|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.rammstein.com RAMMSTEIN EUROPEAN TOUR 2004 Here they come! The confirmed tour dates for the European tour 2004: Nov. 02, 2004 - Antwerp, Sportpalais Nov. 04, 2004 - Rotterdam, Ahoy Nov. 09, 2004 - Lisbon, Atlantico Nov. 10, 2004 - Madrid, Plaza de Toros de Vista Alegre Nov. 11, 2004 - Barcelona, Palau Olimpic Badalona Nov. 12, 2004 - San Sebastian, Velodroma Anoeta Nov. 16, 2004 - Oslo, Spektrum Nov. 18, 2004 - Stockholm, Hovet Nov. 20, 2004 - Copenhagen, Forum Nov. 22, 2004 - Tallinn, Saku Arena Nov. 24, 2004 - Helsinki, Hartwall Arena Nov. 26, 2004 - St. Petersburg, Sport Concert Complex Nov. 28, 2004 - Moscow, Sport Complex Olympiski Dec. 01, 2004 - Katowice, Spodek Dec. 03, 2004 - Prague, T-Mobile Arena Dec. 05, 2004 - Basel, St. Jakobshalle |
|
Ik had eens een gesprek met een duitse metalkoph over Rammstein en hij zei dat hij niet snapte waarom Nederlanders en Fransen niet snapte dat Rammstein een zwaar racisitsche band is. |
|
quote:Wij zijn zelf ook racistisch? |
|
Geen idee |
|
Duitsers vinden alles wat maar enigszins een vleugje militarisme in zich heeft rascistisch ... overcompensatie vermoed ik |
|
Ja dat kan best kloppen, ik kan redelijk goed duitsch en heb nooit iets echt concreets kunnen vinden. alhoewel ik wel mijn twijfels heb over "Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen" |
|
quote: Nooit eerder gehoord deze kritiek, wel de kritiek op het nummer Weisses Fleisch (dacht ik), waar 'Du auf den Schulhof ist zum toten bereit' gezegt wordt, wat geassocieerd wordt met die Littletonknaapjes, die oa Rammstein luisterden en de hele school plat schoten. Het jeukt me allemaal geen ene bal eigenlijk. |
|
quote:Wat is daar in godsnaam rascistisch aan?? Als je van te voren denkt dat een band zulke motieven heeft, kun je overal wel wat uithalen LINKS 1 2 3 4! |
|
quote: en waarom is dat dan? (ik ken overigens geen duits). |
|
het zal wel een imago zijn waardoor de band aandacht blijft behouden.. |
|
Dat lijkt me sterk want dit nummer ("Weisses Fleisch") is het eerste nummer dat ze hebben geschreven. Maar het kan natuurlijk zijn dat tegen de tijd dat ze het uitbrachten ze de tekst hebben gewijzigd. |
|
Beschuldigingen dat je extreem rechts bent zijn allemaal goed (kijk maar naar Type O ...) |
|
quote: dan moeten die gasten eens totenmond gaan beluisteren (en vooral bezien), dan krijgen ze helemaal hartkloppingen. Al de muzikanten zijn van die skins, zingen duits en gebruiken een gotisch lettertype. toch schijnt ook deze band niet uit neo's te bestaan. |
|
quote: Spetterende liveshow, keihard en bij vlagen simpel geluid, ongelofelijk dat ze zo'n breed publiek weten te betrekken. Jammer dat ze op Mutter al weer een stuk vriendelijk, makker en commercieler gingen klinken. De nieuwe singel Mein Teil vond ik nog niet zo veelbelovend, hopelijk rammen ze terug op kracht van de eerste twee albums. |
|
Nee zijn juist erg links ... stammen ook uit de punkscene ... Totenmond HEERSCHT Linke Sau Linke Sau Linke Sau Linke Sau |
|
quote: Dat was ten tijde van "Carnivore" nog 10.000 keer zo erg (en dat de teksen van een ongekend hoog lomp niveau waren zal de zaak ook niet echt hebben geholpen; ik weet niet hoe de teksten van rammstein zijn maar in vergelijking met carnivore zijn het gegarandeerd kleuterteksen) |
|
Hehehe true true "your skin is a ugly color" laat idd niet veel aan de verbeelding over |
|
quote: idd, maar als je die gasten ziet dan kan ik me wel enigszins voorstellen dat iemand denkt dat de band uit neo's bestaat (en vooral in het gevoelige duitsland) |
|
quote: IK laat het onder de kop "goed foute humor" vallen .. en dat heerscht |
|
quote: ook niet vergeten: "Male supremacy" behoort absoluut tot: goede, lekkere foute, lompe humor. |
|
Daar mag wel meer van zijn, stomme irritante politiek correcte kutmoffen. |
|
quote: En grote man zullen we ook naar rammstein gaan. |
|
Voor ik een kaartje koop wil ik eerst het nieuwe album gehoord hebben. Mein Teil vind ik zwaar bagger en als de rest ook zo klinkt dan weet ik mijn hoeveel-was-het-ook-alweer euro beter te besteden! |
|
Mijn kaartje voor Antwerpen is besteld. Jep, dit kan ik ook wel smaken sinds die eerste "deuntjes" mij aan het oor kwamen, ...toen weet je wel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja en datzelfde wordt ook gezegd over Laibach. Dat zou ook de nazi-band bij uitstek zijn. Zoals al eerder vermeld, in Duitsland geldt schijnbaar militaristisch = nazistisch. (ja, dat was generaliserend... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |