/ Wat een geneuzel, zm is prima zo, imo. Hangplek, weet je wel, beetje ouwehoeren over muziek én over onzin en andere dingen, doe ik al jaren hier en bevalt me prima. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-03-2008 22:58] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik denk dat je deze bedoelt: http://www.solomio.nl/site/ |
|
quote: Brrrr, wat een enge koppen. En met een webcam, ja daaaaag. Chatten maakt meer kapot dan je lief is. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-03-2008 23:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehehe wat een treurige mensen inderdaad, elk kanaal is leeg! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |