IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Rammstein in de Ahoy 04/11/2004 Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-07-2004 19:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 14:55 schreef Pluijzer het volgende:
Dat lijkt me sterk want dit nummer ("Weisses Fleisch") is het eerste nummer dat ze hebben geschreven. Maar het kan natuurlijk zijn dat tegen de tijd dat ze het uitbrachten ze de tekst hebben gewijzigd.

Is mijn Duits nu zo slecht of zo? Want na de lyrics van Weißes Fleisch een paar keer doorgelezen te hebben, kan ik echt niks vinden wat daar racistisch aan zou zijn...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-08-2004 0:27 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Jammer dat ze niet in de HMH spelen. Ahoy zuigt!
(Mein Teil klinkt iig weer erg lekker, zeker weten dat ik de nieuwe Rammstein wil hebben)

the only pleasure is pain

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 05-08-2004 12:21 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Veel Duitsers, en met name mensen in de politiek, zijn erg bang dat de rest van de wereld nog steeds denkt dat veel Duitsers nazi's zijn. Ze doen er dan ook idd alles aan om dit tegen te gaan.
veel amerikanen denken bijv. dat Duitsers nazi's zijn, net als dat wij in NL op klompen lopen en iedereen de hele daag wiet rookt.
Ik kan me erg goed voorstellen dat men dan alles wat militaristisch is snel negatief bestempelt.
tja en de ami's zijn uiteraard niet zo goed in Duits en denken gelijk dat alle Duitse artiesten die extreme muziek maken nazi's zijn.
Naturrlijk zijn er ook mensen die nazi gedachten in de muziek WILLEN horen. Je kunt de teksten zo interpreteren zoals je zelf wilt, en tja dat er dan zulke gasten rondlopen die er op gaan willen paraderen ofzo is dan gewoon triest.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-08-2004 12:50 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 5 augustus 2004 0:27 schreef Vampire_girl het volgende:
Jammer dat ze niet in de HMH spelen. Ahoy zuigt!
(Mein Teil klinkt iig weer erg lekker, zeker weten dat ik de nieuwe Rammstein wil hebben)

Hmm, van veel mensen hoor ik juist het tegenovergestelde, HMH is kut en Ahoy heerscht. Zelf vind ik de Ahoy ook een veel betere 'hal'

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-08-2004 15:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ahoy is oké en dan vooral omdat het maar 20 minuten van huis is.

Bazzio Attacks!!!

deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 05-08-2004 16:24 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

zonde van je geld !!!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-08-2004 16:41 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

NEIN.

Bazzio Attacks!!!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 9:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Rammstein Die nieuwe single klinkt weer uiterst fijn.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-08-2004 19:45 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Al iets bekend over support?

an evil incarnation of DEATH!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2004 0:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ich bin dabei.

Maat van mij heeft kaartjes op zaterdag gehaald.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Danas
Usericon van Danas
Posted 01-11-2004 21:30 by Danas Wijzig reactieProfiel van DanasQuote dit bericht

ik ga in ieder geval wel (5 november dan), iemand enig idee hoe laat het is afgelopen?

Exillia is het voorprogramma

[Dit bericht is gewijzigd door Danas op 01-11-2004 21:31]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2004 0:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ahoy = altijd stipt om 22:45 klaar.

bean
Usericon van bean
Posted 05-11-2004 11:50 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Weet iemand de setlist die ze gisteren hebben gespeeld?

NecroCannibal
Usericon van NecroCannibal
Posted 05-11-2004 14:17 by NecroCannibal Wijzig reactieProfiel van NecroCannibalQuote dit bericht

01. Reise, reise
02. Links 2-3-4
03. Keine Lust
04. Feuer frei!
05. Rein Raus
06. Morgensern
07. Mein Teil
08. Stein um Stein
09. Los
10. Moskau
11. Du riechst so gut
12. Du hast
13. Sehnsucht
14. Amerika

toegift1:
15. Rammstein
16. Sonne
17. Ich will

toegift 2:
18. Ohne dich
19. Stripped

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2004 0:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

KLinkt als de setlist van vandaag.

Vette show. Gemiddelde doch vermakelijke muziek.

Morgen meer.

Hoogtepunt van de avond: een puber die mij probeerde te overtuigen dat Stripped toch echt een origineel Rammstein nummer is.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-11-2004 0:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 0:08 schreef Chelman het volgende:
Hoogtepunt van de avond: een puber die mij probeerde te overtuigen dat Stripped toch echt een origineel Rammstein nummer is.

Hehe. Uhuh, daarom is het ook een van de vele rammstein nummers in het engels.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com