|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat ze niet in de HMH spelen. Ahoy zuigt! (Mein Teil klinkt iig weer erg lekker, zeker weten dat ik de nieuwe Rammstein wil hebben) the only pleasure is pain |
|
Veel Duitsers, en met name mensen in de politiek, zijn erg bang dat de rest van de wereld nog steeds denkt dat veel Duitsers nazi's zijn. Ze doen er dan ook idd alles aan om dit tegen te gaan. veel amerikanen denken bijv. dat Duitsers nazi's zijn, net als dat wij in NL op klompen lopen en iedereen de hele daag wiet rookt. Ik kan me erg goed voorstellen dat men dan alles wat militaristisch is snel negatief bestempelt. tja en de ami's zijn uiteraard niet zo goed in Duits en denken gelijk dat alle Duitse artiesten die extreme muziek maken nazi's zijn. Naturrlijk zijn er ook mensen die nazi gedachten in de muziek WILLEN horen. Je kunt de teksten zo interpreteren zoals je zelf wilt, en tja dat er dan zulke gasten rondlopen die er op gaan willen paraderen ofzo is dan gewoon triest. |
|
quote: Hmm, van veel mensen hoor ik juist het tegenovergestelde, HMH is kut en Ahoy heerscht. Zelf vind ik de Ahoy ook een veel betere 'hal' Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ahoy is oké en dan vooral omdat het maar 20 minuten van huis is. Bazzio Attacks!!! |
|
zonde van je geld !!! |
|
NEIN. Bazzio Attacks!!! |
|
Rammstein Die nieuwe single klinkt weer uiterst fijn. |
|
Al iets bekend over support? an evil incarnation of DEATH! |
|
Ich bin dabei. Maat van mij heeft kaartjes op zaterdag gehaald. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ga in ieder geval wel (5 november dan), iemand enig idee hoe laat het is afgelopen? Exillia is het voorprogramma [Dit bericht is gewijzigd door Danas op 01-11-2004 21:31] |
|
Ahoy = altijd stipt om 22:45 klaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Weet iemand de setlist die ze gisteren hebben gespeeld? |
|
01. Reise, reise 02. Links 2-3-4 03. Keine Lust 04. Feuer frei! 05. Rein Raus 06. Morgensern 07. Mein Teil 08. Stein um Stein 09. Los 10. Moskau 11. Du riechst so gut 12. Du hast 13. Sehnsucht 14. Amerika toegift1: 15. Rammstein 16. Sonne 17. Ich will toegift 2: 18. Ohne dich 19. Stripped |
|
KLinkt als de setlist van vandaag. Vette show. Gemiddelde doch vermakelijke muziek. Morgen meer. Hoogtepunt van de avond: een puber die mij probeerde te overtuigen dat Stripped toch echt een origineel Rammstein nummer is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe. Uhuh, daarom is het ook een van de vele rammstein nummers in het engels. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |